Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 19:48

dank je yildiz!! Dat is een duidelijk stukje en leerzaam.

Vandaag liep ze gelukkig weer een heel stuk beter. In de bak en ook op het harde (asvalt).
Hoe slecht ze gister liep, hoe goed het vandaag ging. Vreemd hoor! Maar ik klaag niet.
Hoop dat we dit door kunnen zetten. Mijn behandeling doet wonderen schijnbaar hihi :D
Als ze morgen weer zo loopt als vandaag, kunnen we weer rustig op gaan bouwen.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:05

Voor de mensen die het niet nog niet weten of hadde gelezen op me facebook heb een nieuwe aanwinst :D

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:36

vertel??
Ik heb je niet op fb, dus wil graag meer weten. :D

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:30

Hengstje zn naam fakir al akmal pappa vh cadaar. Staat sinds van de week in me profiel staat ook foto in. Zal vnaaf ff hier foto plaatse ben nu niet thuis namelijk

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 17:13

Gefeliciteerd Kirsten! Heul benieuwd naar pics?!!!
Is t nou een pintabian?

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:05

de beloofde pics ...

ja yildiz tis een pintabian

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:16

Moooooooooi en lekkere billen!!! Jammie Mooi getekend ook, niet teveel wit. Wat is moeders voor iets? In welk stamboom staat ie ingeschreven?

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:27

ik hou ook niet van te veel wit moek te veel poetsen ben ik allergies voor ;) ... moeders om eerlijk te zijn geen idee. is ook een fijn paardje. hij staat zelf in de baps ingeschreven

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:47

Wat een leuk dier! Die moet wel blits worden onder een westernzadel!

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:54

Hahaha ik hoop ut !!! ... Maar duurt nog wel ff :( .. Alhoewel ik de tijd heb gup is pas 4 maandjes nu

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 07:03

Wat n leukerd Kirsten, gefeliciteerd! En idd, de billen van mams!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 20:52

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:43

Thnkx yildiz idd de billen van mam! .... Ik had je filmpje gezien.op face wat een knapperd is het ook!!!

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 22:50

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 00:05

Gaaf filmpje Yilz. Wat een macho is het al zeg....en een donder..haha. Idd arme ijsco's. En hij maar druk doen tussen de ijsberen ;-). En wat je zegt...cowhorse, hij is nu al flink aan het blokken, dus of het dan een ijsco is of een koe, hij cirkelt ze zo rond. Hij voelt zich ook echt THE MAN. Stoere boy.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 06:42

Wow hele mooie pintabian en met cadaar als papa leuk!
Knap filmpje Yildizh van je knappe man! Hij voelt zich ook super, shameless voelt zich ook super de laatste tijd en geniet van de aandacht en wil ook al laten zien dat hij ook de man is in town staat bij apdeco nu op stal!

Hij leert ook al heel vlot, de commando's aan de longe gaan al super, en hij toont af en toe al enkele passen een jog om te kwijlen! springt telkens aan op juiste voet in galop enzo en de who is als een blok! Kan al niet wachten om volgend jaar rond deze periode hem zadelmak te maken!

mvg Glenn

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:13

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 18:41

Hallo Johanna! Goeie link! Thanks! :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 20:16

Wat een gaaf filmpje yil!! Yanour is lekker bezig ook met de ijsco's hihi
Zie je morgen!! Gaan we lekker koetjes vangen. Kun je vast oefenen voor nour straks. Al zenuwlappig? :P

Didatje, wat een leukie!! Ben ook erg benieuwd naar over een paard jaartjes hihi

Glenn, leuk om te lezen dat shameless het ook allemaal zo lekker oppakt nu.

Ik heb nada op rust gezet sinds gister. Dinsdag liep ze nog goed en woensdag was het weer niet goed. Dus nu besloten om haar een tijdje rust te geven en dan eens zien hoe het met haar gaat.
Eerst maar eens een afspraak maken met de osteopaat.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 18:08

Vandaag, niet geheel uitgerust, kai leuke cowclinic bij Wendy gehad samen met Jes!
Heb er echt van genoten! Was zo benieuwd hoe Tie op de koetjes zou reageren. Nou... Uhm... Redelijk bitchy haha! :D Oren plat in de nek en gaaaan! We waren samen behoorlijk fanatiek en kon zowat aan t infuus, jeumig... Wat n slechte conditie heb ik, pffff!
Zeker voor herhaling vatbaar! *\o/*
Maris was ook weer mee, dus pics volgen... ;)

Thuis gekomen, Tie uitgeladen en de geleende trailer van m'n vriendin terug gereden. Draai ik om een muurtje heen..... BENG!!! *** Te kort gedraaid! Heel de stang en spatbord verbogen en lak schade, ********^*******
Voel me echt kei schuldig en oerstom! Zoiets gebeurt mij echt nooit en zeker niet met spullen vd ander...
Maar goed, vriendin gebeld en die kon er wel mee lachen...IK NIET!!! Dus nu druk aan t uitzoeken of ik dit om m'n WA of autoverzekering kan verhalen. Morgen ff foto maken en mb zwager (heeft autoschadebedrijf) laten taxeren.... Beuh.... Beetje Domper op de dag.... :(

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 18:11

tof dat de clinic geslaagd was Yildiz! Jammer van de crash - hoe rot is dat, zeker met spullen van een ander, dit moet onder je autoverzekering vallen. Zodra de trailer aangekoppeld is, valt ie onder de verzekering van het trekkend voertuig..... Whuuuu :(:)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:27

Oh gaaf Yilz, ben heeeeel benieuwd naar foto's. foto's met koeien zijn altijd zo gaaf om te zien.

Nou ik hoor het al aan wie ik nooooooit mijn trailer uit ga lenen := , tenzij ik toe ben aan een andere 8-) . Nee ff zonder gekheid...kan me voorstellen dat je vreselijk baalt, zeker met spul van een ander. Zwaar kl*te.

Idd valt onder trekkend voertuig zodra aangekoppeld.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 19:52

Gaaf yildiz met de koeien lijkt me ook zoo gaaf om te doen maar denk dat perdiet richting uitgang holt :(
Ben heeeeeel benieuwd naar foto's!!!
Wel naar van de trailer hopelijk doet de verzekering z'n werk maar je zit er niet op te wachten!

Mijn verzekering omtrent camara is rond kan een nieuwe gaan halen....! Zow blij mee kan ik eindelijk weer verder focussen op de fotosshoots!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 20:03

oh das echt balen yil! Ik geloof je gelijk dat je je daardoor erg schuldig voelt. Komt vast wel goed dmv de verzekering, maar ja het is zo banketstaaf he. Verdorie. Maar echt verder was de dag echt super leuk! Vond het super jullie zo fanatiek te zien. Tie en jij vonden het ook echt leuk, was helemaal van jullie af te lezen. Tie in het begin wat onzeker, maar het was snel over en ontpopte ze zich tot echt koeienvanger hihi ben benieuwd naar de foto's van mariska. Zal mijn foto's en filmpje morgen even bekijken voor je. ;) het was iig super leuk en gezellig!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 20:56

Ja was echt weer gezellig hè Jes! Eigenlijk toch weer te kort om ff bij te kletsen.

Als het echt onder autoverzekering valt (kan dat niet in m'n polis terugvinden, is dat standaard?) dan wordt alles volledig vergoed. Heb €0.- eigen risico.
Hopelijk is ie voor t weekend klaar... Kan Nour t binnenwerk aan gort trappen... :')