Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan ik mooi paardjes kijken en gezellig doen
Is het bij jullie allemaal zo stikwarm lekker weer vandaag?
laat de herfst maar komen
sterkte!
rollen doet ie daar niet echt, en anders heeft ie mooie bloemen in zn knotjes 

Ik moet even wennen haha.
haha
en vind het vervelend om nu op te zadelen, dat komt wel weer in oktober ofzo 
ben benieuwd morgen! set_elkol schreef:Miran ben je nou sarcastisch of moet ik serieus antwoordenhaha
ik rijd al de hele tijd niet meer omdat Set echt niks wil en ik lusiter nu naar haaren vind het vervelend om nu op te zadelen, dat komt wel weer in oktober ofzo
voor wie er nog nieuwsgierig naar is, plekje van Set gefotografeerd,ik maak me er eigenlijk nu niet heel druk meer om
https://lh4.googleusercontent.com/-rv_L ... G_3421.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-ZM2z ... G_3430.JPG

Hij is vrij schoon op zichzelf dus staartje en voetjes gewassen en vond t weer mooi. 
Fijn toch lekker wat zand er weer bij
Heb je haar al is opgemeten? Lijkt alsof ze best een grote av wordt!
Gaan er veel naar St Oedenrode of Alkmaar? Daar ga ik wel heen, kunnen we meeten
(Alkmaar inclusief Shief
, moeten alleen nog inschrijven.. )
(Er heerst een vloek op mij.. Als ik een wedstrijd wil rijden met Shief is het pokkeweer
, dus afgebeld)
Heerlijk voor lange ritten lijkt me dat! Sowieso lijkt jouw zadel mij heerlijk zitten
Wel handig met zon schimmel!
Shanna_ schreef:Eline wat ziet Mish er goed uit!! Ze groeit hardHeb je haar al is opgemeten? Lijkt alsof ze best een grote av wordt!
Ohh meiden ik vind het bijna jammer dat ik Houten niet in mijn agenda heb gezet! Zie dat er daar dus best veel heen gaan, gezellig hoor!Gaan er veel naar St Oedenrode of Alkmaar? Daar ga ik wel heen, kunnen we meeten
(Alkmaar inclusief Shief
, moeten alleen nog inschrijven.. )
Nog niet officieel gemeten, maar wel gemeten hoe hoog ze naast mij was en daar thuis een meetlat naast gezet 
weet niet of ik het dat wel waard vind voor de 'lol', want voor de winst doen we niet mee hihi!
Das stukkie dichterbij!