ShamalArabs schreef:__Nicky schreef:Ik heb hem beleerd en een tijd gereden. Plan was om hem te leasen. Uiteindelijk na 1,5 week terug gegaan wegens omstandigheden. Leuk paard met veel potentie voor de sport en erg fijn om te rijden maar als hengst geen doen om hem op een stal met meerdere paarden te stallen. Hij rende al stijgerend met mij aan het touwtje slepend naar z'n paddock.... Ging uiteindelijk wel beter maar durfde hem niet door iemand anders buiten te laten zetten.
Lol
hij probeerde hier 1x langs me heen te gaan, dat heeft ie geweten ookMaar hij is leuk, maar wel voor iemand die consequent is en hengsten gewend. En het is er 1 die bezig wil zijn, hij moet ook lekker naar buiten kunnen
Hij is binnen een aantal weken heel erg veranderd. Toen ie bij jou was had ie nog amper door dat ie ballen had en was het met de merries op stal ook geen probleem. Het mans worden is begonnen vanaf het moment dat Khaliq een tijdje weg is geweest voor showtraining. Echt een omslag in z'n gedrag. Ik heb veel met hengsten gewerkt (ook in Italie) dus sta sterk in m'n schoenen en ben zeer consequent maar dit was echt geen doen meer.