het valt mee, we hebben al vaak geoefend, maar nog niet op de muziek, het is een beetje B/L1 niveau, met wat eigen verzonnen figuren. Ik hoop ook dat iemand hett wil filmen natuurlijk:P
Ikzelf heb mij altijd verdiept in de Arabische wereld. Het zijn prachtige wezens die een echt sprookjeswereld waarmaken. Graag zoek ik voor een persoon een mooi Arabisch showstyle voor een fotoreportage.
We zoeken dus een geheel setje. Dus voor paard én ruiter! Hier een voorbeeld:
Nee niet met wijken, had wel heel goed gekunt, maar mijn paard is 2 jaar kreupel geweest en ik zit er nu weer sinds 4 maandjes op, dus ik wil rustig aan doen. Ik ben L1+4 ...
Sorry, ik bedoelde ook kleding Misschien kun je lid worden van het Arabisch Volbloed forum (www.arabischevolbloeden.com/forum) Daar zijn volgens mij ook wel mensen die al eens oosters gekostumeerd hebben gereden. Die kunnen je vást wel vertellen waar ze hun kleding vandaan hebben gehaald
Ik heb nu ook een tuig gemaakt voor een kerst/nieuwjaars uitvoering... ook met heel veel belletjes, ik zal zo een foto maken, Ik heb eerst zilveren beeltejes gekocht bij een hobbywinkel, die kan je heel makelijk aan het tuig naaien, en ook heb ik nog gouden klokjes met een rood strikje gekocht voor de kerstsfeer... het klinkt en staat super, ik plaats vanmiddag een foto!
By the way, dit is dus het tuig dat ik heb gemaakt wat vinden jullie ervan? Ik ben nu bezig met nog een zelfde te maken, voor een andere fries, voor de uitvoering pas de deux zaterdag!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuwww!! hoelang heb je daarover gedaan? ik wil er elke keer aan beginnen maar ik weet niet waar ik moet beginnen en welke knoop/vlecht ik moet gebruiken
Haha, ik heb er precies een week over gedaan, daarmee bedoel elke avond 2 uurtjes ofzo ermee bezig geweest...
* eerst 4 vlechten gemaakt, elke vlecht 30 touwtjes(dus 10 per streng) *die 4 vlechten aan elkaar genaaid, dan krijg je de binnenste dikke rand *zelfde vlechten gemaakt maar dan 2, deze ook aan elkaar genaaid (ik heb die touwen wel eerst bij mijn paard omgedaan om precies de goede maat te maken) * twee dunnere en langere vlechten maken 15 touwtjes per vlecht (dus 5 per streng) en die zigzaggend aan de andere twee stukken genaaid * Allemaal klosjes gemaakt, en er aan vast genaaid. * belletjes eraan genaaid.
ik hoop dat je het een beetje begrijpt en anders moet je even kijken op de vorige pagina, daar staat ook een duidelijke uitleg
waaaaaaa dat ziet er echt geweldig uit !!! Wanneer maak je foto's met een paard ?? Ben superbenieuwd ! Wowie, echt knap, wou dat ik daar het geduld voor had.
Hééél erg mooi! Oja, sorry dat kan je ook niet weten, de foto's moeten in dit topic in een link. Anders lopen we het gevaar dat het topic gesloten wordt.
Iedereen ook prettige kerstdagen En alvast een gelukkig nieuwjaar!!