enneh lol
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als jullie er beiden plezier in hebben zou ik het gewoon doen Yil, al is het maar voor de fun toch?
Heel raar, heeft hij eigenlijk elke winter, weet niet waarom hij er niet helemaal afkomt. De merries hebben nergens last van.

Euforio heeft wel een vrolijk koppie, ook al is hij redelijk anoniem op de foto 

Al_Zawraa schreef:Aziza staat inmiddels flink melk te lekken, dus ik verwacht vannacht een veulentje

En wat leuk dat je Nadesh kent.
Is leukkk 

Gisteren was hij in het begin een beetje nukkig dus vandaag slofje er om gedaan. Ik denk dat die alleen de eerste 5 minuten in galop iets ingewerkt heeft, verder hing ie heerlijk los terwijl Noah lekker aan het sjouwen was! Wijken ging ook super, erg blij want zondag hebben we weer eens een dressuurwedstrijd 

Ik moet morgenmiddag mijn didactiektoets herkansen
In de ochtend lekker rijden met Noah, die heeft het wel verdiend om te gaan springen. Te veel wedstrijdgericht dressuurrijden werkt bij hem altijd averechts, hij moet juist in een week naar een wedstrijd veel afwisselen 
Gekke merrie