Ik heb dit weekend wel een poging gedaan om mee te lezen

Letizia, arabieren en zadels/singels. DRAMA! Succes met de zoektocht! Ik kan je wel adviseren, maar ik weet dat het echt voor elke AV anders is. Ik heb nu een superzachte, anatomisch gevormde leren singel met daaromheen dan een bontje. Dat bontje moet ik ook heel schoon houden, anders loop je weer tegen hetzelfde probleem aan. Voor het snelle helen van plekjes...levertraan zalf. Helpt echt. En krijgen ze ook weer snel mooie haartjes door terug. Princesa heeft ook aan beide kanten (haar oksel zeg maar) helemaal open gelegen, diepe japen ook nog eens. Heel klote. Zelfs neopreen krijgt ze plekken van. Dunne huidjes die Arabieren!
Joyce. Klote van je wedstrijd. Op naar de volgende, niet te lang bij stilstaan. Zeg ik...die faalangst heeft van hier tot Tokio.
Ik heb wel een fijn penny meisjes weekend gehad. Zaterdag geracet met een ander AV'tje van stal. Ook een nieuwe AV bij ons op stal ontvangen. Prachtige schimmelmerrie die bij ons in training komt. Ga even achter haar afstamming aan. Want ze is echt heeeuuulll mooi!
Zondag heb ik Princesa voor het eerst echt gelongeerd in onze aquatrainer. Zo wat gaaf hee. Ze kreeg het wel op haar heupen van de golfslag die ze zelf creëerde. Maar ik denk wel dat dit ervoor gaat zorgen dat ze haar korte gangen wat meer kan gaan verruimen. Ben benieuwd.
Fijne dag ladies