Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 09:27

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:20

yildiz schreef:
Je hoeft niet zo zuinig te zijn met pics hoor Nancy! :P ;) Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar Scarlet. En Peppy... Volgens mij heb ik daar alleen een veulenpic van gezien?!
Werkelijk schandalig... _-:( ;) :D

Solly... :o
Speciaal voor Yildiz...maar dan wel de ongekuiste versie...vers uit de wei

Onze hengst (1,5 jr) samen met CT Radical Baskalena aka Scarlet (2,5 jr)
Afbeelding
Scarlet alleen:
Afbeelding
En weer met A Peppys Midnight aka Peppy en op de achtergrond good old Nirvana.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo goed ;-)

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:50

Nancy wat is ze gaaf.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 14:26

Thanks, ik zie het eerlijk gezegd niet zo gauw, wat mij opvalt is vooral haar arrogantie ....Gelukkig voor haar ziet Leen het een stuk positiever ;-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 21:23

Ha de pics van Maris! Ja die heb ik paar weken terug ook op t forum gezet. Ze maakt gave foto's hè? (al was ze niet zo tevreden over deze reeks). Handig zon stalgenoot! (ze heeft ook die gave strigerpic van Nour gemaakt)

Soooo daarna je je handen vol aan krijgen! Wat n attitude! Gaaf!
Maar goed? Nee, duhuh, hoe ingepakt kun je ze fotograferen?!! :P
Meerrrr!!! En bloooooot!!!! :D

Wanneer gaan jullie weer showen? Ik twijfel over Wran in november. Hopelijk kan ik er wel 16 december bij zijn op de Christmasshow...

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:28

Ik vindt het zo op de foto wel mee vallen hoe arrogant ze overkomt. Maar moeders kan ook mega arrogant kijken

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 21:48

yep ze heeft het niet van een vreemde, joyce. Ja yilz deze foto's ff snel genomen. Bij peps zou ik die deken er zo af kunnen halen, maar die scar....pfffff gaat me echt niet lukken in mijn uppie in de wei. En als ik hem er dan op wil doen, heb ik weer hulp nodig. Spooky Scar...

Nou die maris kan wel gave pics maken dan!! Maar nu begrijp ik waarom er zoveel arabs op stonden hahaha.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:22

Lekker droppie nog, die Peps :D En wat ziet Scarlet er gaaf uit! En groot alweer!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:47

Ja Scarlet is groot, maar peps is even groot of zelfs al groter! Hij toont idd wel zo heerlijk onnozel haha en zo doet ie ook. Hij heeft nog niet echt last van zijn hormonen, toont hele lichte interesse en dat is het. Maar die twee schelen niet zo veel qua hoogte. Alleen peppy zijn manen willen maar niet. Net als die van scar had ik die geschoren toen ie klein was, het is nu 1 dikke pluizebol met allemaal van die bruine punten. Bij Scarlet zijn ze toendertijd mooi gaan groeien, maar meneer heeft meer de manen zoals die van Nirvana....Ze groeien niet echt. Tis een lekkere punkert, maar ik zie ze liever lang. Wel grappig is, is dat de oude deken van Nirvana scheen te passen, zat netjes tot aan zijn staart inplant, maar zijn billen steken uit whahaha. haha andere billen, effe wennen hoor. :D :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 07:15

Vind die twee naar laatste foto echt behoorlijk wat pit uitstralen!
Springt Pep trouwens nog niet? Of laat Scarlet dat niet toe?
Nour doet namelijk niet anders...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:00

Nee Pep springt niet...lijkt wel of dat nog geeneens in hem op komt. Merries kijken hem gewoon kwaad aan. Bij Carla (ons erfstuk) deed ie het op een gegeven moment wel(rond deze tijd vorig jaar), soort pesten en uitproberen. Carla was toen zwak. Sinds ze op ander voer staat en weer krachtiger is, laat ie haar ook weer met rust. Ook aan de hand gedraagt ie zich super. Een kleine correctie is voldoende. Steigeren en bokken doet ie niet aan de hand. Soms wil ie bijten of te hard doorstappen, maar als ik er dan wat van zegt is ie weer super braaf. In tegenstelling tot Scar...die staat 9 vd 10 x gewoon op der achterbenen als ze gecorrigeerd wordt en bokt dan in het rond....lang leve het Dual Halter van Monty, heb ik iig nog wat te vertellen. Pep komt in de wei naar je toe met een blik "hey das gezellig dat je er bent". Scar komt naar je toe met een blik "wat mot dat in mijn wei?" En als je haar weg jaagt vliegt haar kont in de lucht....ja lekker dier hoor. Leuk hoor zo'n Quarter kruizing. Ik heb al een hoop veulens groot gebracht, waaronder meerdere hengsten (ook volbloed arabier hengst), allemaal keurig opgevoed. Maar wat deze dame telkens flikt..........Dat wordt denk ik een leuke kandidaat voor Karel te Oudenhoorn.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:06

Hihih je hebt gewoon een mega monster in de wei lopen

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:40

wat een leuke foto's nancy van je toekomst! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 20:57

Ik denk dat je Monty himself moet laten invliegen voor zo een! :D Hoe oud is ze nu? (want Monty heeft natuurlijk ook niet t eeuwige leven := ;) )

Nour had vandaag weer 5 benen! :x Ze zijn nu paaltjes op de nieuwe wei op stal aan t zetten dus meneer komt nu snel naar huis! Heb zon zin om weer lekker met m aan de slag te gaan...

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:10

Scarlet is zeker gaaf en wat is pep gegroeid!

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 09:24

Wauw mooie paardjes Nancy!! Leuk die foto's!!

Mijn fototoestel is overleden:( ..... Kan geen foto's meer maken.
Maar wel weer bezig met nieuwe:)..

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:27

Zo, zojuist onze slaapplaats geregeld tijdens DRHA Wanroij. June slaapt ter plekke te Wanroij, met 1 paard is dat nog enigsinds te betalen (ahum) en met JP en team in de buurt is dat toch wel heeeel makkelijk en top verzorgt!
Wij daarintegen slapen ca. 10 km verderop, geen b&b dit keer, maar goedkoper en zo compenseren we dan weer de dure stal van June...tja...je moet toch wat nietwaar. De lokatie is te vergelijken met de slaapplaats van de dawra tijdens het weekend. Zelf slaapzak enzo mee. incl. keuken, douches en wc's op dezelfde etage, alles heerlijk onder 1 dak. Met 3 personen betalen we net zo veel per nacht als voor 1 persoon b&b, dus tel uit die winst ;-). En de hele etage voor ons zelf! En midden in de nacht het terrein op, vinden ze niet erg. Prettig geregeld!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 17:53

Goed geregeld!

Shiiiiiii.....tttt van je camera!!! Niet meer te repareren?!
Maris vroeg me gisteren of ik binnenkort tijd heb voor n cowgirlshoot met Tie samen in de duinen? Uhm.... Wat denk je?!!! :j *D :D

En natuurlijk nog n big Hurray voor onze kleinste cojboj Yurian!!!! *\o/* ALweer 1 jaar!!! <3

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 23:32

Niet echt yildiz perdiet heeft de kast op stal omgetrapt waar me camara boven op lag. Omdat mevrouw niet met der voor been in een emmer met water wilde staan. :( en kon hem onder de kast vandaan vissen lens zit barst in en voor de rest is die helemaal scheef:(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 11:04

Yilz GEFELICITEERD!!

@ Kirsten: Jeetje wat balen!! verzekering?

Gister nog ff nieuwe deken ("born to roll" deken) gehaald voor onze Pepsel. De winkel had nog een 69", dat is dezelfde maat die zijn vreselijke stiefzus (hihi) ook heeft. Dus wij net de wei in....Deken eraf, meneer blijft als een blok staan, nieuwe deken erop..."oh ff draaien op zijn rug, want hij ligt achterste voren" ...Heerlijk zo'n mak schaap. Beetje groot nog, maar kan best. Ligt net zo als bij Scarlet. Als je daar trouwens aan de deken zit....vliegt ze meteen geschrokken weg.

Gister bij JP nog een 2.1/2 jarige Einstein en Spook Gotta Gun gezien, onze Pepsel van 1.1/5 jaar is net zo groot en stuk breder......hmmmmm waar gaat dit heen?

Maar wat een apart stel hier in de wei...ik zie het al helemaal voor me tijdens het inrijden....ga op Scar zitten en je vliegt spontaan als een malloot de bak rond, zoekend naar de noodrem. Ga op Peps zitten en het blok beton is niet vooruit te branden, zoekend naar het gaspendaal. Valt ook niet mee het perfecte paard te fokken ;-)
Maar oooooooh wat steelt die Peps toch mijn hart <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 15:14

Haha, snap dat het wat lastig is met al die Ytjes, maar Yurian is toch echt van Corine en Wouter! ;)

Ja die knulletjes stelen je hart he? Dacht dat ik n merriemens was, maar uhm... Begin me zelfs een beetje te irriteren aan dat wispelturige karaktertje van Tie..
Heb ook nieuwe deken voor Tie, kan Nour volgend seizoen haar oude hebben. Iemand trouwens nog tips die oude deken weer waterafstotend te krijgen?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 18:51

proest....lekker bezig ben ik weer :+ . Corine en wouter bij deze Gefeliciteerd!! *\o/*

zijn er geen speciale spuitbussen in de handel om de boel weer waterdicht te krijgen??

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:56

Ben nu bezig met verzekering... Maar ja dan moet je totall loss verklaring hebben en dat kost je 50 euro ... Wordt je niet echt wijs van. Maar goed maandag het hele zooitje de bus op.

Wel lkkr zon mak beessie nancy. Ook wel mooi om zon groot verschil kwa karakters te zien.
Elk beessie zn eigen karakter.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 15:03

Het zit hier weer eens niet mee allemaal. |(
Lichamelijk gaat het niet lekker, nu ook een buikvirusje erbij en denk je even lekker te gaan rijden, te genieten van je paardje en je hoofd even leeg te maken. Wat denk je? Loopt je paardje ook nog eens kreupel. Het kan niet op hier met de pech. Hoop dat ze snel weer goed loopt.

Maar het is een beetje een vaag kreupeltje. Ik heb al langer gezien dat ze in de wei in draf niet altijd even zuiver liep. Maar onder het zadel was er niets aan de hand en ook in stap en galop niet, dus heb er verder dan ook niet echt bij stil gestaan dat het echt wat zou zijn. Na vanmiddag dus. Nu loopt ze ook onder het zadel in draf kreupel, in stap niet. Heb haar wel even door gedraafd onder het zadel om te kijken of ze er doorheen kwam, maar dat kwam ze helaas niet.
Ze bleef erg kreupelen.

Vind het allemaal een beetje vaag. Been is niet warmer, geen verdikking te zien. Niets aparts of anders dus.
Heb het been wel gekoeld, dat kan meestal geen kwaad. Baat het niet, schaadt het niet.
Als dit te lang duurt naar me zin, zal ik een DA erbij gaan halen. Aangezien ik al langer opgemerkt heb dat ze in de wei al langer niet altijd in draf zuiver loopt. Heel vreemd allemaal. Kan wel janken..... ;(

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 16:00

BEdankt voor de felicitaties.
Ik zei al elders op het forum: hij is niet verwend, hij is verpest :x :P

Balen van je camera Kirsten!

En wat raar zo'n kreupelheid, goed in de gaten houden.

Wat me eraan doet denken: weet iemand hoe het met Nasedo van Eveline is? Vond het zo sneu voor ze op het NK, hoop dat hij er niets aan over houdt...