nou ik dan eindelijk begonnen Heb nu de eerste vier vlechten klaar, ga ze nu aan elkaar naaien.... ik moet het zaterdag af hebben, dan ga ik het showen ::P en de week daarop moet ik er 2 af hebben dan doe ik een uitvoerin pas de deaux kerst/oud en nieuw..
zo zie dat jullie nog volop bezig zijn.. mijn halster/borsttuig ligt al zo lang stil.. ga denk ik dadelijk in kerst vakantie weer verder.. hoop dat ik het dan af krijg want dit wordt denk wel de leukste tot nu toe.. als het nog lukt wat ik wil.. haha
je kunt via photobucket makkelijk een foto plaatsen en dan een code overnemen en in een bericht plaatsen en dan zie je de foto
Nou ik ben (denk ik) op de helft, kheb vandaag de belletjes enkraaltjes gekocht. Heb de dikste rand klaar, en de 2e rand bijna, morgen ga ik hem op maat vast maken, en de zigzaggene vlechtjes vastmaken.... en dan kan ik aan de slag met de klosjes ben echt benieuwd hoe het gaat worden, ik ga het omdoen bij een Kur pas de deux (voorstelling) voor oud en nieuw en kerst
kzal er vanmiddag een maken, Ik heb de belletjes eraan gedaan, en ik ga vanmiddag wer naar de manege om de zigzaggende touwtjes goed te doen.... en dan de klosjes nog
Volgens mij zit er aan de echte borsttuigen nog een soort ''band'' aan, die door de singel heen gaat. Ik ga ff een plaatje voor je zoeken, als ik het kan vinden.
aha ik denk al dat ik weet wat je bedoelt. zegmaar data je dan aan het tuig(onderkant) een (zegmaar velcht) maakt en dan een lus eraan waar je de singel aan kan doorhalen, maar trekt het dan niet naar onderen?
ja echt wel... die bellletjes geven in elk geval een heel erg leuk effect, ik ga volgende week (dag van uitvoering) wel wat foto's maken, 2 friesje met 2 witte tuigjes..
jammer genoeg gaat heet blacklight niet meer lukken, maar ik ben bezig met die borsttuigen, dus word het toch nog beetje show
Dat is inderdaad wel leuk, 2 zwarte beestjes met witte tuigen Moet je de foto's wel even plaatsen hé!! Die belletjes geven dan ook wel weer een kerstidee