Een vriendin had een stukje gefilmd, maar aangezien ik af en toe flink aan de noodrem moest trekken tussendoor ziet dit er iets minder vriendelijk uit als mijn filmpjes met Noah 
Inderdaad heerlijk weer!! Hihi, gekke Fu
ik wil filmpjes zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een vriendin had een stukje gefilmd, maar aangezien ik af en toe flink aan de noodrem moest trekken tussendoor ziet dit er iets minder vriendelijk uit als mijn filmpjes met Noah 
ik wil filmpjes zien!
Gecondoleerd!
Laat Khan nu zelf z'n brood om mee te nemen smeren, vond ie eerst maar niks maar nu juist fijn nu hij doorheeft dat z'n lunch erop verbetert door zijn zelfgemaakte wraps!

Super goed dat je haar toen aangehouden hebt, altijd het best om zelf veel plezier van ze te hebben!
Verder lijkt het me best eng, kan toch heel wat meer fout gaan als ze raar gaan doen met een kar erachter.
Mis het rijden momenteel zo onwijs! Heb er over nagedacht om er een paard bij te kopen voor onder het zadel, maar ik ben bang dat dat hem niet gaat worden op dit moment. Dus dan nog maar een jaar wachten totdat Fardani onder het zadel kan. Maar dat duurt nog zó lang

) en in goed overleg stap aan t maken, lol!
YildizArabs schreef:Oooooh, je meisjes zijn zo knap Roma!![]()
Kan er op je merries trouwens geen zadel? Volgens mij kun je bij jullie ook lekker rijden aan t strand?
Aziza heeft echt een buikbuik! Toont ze al voortekenen? Spannend, hoop op n goede bevalling en gezond veulen en mama!
het heeft een beetje geholpen

Had je al de uitslag van je onderzoek binnen?
Les nemen we uiteraard, ik start pas wedstrijden wanneer mijn trainer denkt dat we dat aankunnen
En Fu ook rondgeslingerd en even lekker zonder zadel, lekker hoor 

Daarna heeft hij nog lekker even in de paddock gerold en van de zon genoten
Nog ff wachten en dan kan je mannetje onder t zadel Roma! Is ook lastig alleen dat soort zaken oppakken. Ik heb bij Nour veel hulp maar merk dat Yazahra er nu vaak bij in schiet omdat ik net ff op t goede moment geen extra handje heb.

Zal jullie niet vervelen met plaatjes.

Omdat Tie wel wat bewuster mag worden waar ze d'r voeten neerzet.
Leuke oefening!
Leuke foto trouwens, dat longeren ziet er best goed uit 

Maar wat jammer van haar zus :/ Yazahra is heel erg leuk trouwens, wat een dropje!
Hopelijk konden de paardjes je een beetje opvrolijken? Ik zie aan de foto's dat ze in elk geval hun best gedaan hebben om je aan het lachen te brengen 

Typisch toch dat Noah daar dan weer heet van wordt
Is hij altijd heet in het springen of valt het mee?
Ik heb foto's, ik zal zo snel mogelijk eens kijken om er een aantal online te gooien!