Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arm ding, flinke singel wond aan beide kanten... We zagen het niet direct omdat ze al best een lange vacht heeft, we hadden ze gisteren even aan de longe gehad op de kleine volte met zadel, daarna singel verwisseld met oude singel, rechts om niet zuiver, zadel er af, amper wat te zien, terwijl toen ze last had van haar blessure het ook natuurlijk gewoon niet goed was zonder zadel. Dus we gaven het zadel de schuld, maar vreemd genoeg lijkt die dus wel goed te liggen, verschuift niet en ruimte achter haar schouder.
Daar word je toch inmiddels ook niet goed van he... Banaansingel met bontje: geen schuurplekken, maar wel drukplekken. Lederensingel met bontje: flinke schuur plekken...

Letizia schreef:Desondanks lijkt ze zich wel goed te voelen, want tijdens het wandelen vandaag gaf ze even een showtje weg, incl staart op d'r rug
Arm dier, rotplekken! 

Terwijl hij net zo staat als vorige keer in de les, maar toen ging het hortend en stotend er over of in de stop
gek beest ook... Waterbak ook weer gesprongen, ging óók helemaal zonder gedoe!
af en toe he, weet ik niet meer wat ik nou moet met dat gekke paard van me

Sieltjuh schreef:Letizia schreef:Desondanks lijkt ze zich wel goed te voelen, want tijdens het wandelen vandaag gaf ze even een showtje weg, incl staart op d'r rug
De derde keer in drie jaar dat ze dat aan de hand deed![]()

Sieltjuh schreef:Ja, en rechts zit de ergste plek op de singel, dus natuurlijk niet gek dat een kleine volte op rechts daar extra pijnlijk is. Vond het zo zielig voor dr, het is echt een rotplek. Gisteren proberen op de foto te zetten, maar is vrijwel niet te doen

MirandaFuego schreef:Dat niets noemen ze de lucht.

aan de opvoeding ligt het niet, en te weinig eten krijgt ze ook niet
het is heel typisch hoe ze verandert, moet je ook maar aan denken als je je merrie laat dekken