Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) En je kunt ook weer verder hiermee! Beter toch? CounTree schreef:Nou over het team van JP meer dan lof!! Jeetje zeg, wat werd June goed verzorgd en ik ook. Telkens als ik dacht, ik zal eens kijken of ze nog water of hooi heeft, had ze het allemaal 9 van de 10 keer. Met zijn vieren ook een tackroom gedeeld, beetje volle boel, dat wel, maar dan is het wel te betalen. Hij zet zich ook super in voor alle ruiters van hem die mee deden. In de reining L2 waren dat er een stuk of 3, waaronder Irene Smeets. En voor allemaal was hij er, tijdens de run en tijdens het losrijden. Hij houdt alles in de gate, zelf of June der manen goed zitten![]()
.
Alleen hierom al, is dit voor ons een super fijn NK geweest en heeeeel leerzaam.
Er waren iets van 15 starts. 2 minder dan opgegeven.
....De L2 is niet gelijk aan amateur status bij de WRAN!! Er mogen in de L2 en L1 zowel pro's als non pro's starten. In de L2 mag je dus les geven en pro zijn. Dus het klopt wel degelijk dat irene smeets daar start (tenzij ze officieel L1 status heeft bij de wran)

)
) kwam ie heel slecht uit de winter. In het volle gras kwam het gelukkig snel goed met m. Hij loopt momenteel lekker met z'n maatjes in de polder en hij is daar heel mooi aan t uitgroeien. Als hij deze winter wel goed doorkomt, gaat hij een periode in showtraining en gaan we wat showtjes lopen met m. Ben benieuwd...
) heb het ff opgezocht wat perlino nou precies is. Perlino betekent dat ie van zijn beide ouders de verdunnings factor heeft mee gekregen. Bij basiskleur zwart en bruin noemen ze dat perlino.
Jammer van die infectie, die wormen zijn echt zo'n plaag. Ik hoorde die wormpjes in mijn omgeving ook regelmatig terug. Bij wie zou je hem in showtraining zetten trouwens? (Mag ook per pb, als je dat liever doet!) Als hij op show gaat, geef maar een seintje en dan hoop ik hem eens in het echt mee te maken.
Weet nu dus ook eindelijk het verschil tussen cremello en perlino, haalde ik altijd door elkaar...
Omdat het nog niet volledig rond is wil ik t nog ff niet in de openbaarheid gooien.