Ooh lekker

Ik hou van de zomer

Mits het goed weer is

Hopelijk vind je een goed baasje Annika, altijd spannend! En leuk van jullie ringen

Trouwen behoor je idd 1x te doen, maar de praktijk wijst nog al een anders uit

Vannacht echt super slecht geslapen, weet niet waar ik last van had... Meestal doe ik op donderdag ochtend bakwerk met Djuun, maar dat leek me niet zo'n goed idee na zo'n nacht, dus een lekker ronde buiten gedaan. "Alleen" op pad blijft Djuun wat spannend vinden, maar eigenlijk was ze echt wel super braaf en lekker voorwaarts, dus een beetje bij kunnen komen

Moest zo lachen, we moesten door een tunneltje en dan ga ik er altijd af, na het tunneltje er weer op, dus toen ik op wilde stijgen kwam er een vrouw acht ons uit het tunneltje (ik stijg boven aan de tunnel op) en die begon te roepen dat ik Djuun vast moest houden, beetje paniekerig, dus ik ik keek Djuun aan en zij mij en we hadden allebei zo iets van

Dus ik moest er een beetje om grinniken, toen de mw ons passeerde vertelde ze op d'r dood te wezen van paarden

Heel logisch dan om achter een paard, lekker echoënd door het tunneltje te gaan lopen roepen, daar maak je de situatie echt beter op

Niet dat Djuun daar ene klap om geeft