Das toch ook nog een weegschaal?Mijn oud-stalgenootje staat vlakbij jou weer terug Tam. Stal Knaap als ik het goed zeg uit mn hoofd?
Tammy_ schreef:Ik woon bij Utrecht, redelijk centraal? ik ben 23 september jarig Ik wilde ook lekker brutaal jou naam zeggen maar dacht hou mezelf in Das ook redelijk dicht opelkaar
Kan toch best voor een keertje? Utrecht is voor mij echt prima kom er bijna dagelijks haha.Haha ook al zo in de richting Tam qua datum
Aleeneh schreef:Kom maar hier met je halve, dat kan echt niet hoor.Ehh... die andere helft blijft echt in Zeeland hoor
Sieltjuh schreef:Aleeneh schreef:Kom maar hier met je halve, dat kan echt niet hoor.Ehh... die andere helft blijft echt in Zeeland hoor Wordt zo moeilijk rijden
En ik eis de mooiste helft op Ow Shanna, die van jou mag je ook afgeven hier hoor, strikje er rond hoeft niet eens
Sieltjuh schreef:En ik eis de mooiste helft op Ow Shanna, die van jou mag je ook afgeven hier hoor, strikje er rond hoeft niet eens Kleurt wel mooi een rode strik op zwart
Komt helemaal goed ik heb wapens achter de hand. Ze heten Ylona en Diana. Wedden dat paard de trailer op gaat?
Shanna_ schreef:Haha succes met op de trailer zetten Ik wil wel helpen hoor...Heb Mirka ook op de trailer kunne zetten.Moet je wel een sloop proef trailer hebben
Is het zo'n draak met de trailer Shanna? Noah is bang voor ALLES. maar een trailer, no sweat. gaat ie zelfs op als ie niet moet om te kijken of er iets te vreten valt