dat vraag ik mij ook af, ze zien er echt prachtig uit, en er staat op de site dat ze heel stevig zijn en dus geschikt om shows mee te lopen. Dat zou ik met mijn halsters zo nog niet direct durven riskeren.
Ik zag dat je op de website www.fournituren.nl ook nylonband kan kopen. Dat ziet er wel heel stevig uit maar ik weet niet meer hoe breed het is. Misschien is het ook niet goed te knippen dus ik ga even kijken in welke maat ze het hebben en anders naar de markt!
Nou, ik heb vanmiddag dus ook maar even iets in elkaar gezet, probeerseltje... Hij is nog wel heel simpel en niet helemaal naar mij zin maar toch..... Hier de foto's...
Nou ik heb vanmiddag weer een heleboel spullen gekocht en ik ga vanavond beginnen met een halster in de stijl van de website die ik op de vorige pagina noemde.
Hey, ben hier ook al een tijdje niet meer geweest!
Maar Joyce (bonjoy) had dat super handige verhaal over hoe en wat neer gezet! Dus toen ben ik natuurlijk gelijk aan de slag gegaan! maar de afgelopen weken heb ik er niks meer aan gedaan! Gister heb ik de neusketting eraan gemaakt, en nu nog de haaientandjes en kralen, schelpen enzo bestellen!