*kruipt uit meelees hoek, voor een bijlees post van de laate pagina's. Excuses als ik iemand vergeet!*
-Gelske, wat een heerlijke droppies heb je daar zeg! Ik vind vooral je ventje echt waauwiee
-Jeetje Joyce.. dat is even flink heftig die situatie met je oma! Het zit je weer even niet mee he..
Sterkte! Gelukkig gaan de paardjes iig goed!
-Welkom voor de nieuwe mensen! Zag een mooi wit merrie'tje voorbijkomen
-Foto's van Jas zijn echt geweldig Iloon, wij willen meeeeer!! Wat is hij leuk zeg! En lekker gelest! Je zal het zien, die gaat dalijk ineens met sprongen vooruit met die coordinatie van zijn 4 benen.
-Jessica lekker bezig met Tie! Echt kicke!
-Gaaf die spring foto's van Noah! Denk niet dat ik dat ooit zou durven..
-Katja nog heel veel sterkte en kracht toegewenst.. Maar veel positiefs uit je geweldige powns halen.
-Amy, die foto's met je meisje op het strand, waaauw! Hoop dat binnen 1-2 maanden ook voor het eerst te doen met me gup.
-Jaa Annika over naar de western! LeukLeuk!! En zou gezellie zijn als je ook naar de oefendag komt! Iloon, Suus en ik zijn erbij met onze gupsies aan de hand.
Hier alles zijn gangetje, erg druk met school.
Paardjes gaan goed. Bij Raffi begin ik langzaamaan wat meer spieren te zien en zijn holle rug is al aardig weggetrokken. Ook de coordinatie van zijn benen is mega verbeterd. Dit vooral door veel werk met balken, duintraining, rechtrichten en het beginnen van turns en sidepassen. Hij pakt alles super op, alleen begint nu langzaamaan ook de zelfverzekerde puber naar boven te komen, dus met wandelen zo nu en dan me handen vol aan hem haha.
Van de week het eerste beginnetje gemaakt met 'hangen' en hij gedroeg zich keurig
Paar keer voetje gehad en met me hele gewicht geleund. Hoop van het weekend er écht op te liggen, zodat we een stapje kunnen verplaatsen.
@trusthim, hier dus ook een jonkie die ingereden wordt dit jaar. (Alhoewel hij volgens de standaard begrippen met zijn bijna 5 jaar geen jonkie is..
) Ga hem a.s. jaar rustig inrijden en als hij 6jr is pas serieus oppakken onder het zadel.
Vorig jaar in Ijzerlo geweest met het arab sportweekend. Was erg gezellig en die locatie is echt waauw!! Dit jaar is de DAWRA summershow wellicht samen met Arabissimo, nog nooit geweest, dus lijkt me leuk!