Maar als stalhouder heb je ook recht om er wat van te zeggen, je hebt immers regels op jouw stal waar je je pensionklanten zich aan moet houden. En als je pensionklanten daar maling aan hebben, dan gaan ze maar ergens anders staan.
En als pensionklant doe je er goed aan om naar de regels te kijken die je stalhouder je voorlegt. Je kiest immers zelf voor een stalling. Als de regels je niet zinnen, ga je toch niet op die stal staan?
(En daarom is het zo verdomde moeilijk geweest om een stal te vinden die wél aan onze eisen voldoet, gelukkig hebben we die gevonden.)
Overigens doe je er er al stalhouder denk ik ook goed aan om zeer selectief te zijn met wie je in je stal wilt hebben staan. Ik heb het ook nooit als vanzelfsprekend gevonden dat op de stallen waar we zijn wezen kijken ook zomaar overal welkom waren (waren we overigens wel, maar dat is een ander verhaal

Als stalgenoot náár stalgenoot toe heb je geen enkel recht om wat te zeggen tegen een ander (uiteraard extremen daargelaten, maar thank god heb ik daar geen ervaring mee). En mijn ervaring is uiteraard daar op gebaseerd met mijn "oogkleppen".