Sieltjuh schreef:Je lijkt Letiets wel Daar heb ik dat ook "wel eens" mee Jij was toch ook weegschaal? whahaMisschien verklaart dat alles....ik weet het zeker...ben niet van hier
Haha, ja idd weegschaal, jij bent toch een dag na mij jarig? 11e toch? En was Amy ook niet in oktober jarig?
Sieltjuh schreef: Haha, ja idd weegschaal, jij bent toch een dag na mij jarig? 11e toch? En was Amy ook niet in oktober jarig?Ik ben 9 oktober jarig
Barcelano schreef:Letizia schreef:Ik ook Ik werk als verzorgende en activiteitenbegeleidster Heb jij dan geen stront luiers van grote voormaat
Letizia schreef:Gedver.Vindt van me eigen nichtje al te goor voor woorden en heb beide kinderen van me broer nog nooit verschoond.een keer de dochter van me oom met een plasluier.Snapte er geen snars van dus heb er ducktape om heen gebonden
Tammy_ schreef:Ik schep paardendrollen als ik les geef, mag ik ook bij het clubje Als jij daarvoor betaald word
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Snapte er geen snars van dus heb er ducktape om heen gebonden Handig spul hoor.Heb er een tijd geleden alle kiertjes en gaatjes mee dicht gemaakt van me zadel kasten tegen de muizen
Barcelano schreef:Tammy_ schreef:Ik schep paardendrollen als ik les geef, mag ik ook bij het clubje Als jij daarvoor betaald word Ja! En niet onverdienstelijk dus ik schep graag die paar drollen
Ik ben 11 okt jarig idd ik ken eigenlijk heel veel mensen die in okt jarig zijn ;Beste vriendin in ook paar dagen voor mij jarig.. Mijn werk weet iedereen wel denk
amyz schreef:Ik ben 11 okt jarig idd ik ken eigenlijk heel veel mensen die in okt jarig zijn ;Beste vriendin in ook paar dagen voor mij jarig.. Mijn werk weet iedereen wel denk Hopelijk is je site alleen snel weer bereikbaar