Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 18:18

Gave pics dames! Die Yurian! <3 Wat n lekkertje hè, komt ie woensdag ook weer aanmoedigen?

Kan t nu wel vertellen, contract is rond.... Tie gaat, als alles goed verloopt, weer n baby krijgen in 2014! :D

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:39

hey gaaf yildiz. Wie is de gelukkige??

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 19:10

Een hengst die al heeeeel lang in Tie dr balboekje staat! Krijg telkens kippenvel als ik m zie....
Jazzmeen!!! <3
Heb een paar jaar geleden het merrietje uit de combi met Tie dr volle zus gezien en die was....Waauw!
Ben ook fan van de combi Braziliaans-Amerikaans-Russische lijnen, net als Nour.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:43

yildiz schreef:
Een hengst die al heeeeel lang in Tie dr balboekje staat! Krijg telkens kippenvel als ik m zie....
Jazzmeen!!! <3
Heb een paar jaar geleden het merrietje uit de combi met Tie dr volle zus gezien en die was....Waauw!
Ben ook fan van de combi Braziliaans-Amerikaans-Russische lijnen, net als Nour.

Echt waar? Oh hoe gaaf, kan ik vast een optie nemen? :D Gefeliciteerd!!

En tuurlijk komt Yurian woensdag mee aanmoedigen!! Hoop dat hij het lekker lang vol gaat houden :) In Raalte vond hij het ook fantastisch alle herrie en gek gedoe, en viel hij vanzelf om van de slaap, neem wel een koptelefoontje mee zodat hij ook lekker in slaap blijft :')

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:14

haha die kleine yurian, is al helemaal goed bezig!! :D

YIL!!!!!!!!!!!!! WAUW!!!!!!!!!!!
Wat een nieuws zeg! Wat super leuk. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 20:26

Haha! Ja, leuk hè?! Ben er zooo blij mee! Heb m al jaren op t oog voor Tie en nu eigenlijk de mogelijkheid gekregen, heel gelukkig mee! :D

Dus eerst nog ff lekker rakken met dr tussen de koeien 20 okt. Lijkt me zo cool! Hopelijk Tie ook? Denk dat dr grote ogen nog tien x zo groot gaan worden als ze de beestjes ziet! }:0 Hellup! Waar is de uitgang?!!!! :evaw:
Jes, ga je met Nada?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:32

hahaha komt goed, weet het zeker yil!! ;)
Nee ik ga niet met nada, die mag volgend jaar gaan koeien vangen. Ik rij de 20ste nog met een paard van wendy mee.
Super gezellie dat je komt!! :D

Pfff tja jazzmeen, doe je goed zeg!! Erg gaaf!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 23:50

ja jazzmeen is gaaf, zit hem ook telkens te bewonderen. laatst weer een youtube filmpje van nakomelingen. Ja meneer heeft wel iets ;-) :P <3 :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 08:20

Misschien omdat hij zwart is CT, haha?! :D

Beuhhh.... Heel de nacht lopen spugen, hopelijk morgen wel beter... :(

Illusjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 08:31

Countree... ik kan het niet laten, maar keek even op je profiel en KWIJL! Wat is June een lekker ding!!!!!!!!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 09:42

Illusjuhh schreef:
Countree... ik kan het niet laten, maar keek even op je profiel en KWIJL! Wat is June een lekker ding!!!!!!!!!

Thanks! Ik zie dat je in den haag woont....deze week staat ze in de uithof....hint ;)

Euh ja yilz...ik heb idd mijn voorkeur qua kleur. haha. Dat zal zeker meehelpen, maar hij heeft wel zo'n gaaf hoofd met ogen...daar verdrink ik keer op keer in. Ik heb hem nog nooit irl gezien, op foto's lijkt ie wat lang in de rug. Euh ja...ik heb zo mijn voorkeur voor lekker compact en ben daarop zeer kritisch.

Maar hij blijft prachtig, hij heeft het gewoon! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 10:02

Hij is idd wat langer in de rug als bv Catje, maar net zon beweger. En hij is HUGE!

Toen ik Tie kocht heb ik m voor t eerst gezien, kippenvel... En toen nog es, en nog es, en... En telkens: kippenvel!!! Als ik m zie bewegen krijg ik gewoon n brok in m'n keel, zo imposant... Dat had ik bij Catje ook. En dan weet je dat t klopt! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:36

Kan je nagaan...dat heb ik nog nooit gezien. Moet ik denk ik ook maar niet zien.....met mijn gekke verzameling hier thuis ;-)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:38

Krijg trouwens net deze melding van de lifestream uitzenders van de uithof:

Op dinsdag zal de lifestream vanaf 18:00 niet beschikbaar zijn.
Ook zal het Right To Play programma op woensdag avond ook niet life uitgezonden word.
Dit in verband met a) deling van Internetlijnen en b) overeenkomst met de organisatie.

het is maar dat jullie het weten.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 11:28

Balen.... Zal hubbie leuk vinden... :(

Hoe is t nu met de parkeervoorziening Nancy? Vond dat vorig jaar echt bagger.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 11:38

Hey net even alles nagelezen, wij hier druk met de verhuis en inpakken dat het mailverkeer en internet op laag pitje staat!
At nancy, fijn dat june zo goed gaat die gaat knallen op het NK zo te horen!
AT bimmetje heel mooi hoofdstel zeg staat haar knap en het bitje ook!
at Nalu hele mooie foto's van jouw en KHALIEF!
at Yildiz, ja hele gave combi zie JAZZMEEN ook heel graag, hij is echt super, en ja YAMEENA heeft iemand gekocht die ik ken dus ;-) ze gaan haar binnenkort onder het zadel brengen had ik begrepen!
maar dacht dat het dekboek gesloten was??
Zal een hele gave combi worden hopelijk een merrietje voor jouw!
mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 11:44

Oh wat gaaf Glenn! Ja ik wist dat ze naar België was verkocht. Zou nog eens recente pics van haar willen zien... Wordt ze n keer geshowd? Ze heeft echt super beweging!

Druk bezig dus! Wanneer ga je verhuizen?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 16:48

Hoi, Parkeren is dit keer goed geregeld. Eigenaren mogen het dichtsbij parkeren. Trailers die lang parkeren staat op aangewezen plek. Trailers voor 1 dag...dat weet ik eigenlijk niet hoe dat is geregeld. Ik merk wel dat ze echt iets met de kritiek van vorig jaar hebben gedaan. Waar mogelijk hebben ze oplossingen gezocht.
Zelfs vandaag stond er heel de dag een parkeerwacht aan het begin van het parkeerterrein.
Winkeltjes staan bij de inrijbak allemaal opgesteld. Ben nog niet overal geweest, had ik vanmiddag geen tijd voor. Vandaag alleen beetje warm gereden in de "voorring". Toen weer snel naar huis. In de korte tijd dat ik aanwezig was, werd June weer behoorlijk geadoreerd en niet alleen door de nodige penny meisjes. En en en...gelukkig werd ze ook een paar keer herkent als Arabier....pieuw.

Om ca. 18.30 gaan we weer die kant op zodat we niet in de file vast komen te staan.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:13

Het komt nog goed met June als herkenbare Arab ;)

Ik ben benieuwd morgen :D Wij komen na ons dokterbezoekje (dom, niet meer aan NK gedacht, maar wel ff nodig en gelukkig om 9 uur al afgesproken). Met een beetje geluk missen we alleen de Hunter, maar dat vinden we niet zo erg :o
Ben ook erg benieuwd naar de demo!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 17:27

Wordt weer n echte gezellige DAwRA dag! Gezelli!!!
Moet eerst de kids naar school brengen en daarna naar stal waar Tie wordt gevlochten en ook ik wordt opgekalefaterd (wat n lieve vriendinnetjes heb ik) en dan zijn we on our way!
Ben dus bang dat we flink wat van t ochtendprogramma gaan missen, maar is ff niet anders.
Hopelijk kan Tie n nachtje blijven want wij hebben eventueel n overnachtingsplek, wel fijn als het laat wordt...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:39

Cyann en ik komen meteen die kant op als ze uit school is. Dan zijn we er denk ik rond 13.30. Leen is voor zijn werk in de buurt bezig en die komt dan meteen door en kan dan Cyann weer meenemen naar huis. Dan blijf ik waarschijnlijk tot laat zodat ik nog in de hoofdarena kan rijden.
Ben wel heel benieuwd hoor, wordt volgens mij een erg leuke dag en ook demo.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:16

Heel veel plezier jullie allemaal alvast voor morgen.

Ik baal er gruwelijk van dat de livestream niet werkt. Vind het echt K*T
Volgend jaar zorg ik dat ik er gewoon bij ben!! Vanavond de top aan de start en dat kan ik nog niet eens zien.
gr@#%&*^#$@

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:19

ja jes, kan me voorstellen dt je baalt. Eerst misschien lifestream >;) , dan opeens wel voor 10 euro *\o/* , en dan vandaag blijkt het opeens weer deels. -O- 8)7

Niet blij, wel blij en weer niet blij....zucht

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:24

nee idd, ben echt NIET blij!!
Vind het ronduit belachelijk! Hadden ze voor dit alles begon al moeten regelen met die verdeling.
Hoe verzinnen ze het!!

Maar nu is het helaas te laat om alsnog naar Den Haag te rijden. ;(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:35

jes, anders van de week naar destelbergen crossen, kan je iig de reining top ook bekijken. Entree iets van 10 euro. Nee geen arabieren...