[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:20

Ja, rusteloos is de beste omschrijving ja!
Vannacht wel goed geslapen, maar een uur te vroeg wakker door keiharde hoosbui op het dak (slaap op zolder, dus klonk lekker).

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:24

Sieltjuh schreef:
Ja, rusteloos is de beste omschrijving ja!
Vannacht wel goed geslapen, maar een uur te vroeg wakker door keiharde hoosbui op het dak (slaap op zolder, dus klonk lekker).

Mijn vriend wordt knetter gek van me.....ik slaap even sta op loop soms doelloos door het huis.
En probeer weer te slapen :')
En dan begin het riddeltje weer :roll:

Ben dan overdag rond vier / vijf uur doodmoe :o

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:27

Ja, dat snap ik als je elke keer je bed uit komt :')

Ik ben gewoon enorm veel wakker tussendoor. En aangezien ik normaal altijd in ruk doorslaap, kan ik daar niet zo goed tegen :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:29

Sieltjuh schreef:
Ja, dat snap ik als je elke keer je bed uit komt :')

Ik ben gewoon enorm veel wakker tussendoor. En aangezien ik normaal altijd in ruk doorslaap, kan ik daar niet zo goed tegen :+

Jaa heel vervelend.....

Bij mij is het er in geslopen....alleen wat kan je er tegen doen he :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:34

Shamal heeft een oproepje op FB geplaatst over de merrie...

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:48

Balen Adawi, maar zoals er al gezegd is, vaak is het een paar stappen vooruit, en soms een stapje terug. komt vast goed!
jeetje, die merrie zou ik ook nog niet op gaan zitten :n
Allemaal slechte slapers, ik ben er GELUKKIG een beetje overheen nu!

Dames, ik ben echt even super down. Ik heb vanavond een nieuwe inbody scan gehad en mijn vet% is van 30.9 naar 30 gegaan. De obesitas-grens is 28 :wow: Nou weet ik dat ik nog niet het perfecte figuur heb, maar obesitas? ;(
Ik heb net echt met opkomende tranen nog een keer naar dat score formulier zitten kijken... Heb een goede vriend meteen een berichtje gestuurd, die wijt minimaal 5% aan mijn voorgevel :+ voel me daar al ietsje beter door maar toch. Had wel meer resultaat verwacht, aangezien ik echt een stuk mooier in mn vel zit nu -O-

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:51

Meen je dat Tamara? :o

Ik zou me er niet zo druk over maken :+
Dan moet ik morbide obisitas zijn :')

Ik heb cup E/F :o :o

Ik had het een tijd geleden met me MDL arts over toen vond ik me zelf ook te zwaar.
Die zei haal maar een gerust wat kilo's er af want je voorgevel weegt ook aardig mee :o

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:52

Huh?? Dus volgens die meting ben je obese??
Persoonlijk zou ik daar geen traantjes om laten (hooguit om de kwaliteit van zo'n test/schaal).

Meis, volgens mij mankeert er niks aan jouw figuur hoor laat je niet door iets op een papiertje beïnvloeden, gaat toch om wat je in de spiegel ziet waar je blij van moet worden! :(:)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:52

Wtf Tam, jij obesitas??? Volgens mij is die test niet echt betrouwbaar dan :+ Meid, je hebt een hartstikke mooi figuur!!!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:54

Ik heb je niet in RL gezien Tam, maar mocht ik je zondag tegenkomen dan verwacht ik echt geen obesitas figuur als ik zo je foto's zie :+ Trek je er niks van aan joh, je hebt een prachtig figuur en wees trots op jezelf!
Laatst bijgewerkt door IlonavL op 13-05-14 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:54

Haha, als Tam obesitas zou hebben, dan ben ik al 3x dood geweest denk ik _O-
Nee serieus Tam, aan die test klopt geen drol, dat kán gewoon niet :+

Ik ga slapen! :wave:

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 23:55

Ik zou me ook niet op zo een test vast pinnen.

Je moet niet doorslaan hoor meid!!

En de leerlingen op je school zagen je ook graag lopen :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 00:06

haha nee ergens weet ik ook wel dat ik geen obesitas kán hebben, maar het feit dat mn resultaten zo tegen vallen baal ik zo ontzettend van!! vorige meting is in oktober gedaan, en ik heb echt braaf minimaal 2x per week flink gesport in de sportschool náást mn 8-12 uur les geven in de week (dus lopen :+ ) en dagelijks paardrijden :x
Mn coach zei wel dat je de scan met 2-3% aan korreltjes zout mag nemen, maar dan nog :+ Ik heb ook cup E, misschien eens het volume er van uitrekenen en dat aan kilo's vet er af halen _O-

hahaha Jes ja dat dan weer wel _O- die vriend die ik een bericht gestuurd had ook hoor, die weet heeeel goed hoe ik er uit zie dus die kon me weer een beetje kalmeren

truste allemaal, ik ga ook slapen :wave:

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 00:19

Tamara als je die formule berekening weet...wil ik hem ook weten _O-

Tijd geleden was ik zoveel afgevallen dat ik nog maar ongeveer 50 kilo woog.
Helaas blijft mijn voorgevel dus hetzelfde.

Buiten die twee bulten :o leek ik wel een anorexia patient...het zag er niet uit.

Nu ben ik ruim vijf kilo afgevallen zo niet meer en dat zie je bij mij als snel.
Alleen door op me eten te passen :=

maar ik moet dus niet onder de 58 kilo uitkomen.
Wil proberen nog 5 eraf te krijgen maar das wel een beetje de max..

Trusten :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:00

Hier ook een iets te dik persoon volgens alle tests en dingen. BMI enzo, maar ook een F voorgevel :D En inderdaad een klein buikje maar maak je niet zo druk!

Enne Jess zit je mij zomaar chips te voeren als ik slaap, dat verklaart ook al een hoop!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:37

Goedemorgen

Jes gaaf filmpje van Mo
En jeej kan zowel jou Amy als jou kanjer zien Jes. Nour gaat helaas niet lukken dan zit ik zelf op paard (of doe je nog met iets anders mee buiten de premiekeuring?)
En dan zowiezo wie doet wat ook qua tijden want wil als t lukt ook anderen zien :D
En groepsfoto jaaaa leuk leuk Reem is het meest gecharmeerd van de dames ( tis maargoed dat er KI bestaat kan ik haar inde waan laten datze pot is :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:46

BMI metingen...tsja. Volgens die dingen was ik altijd ernstig onder gewicht. Maar heb toch altijd een spekkig laagje bij me.
Ik zeg kijken naar jezelf, ben je blij met je lijf ben je klaar toch :)

Ik heb van ene kennis ene boek te leen van Arabische dekhengsten uit '78. Wat waren arabs toen toch mooi zeg. Zware kolossen van paarden één en al spier met mooie hoofdjes maar geen idiote deuken. Lach dan stiekem achter m'n handen als mensen zeggen dat mijn Pony niet op een echte arab lijkt ;)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:49

Woogy wij hebben er ook 2 staan die absoluut niet aan het showbeeld van tegenwoordig voldoen maar wij zijn harstikke gek met ze :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 08:51

oh dat gek op haar ben ik sowieso :D maar vind het wel bijzonder hoe gigantisch de arabier is veranderd in minder dan 15 jaar(bedoel daar niet dit boek mee duh ;) )

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:05

Dat klopt hoor op zich wel leuk en vind het dan ook leuk dat onze paarden nog lijken op de paarden van vroegah haha
Maar ook mooi is dat je nu zoveel verschillende types hebt dat er voor elk wat wils is

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:13

klopt, vind het alleen wel jammer dat er nu zo'n tweedeling komt tussen sport en show arabs. Maar goed die discussie komt wel vaker voor :)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:27

Dat klopt hoor het is super als je met beide goed zou kunnen scoren, maar het doel wat jezelf voor ogen hebt wat je wilt bereiken is ook belangrijk dat geeft jezelf het meeste plezier.
Showtoppers hebben wij ook niet echter vinden we het wel heel leuk dat ook soms te doen en dan vooral het zelf doen maar wij vinden het weer leuker als ze in de sport goed mee kunnen komen, en dan kijk je automatisch ook naar andere dingen naar wat jij belangrijk vind, het volledige totaalplaatje zal natuurlijk helemaal geweldig zijn, maar soms moet je afwegingen maken van wat wil je zelf ;)

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:34

Gaaf filmpje van Mo zeg.

Mooi zadel voor Assie heb je.

Hey nick jij hebt ook een eikeltje zo te lezen die zich moeilijk heel kan houden hoop dat die er geen last van krijgt. En je gewoon kan gaan lessen en starten zondag.

Hier ook een persoon met een risico voor overgewicht hoor ben t laatste jaar 15 kilo zwaarder geworden dus nu weer hard bezig met opletten. Tammy als ik naar je profiel foto's kijk ben jij helemaal niet zo zwaar toch?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:05

Nour met z'n hengstenbrul, vind je verhalen over hem altijd zo leuk!

Mooi zadel, Joyce!

Knappe Mo op het filmpje!

Wat een sneu merrietje op Marktplaats. Als ik niet al teveel paarden had, had ik wel aangedurfd om haar op te halen. 3 maanden op een goede wei en je hebt een heel ander paard. Prijs is alleen een beetje belachelijk voor een paard in deze staat.

Lastig, Adawi, maar ik weet uit ervaring: doorzetten, jullie komen er wel!

Ik zou me niet te druk maken over je vetpercentage, Tamara, je geeft zelf al aan dat jij resultaat ziet aan je lichaam en dat is het belangrijkste!

Heel bijzonder als je de oudere arabieren vergelijkt met de arabieren van nu inderdaad.

Gisteren één van m'n meisjes op Marktplaats gezet |(
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Dus als jullie nog iemand weten voor deze geweldige merrie, hoor ik het graag!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:02

Raven (Joyce de 3e :p ) nee ik ben ook niet te zwaar, BMI is prima, mooi in het midden. Ik ben niet echt mollig (meer) maar ook nog niet mooi slank. Qua gewicht zit ik ook prima, maar dat stomme vetpercentage zit niet mee :p

Annika ik heb je linkje gedeeld, hoop dat je een leuk mens voor Dos kan vinden die er lekker mee rond gaat rijden of er nog een paar leuke veulens uit fokt en daarna een lekker pensioen geeft. Dat verdient ze echt :j