Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:37

tot dat je hoofdstel past!! Schietberg is een aanrader!! Ik heb daar in het verleden wel meegedaan en Cyann de laatste keer ook. En vaak heerlijk druk, maar die duurt nog even toch?

June een weekje thuis gehad en weer weg gebracht. Thuis had zijn ups en downs, maar dat heeft ook met de bak te maken....binnenkort weer bijles van JP ;-) .

hmmm yildiz, wat bende gij nou weer aan het bekok stoven?? :P

En bedankt he joyce voor je gezeur over het weer, wordt vanaf morgen meteen meer kouder...met regen _-:( :(

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 11:54

:= := Ik had het er alleen maar over dat het iets kouder mocht worden is lekkerder trainen. Dit hoefde ook niet hoor al die regen ;(

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 13:10

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 18:54

Zodra alles in kannen en kruiken is, zal ik t jullie zeker vertellen!

Wie komen er woe allemaal naar SWRN? Ik kom ook met Tie voor de demo! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 19:02

Ja leuk yildiz, ik zag al zoiets voorbij komen op fb *\o/* ! Ik ben er.

Jes, ja idd december pas schietberg, dat dacht ik dus ook. Maar omdat jij nu al ingeschreven hebt, begon ik aan mezelf te twijfelen :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 19:46

haha , nee hoor, begint echt pas in december.
Maar het inschrijven was geopend en heb daar dan ook meteen gebruik van gemaakt hihi ;)

Ik ben weer helemaal verliefd op mijn rarebier!
Afgelopen woensdag kon ik haar weer zo pakken. Heb haar toen uitgebreid beloond en mee genomen, uitgebreid gepoetst, ingebandageerd en ben gaan trainen. Ging super. Ze had een week stil gestaan en het is geweeon opstappen en weg rijden. Heerlijk! Gister weer een dagje rust.
Vandaag kwam ze zelfs weer rennend naar me toe! :D
Zijn we later lekker samen gaan rijden in de bak en ook vandaag ging het weer super goed. <3

Morgen heb ik cowhorse clinic bij wendy. Heb er enorm veel zin in. Ga nog niet met nada hoor, dat zag ik nog even niet zitten. :P
Ben erg benieuwd of ik het leuk ga vinden. hihi

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 20:41

hey toppie jes!! misschien was ze vorige keer wel nukkig omdat ze hengstig moest worden?? Nirvana is altijd super meegaand als ze hengstig is, dan loopt ze op wolkjes. Maar een week ervoor, kan ze weinig hebben ;-)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 23:54

ja nada is idd precies ook zo als nirvana dus. Maar goed. Hopelijk was het een tijdelijke ellende en ik moet wel zeggen dat ze nu echt weer super lekker loopt. Heerlijk!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 08:21

Het is maar goed dat paarden niet maandelijks kampen met die hormonen :)
Bij mijn oude merrie hoefde ik echt niets te proberen in die pre hengstige dagen, dan kon ik haar net binnen en buiten zetten, poetsen veelde ze dan al niet. Maar ja, dat was sowieso al een aparte :)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 09:17

Fijn dat Nadadraakje weer lekker loopt én gemakkelijk uit de wei te halen is!
Leuk joh... Merries.... En laat ik over hengstige dames maar zwijgen... :x |o

Gisteren geoefend voor de demo en dat ging eigenlijk best lekker.... Als je dat godsgruwelijk sjachrijnig smoelwerk van Tie niet meetelde!!!! >;)
Maar goed, was zelf ook niet in mn hum (hoezo paarden
Spiegelen :roll: ), dus ben maar ff doorgereden naar Nour...
En ja hoor die kreeg me weer aan t lachen met z'n blije guppekop! :D Was weer lekker bezig op andermans rug te klimmen en in hakken te bijten, à real pain in the ass, haha!

Koeiestoeie lijkt me zo leuk Jes! Wil ik ook nog eens doen!
Afgelopen week heerlijk ritje met Tie gemaakt en tussen de schaapjes gereden, vond ze wel spannend maar ook leuk, werd er helemaal blij van!

Joyce, zou ik woensdag Pat weer ff kunnen lenen voor t betere stuurwerk? Kan me van vorig jaar nog herinneren dat t drama met parkeren was, laat staan met n trailer... Ben er niet zon held in... :o

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 10:29

Hihi Yilz...blijf dan ook lachen ;-)
Wij gaan vanmiddag eerst lessen en dan June mee naar huis nemen en maandag brengen naar het NK. Toch maar een box gehuurd voor de hele week, ondanks dat ik in principe alleen zaterdag start. Hubbie is niet vrij, ik geen E, Dus wellicht toch handiger...We waren in principe van plan om savonds paar keer heen en weer te rijden met June ivm bakverkenning, maar ja hubbie moet elke dag zo vroeg op, dus toch maar box geregeld.....en jp is er heel de week, dus dat is ook handig ;-).

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 18:55

Best slim geregeld nancy! +:)+

Yildiz, Tie en sjaggie hoe kan dat nou. Merrie eigen misschien? :P
Ga wel kijken op de livestream woensdag hoor! Wil jullie wel in aktie zien! :))

Met de koeien was echt super gaaf!! Wat heb ik een plezier en lol gehad.
Vind het verschrikkelijk leuk om te doen, dus heb maar meteen voor volgende maand ook weer ingeschreven. :D
Er is nog plek vrij, dus als iemand zin heeft om ook eens een clinicje te volgen? ;)

Hier 2 stoere aktie foto's *D
Afbeelding

Afbeelding
en ja ik had er zeker plezier in! ;)
Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:06

Kei Gaaf!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-12 23:29

Echt wel! Die blije kop van jou!!! :D Zit je nou met twee handen op shanks te rijden, mhoewahaha?!! ;) }>
Uhm... Wanneer ? En quonta kosta? Lijkt me zo leuk om nog met Tie te doen!! Kom wel jullie kant op hoor, zo ver is dat niet!!! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:43

Hoe staat het eigenlijk met de westernkalenderfoto's??? Is er al een stemtopic?? surft wel naar avforum...

weer terug.... :(

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 00:19

Trouwens Junetje vandaag weer opgehaald...terug uit training. En wauw...wat een verbetering in alles. Vandaag heb ik haar ingewikkelde dominante instrumenten paneel aardig goed weten te bedienen en wauwie wat ging het gaaf, uiteraard onder coaching van JP. Heerlijk hoor zo'n grote bak...de ruimte, om te denken, om te schakelen etc etc. Paardje loopt weer rechtop, is weer 1 paard (ipv voorkant en oh ja een achterhand). En die spins!!! Anyway, op de terug weg naar huis met June achterin de trailer, trok Leen een duidelijke conclusie..."Dit hadden we veel en veel eerder moeten doen!! Zo heb ik haar nog nooit zien lopen, wat een verbetering!" Yep we are very proud....ze kan het en het komt er nu uit!!
Euh ...ja en nu aan mij de "eenvoudige" ahum opgave om alles goed te onthouden, exact juist te reageren en dat alles in de ca. 3 minuten met stress.....oeps... pfff

Ze mag nu nog ff twee dagen van weidegang genieten. Maandag avond brengen we haar naar Den Haag en dan ga ik iig elke dag heen en weer tuffen tussen thuis en Den Haag. Hopelijk werpt deze speciale voorbereiding zijn vruchten af en komen we met een mooie score de arena uit. Nu alleen nog ff mijn kop erbij houden en alles goed onthouden. Aan June zal het zeker niet liggen!!

Ben zo benieuwd of ik het voor elkaar ga krijgen, dat is voor mij het enige dat telt! weet ik het vast te houden? verval ik niet in mijn oude gewoontes, waardoor miscommunicatie ontstaat met de super gevoelige june?
In oktober is er ook weer een drha/nrha wedstrijd, dus daar doen we ook een poging.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 09:04

Lekker hè zon fijn getuned paard! Heeft June nooit eerder in training gestaan?
Ben benieuwd Nancy!!

Volgens mij komen de foto's er vandaag op!

Wat een uitgebreide demogroep hebben we trouwens! Ik heb er echt zin an!
Gisteren zat er n plate los. Die heb ik er af kunnen halen maar die andere moet er ook nog af en dat lukte me niet (ieder z'n vak). Dus hopelijk dat er nog n smid voor woensdag kan komen... Is er anders een smid aanwezig in de Uithof (meestal wel toch)?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 09:51

Smid is vast aanwezig en anders echt wel iemand die een ijzer eraf kan krijgen ;)

Ben erg benieuwd naar de dawradag, vrees dat we de avond demo moeten missen (ligt beetje aan onzer kleine man) maar hoop dat de livestream werkt :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 09:52

Wat super nancy! Hopelijk krijg je haar net zo lekker gereden in den haag ;)

Yildiz, het is echt gewoon super leuk om te doen! Vandaar dat blije hoofd hahaha :P
Ik doe 20 oktober nog mee. Is van 10.00 tot 13.00 en kost 50 euro.
Zou wel leuk zijn als je dan ook kunt :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:14

Ik baal ervan dat ik nooit een foto kan maken die net zo mooi is, als in het echt. grrr -:(-
Want hij staat echt ontiegelijk gaaf!!! *D

Maar goed, hier een ideetje van hoe het eruit ziet.
Mijn nieuwe showhoofdstel met nieuw showbitje.
Afbeelding

Nu nog nieuwe show teugels en nog een nieuwe kinketting. Dan is het helemaal compleet. 8-)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 22:18

Mooi hoofdstel!!

Uhm, kan iemand me uitleggen wat ik verkeerd doe?
Afbeelding

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:46

Even een vraagje, maar hebben jullie je tegoedbon voor die kaarten via marktplaats al binnen? Ik namelijk niet, ooit me toch wel tijd worden, heb mp al gemaild, maar slecht geregeld!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:25

Hoi corine, je doet niets fout...hahaha.

Die tegoedbonnen, die had ik meteen!! Werden direct na bestellen/betalen gemaild! Dat gaat zeg maar automatisch bij MP. Heb je wel je goede mailadres ingegeven??

Ik kreeg vrijwel direct een bevestiging van betalen en dan vervolgens in dezelfde minuut een mail met tegoedbon. Hij komt van Aanbieding@marktplaats.nl. Ik heb 3 september besteld en meteen alles ontvangen.Ik had 5 dagkaarten gekocht en 1 passe-partout. ging helemaal super.

Jeetje balen hoor corine. Ik heb ook weleens ergens achteraan lopen mailen met mp, dat werd toen vrij snel geregeld en kreeg snel antwoord.

Mocht het nou echt niet op tijd met mp lukken, dan zou ik proberen sheila in te lichten met je bewijs van betaling en hopelijk kan zij dan nog iets regelen, dat je erin mag.

p.s. iemand al een fototopic gevonden om te mogen stemmen????

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:16

Kreeg de code net al gemaild, goede service!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:15

gelukkig!