Nee me oma ligt nog in coma. Ze doen niks meer. Ook geen eten of drinken. Dus is nu wachten tot haar hart t begeeft.
jazz-fan
Geplaatst: 08-02-15 09:25
heel veel sterkte met je oma
Tammy_
Geplaatst: 08-02-15 10:18
sterkte!
Ik had gisteravond voor het eerst in drie jaar een indoor springwedstrijd gereden, helaas drie balken maar wel vol vertrouwen rond gereden in de 1.00m. Zonder stops! Heel wat anders dan vroeger, toen weigerde hij binnen vaak zo smerig
rekken in de dubbel
afzet...
en landing
geshahquille
Geplaatst: 08-02-15 10:31
Dat is AF Thabaya van Kubay Khan uit geloof ik AF Anta.
Haha ja Tammy ik dacht ik pik gewoon Noah in of ben jij daar aan het springen op Farah Dibah .
Ja was echt leuk en Gezellig de paarden hadden ook echt lol dus das pret voor vier
Anoniem
Geplaatst: 08-02-15 18:03
raven schreef:
Nee me oma ligt nog in coma. Ze doen niks meer. Ook geen eten of drinken. Dus is nu wachten tot haar hart t begeeft.
Ik lees wel mee hoor! Alleen steeds niet de fut om op iedereen te reageren haha. Zit ook niet fijn in mn vel steeds uitgeput en stress, vriendin van me herkende dingen vanuit haar burnout dus hoop niet dat dat het is loop ook gewoon te zenuwen over alles wat ik nog wil doen voor de store en icm mn werk lukt het gewoon niet en en en....pfffft. dus dat maar natuurlijk nu nog zwevend op mn wolkje want wat was mn prinses geweldig knap gisteren!
Heftig van Mish dr paps! Die was toch verkocht als rijpaard tijd terug? Lijkt me echt vreselijk om zo je paard te verliezen
Amy aan de foto's te zien heeft je mooie koningin het heel goed gedaan! Wanneer gaat ze baby maken?
Succes met je dip, ik ken het gevoel en dat is niet fijn Geniet maar lekker van je merrie
YildizArabs
Geplaatst: 08-02-15 22:25
Joyce hopelijk heeft ze geen lange lijdensweg...
Tam! Djiez wat een sprongen! Echt heel gaaf! Petje af, ik durf t niet meer!
Lekker genieten Amy en sterkte... Vind t leuk om af en toe wat je te horen!
Katja ook dikke knuf!❤️
Vandaag was natuurlijk beetje familiedagje ivm sterfdag schoonmoeder. Vanochtend daarom godsgruwelijk vroeg opgestaan om de hele toko voor mezelf te hebben en Nour te trainen. Het ging echt heeeerlijk! Wel wat fris maar uiteindelijk zo meewerkend en echt genot te rijden. Love the Guy! ❤️
Hier is ie moe dus ff ernaast uitgestapt:
DaarnaYul opgehaald voor n potje ouderwets "aanjagen". Was super leuk! Meiden genoten er ook echt van en heb kei leuk filmpje geschoten. Yul werd ook helemaal ondersteboven geknuffeld door Tie en Jazzy. Kei lief! Nog wel ff wat shots van Tie uit t filmpje, errug slecht maar ja binnenkort maar weer eens goede shoot van Maris ofzo
mooie paardjes Yildiz en bedankt voor de knuf Ik ben echt weg van Nours kaken en eigenlijk de rest van zn hoofd dat kan zelfs alleen maar mooier worden!
YildizArabs
Geplaatst: 08-02-15 22:39
Thx Kat! Ja die grote kaak zit in de familie, Tie ook, net als Yazahra. Elk jaar wordt zn hoofd beter en droger. Wachten tot 6 jaar hebben ze gezegd. Hals is nochtans zijn beste punt, super mooi gevormd en lang!
ik heb het idee dat kaak hier met wang wordt verward?
Was Tie nou drachtig voor 2015 Yildiz? Of geniet ze van het goede leven?
Set_Elkol
Geplaatst: 08-02-15 22:53
gesproken over muggen ziften en mieren neuken ja, mooie droge wang (maar ook mooie kaak) en hoofd op al jonge leeftijd.
YildizArabs
Geplaatst: 08-02-15 22:58
Haha ja idd! Zowel kaak als wang is mooi!
Nee Tie loopt in de sport dit jaar en wordt daarom pas in juli gedekt.
Oh dat wilde ik nog zeggen! Hargen lijkt me zo gezellig! Heerlijk aan t strand rijden! Heb vandaag eens gekeken maar is voor mij dik 2 uur zonder trailer . Dus geniet zo maar van jullie gave foto's! Echt gaaf!
Dank jullie wel. Yil gelukkig heeft ze geen lijdingsweg omdat ze er niks van voelt daar is ze al te ver voor weg zeg maar. Alleen het hart doet het nog. Maar verder niks meer.
Amy kijk uit dat idd niet doorschiet naar een burnout dan ben je er voorlopig nog niet.
Tamara kicke foto's van je wedstrijd zeg stoeren Noah
Woogy
Geplaatst: 09-02-15 11:40
Set_Elkol schreef:
gesproken over muggen ziften en mieren neuken ja, mooie droge wang (maar ook mooie kaak) en hoofd op al jonge leeftijd.
wow touchy! Een grote kaak zou ik zelf niet zien als compliment, vandaar dat ik het toch even navraag
IlonavL
Geplaatst: 09-02-15 13:36
Gave foto's Gelske! En hee, ze lijkt inderdaad op Noah, grappig!
Nogmaals sterkte Raven, heel verdrietig
Gaaaf Tam! Ik vind het echt zo stoer en er al behoorlijk hoog uitzien!
Yieehaaa, die Tie! Ik vind haar helemaal niet dik of drachtig ogen, gewoon in een mooie conditie en een lekkere body en die rollback... dat belooft wat!
Ik heb gisteren zo'n fijne les gehad met Jas! Daarna na de ledenvergadering, uiteindelijk veel te weinig mensen gesproken want we moesten weer bijtijds weg.
Annikab
Geplaatst: 09-02-15 13:41
Ik heb qua hoofdstel m'n mooie groene
En een Micklem Multibridle (maar daar heb ik geen foto van). En waarschijnlijk binnenkort ook wel een western hoofdstelletje, aangezien ik denk ik toch de overstap wil maken
Wat is Jas toch een knap ventje, Ilona!
Welke show gaat het voor Nour onder het zadel worden, Yildiz? Tie ziet er goed uit trouwens!
Ik heb de foto's van jullie strandrit gezien, Gelske, genieten!
Heftig, Joyce, sterkte!
Leuke foto's van je springwedstrijd, Tamara!
Amy, wat gaaf dat jij en Nas zo goed gaan, echt top!
Gisteren weer heerlijk gewerkt met m'n knappe Ely Ze heeft altijd, net als haar baasje, wat last van een winterdipje. Wordt dan heel heftig, schrikkerig en neurotisch. Maar weer even teruggegrepen naar de Bach remedie en magnesium en ik heb m'n lieve, iets luie merrie weer terug! Ze kan nog steeds gruwelijk uit haar dak gaan met loswerken, maar dan zie ik een happy paard die lekker aan het rondcrossen en bokken is ipv een paard dat neurotisch rondrent en vooral angst laat zien. Enorm om haar kunnen lachen gisteren, dus m'n dag was weer goed! Verder een druk weekend gehad met verjaardag van m'n stiefzoontje, dus nu even bijkomen op m'n werk
Vanmorgen heerlijk geknuffeld met Marah. Was in dr paddock gaan zitten en ze kwam lekker bij me knuffen ze vind heerlijk als ik dr bovenlip kriebel. Lekker oogjes dicht en hoofd in mijn schoot.
Werd er gewoon blij van. Thinka hield niet van knuffelen
YildizArabs
Geplaatst: 09-02-15 19:00
Gelukkig heeft ze dan weinig pijn Joyce, denk aan je...❤️
Thanks voor de leuke complimentjes! Ja Tie heeft d'r mooie ronde billetjes gelukkig weer terug! Sta altijd wel versteld hoe snel een paard herstelt. Tie levert altijd behoorlijk in aan t veulen maar is na t afspenen ook weer gauw in conditie. En ja Jes en ik hebben daar wat betreft de training ook hard aan gewerkt.
Vertel es over de les met Jas Ilona ben benieuwd?
Mooi hoofdstel Annika staat haar mooi! En ja? Ga je de overstap maken?!! Joehoe! Welkom bij de club! Weet voor Nour nog niet definitief. Een enkele ridden classic en heeeeel misschien aan einde van t seizoen Endurance. Ligt er beetje aan hoe het loopt. Maar de versoepeling in regelgeving bij de Endurance is wel super gunstig voor ons!