Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat is niet niks.

Lijkt me zo ontzettend gaaf!!
loop ook gewoon te zenuwen over alles wat ik nog wil doen voor de store en icm mn werk lukt het gewoon niet en en en....pfffft.
dus dat
maar natuurlijk nu nog zwevend op mn wolkje want wat was mn prinses geweldig knap gisteren!
Die was toch verkocht als rijpaard tijd terug? Lijkt me echt vreselijk om zo je paard te verliezen

Geniet maar lekker van je merrie
Vind t leuk om af en toe wat je te horen!

mooie paardjes Yildiz en bedankt voor de knuf
Ik ben echt weg van Nours kaken en eigenlijk de rest van zn hoofd
dat kan zelfs alleen maar mooier worden! 
. Dus geniet zo maar van jullie gave foto's! Echt gaaf!
Helemaal mijn smaak.

Ze heeft altijd, net als haar baasje, wat last van een winterdipje. Wordt dan heel heftig, schrikkerig en neurotisch. Maar weer even teruggegrepen naar de Bach remedie en magnesium en ik heb m'n lieve, iets luie merrie weer terug! Ze kan nog steeds gruwelijk uit haar dak gaan met loswerken, maar dan zie ik een happy paard die lekker aan het rondcrossen en bokken is ipv een paard dat neurotisch rondrent en vooral angst laat zien. Enorm om haar kunnen lachen gisteren, dus m'n dag was weer goed!
Sta altijd wel versteld hoe snel een paard herstelt. Tie levert altijd behoorlijk in aan t veulen maar is na t afspenen ook weer gauw in conditie. En ja Jes en ik hebben daar wat betreft de training ook hard aan gewerkt.