Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Ja en dan mag je alleen maar smaken kiezen die je net niet lekker vind
Sieltjuh schreef:Barcelano schreef:Ja en dan mag je alleen maar smaken kiezen die je net niet lekker vind
Neee, dat valt erg mee hoor! Dan komt er namelijk een grote extra vriezer te staan in de Jumbo (want dan heeft het hele dorp gewonnen natuurlijk) en die wordt geregeld voorzien van alle smaken
![]()
Maar is nu helaas al weer een tijdje geleden
Sieltjuh schreef:Nou, ik ben ook wel dol op ijs hoor, maar niet gek van chocolade-ijs. Zo hoef ik ook echt geen Magnum, daar wordt ik misselijk van.
Lekkerste ijs is toch echt Italiaans schepijs
Adawi schreef:Wat een merrietje..
Hij was ontzettend gespannen, oefeningen die laatst goed gingen, gingen nu ineens heel slecht of gewoon helemaal niet meer.
Vooral mijn instructeur is vandaag zelf bezig geweest ipv ik met aanwijzingen erbij.
Hij brak ook nog eenn los en dan blijft ie maar rennen.
Daarna wel alles weer opgepakt en zaten er soms goede momentjes tussen.
Hij is gewoon erg gevoelig, moet t allemaal nog leren en olk voor mijzelf weer leerpunten erbij.
Dit zijn dan wel momenten waarop ik denk "waar ben ik aan begonnen.."
Maar als ik dan denk aan de afgelopen 3 weken hoet ging.. toen ging het vaak erg goed..
Sieltjuh schreef:
Ben sowieso erg gaar de laatste dagen. Slaap nogal slecht, heb wat dingetjes aan mn hoofd (niks ernstigs hoor, maar wel spannende), waardoor ik denk ik toch beetje te druk in mn hoofd er mee ben