Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ze heeft idd maandag de Pramox gekregen, heb wat gezocht, maar meer paarden lijken er last van te hebben idd. 

Voornamelijk fecesonderzoek. Ik roer dus in de poep voor mn werk 

en met Djuun komt het hopelijk gauw weer goed
en Set ook inderdaad 

Letizia schreef:Ik heb ook wat voor je Ersiel, seluf gemaakt
Krijg je morgen

) echt pas volgende maand

Het was ook wel nodig ook gisteren
Sieltjuh schreef:
Dus we hadden gisteren helemaal geen nieuw pak in dr stal hoeven te doen? Dat had jij best vandaag kunnen doen?
joysjuh1987 schreef:@miranda nee ze is mega angstig met op en afstappen het gaan nu eindelijk wat beter dus ga ma zeker niet zonder zadel stunten dan kan ik weer opnieuw beginnen
Letizia schreef:Verkoudheid Miran? Gewoon lekker 3x2 paracetamol per dag nemen, knap je het snelst van op
Wel lekker warm, zo zonder zadel!
maar ik neem 's avonds wel want anders doe ik geen oog dicht, mijn hele gezicht doet zeer.
Ik ga 1x in de maand ongeveer, dichtste wat ik heb gedaan was 2 weken later
Maar ik kan ook maar op 2 locaties rijden omdat ik geen trailer heb. Kan bij ons op stal springen starten, en op m'n oude stage/werk kan ik dressuren. Ze hebben daar 1x in de 2-3 weken een dressuurwedstrijd paarden, en bij ons op stal 1x in de maand paarden springwedstrijd en 1x in de maand oefenparcours. Dus in principe kan ik best veel, zonder met de trailer weg te moeten 

Letizia schreef:Ik zou ook even wachten Katja
Ben benieuwd Joyce!!
Djuun heeft een allergische reactie van het een of het ander, allemaal bobbels aan 1 zijde van d'r hoofd
Gelukkig zijn er gewoon weer bruine haren op gegroeid
DIe had het toen van een plantje in het hooi of in de wei waarschijnlijk.
Heb al 1 chocolaatje genomen en

Erg verleidelijk

Welkom!