Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna_ schreef:Haha ja sparen, leuk he! Ik ben inmiddels al 21 en moet nog steeds mijn rijbewijs halenWas een end op weg met sparen, maarja toen kreeg ik paardlief haha. En studeren is helaas ook niet goedkoop. Als ik het écht zou willen dan kan ik mijn rijbewijs dit jaar wel halen, maar ik ga toch liever op vakantie deze zomer
En heb ook geen auto nodig, kan alles makkelijk met de fiets en moet met het OV naar school..
Maar volgend jaar wil ik hem gaan halen! Toch wel handig met stage's etc..
Sieltjuh schreef:Shanna_ schreef:Haha ja sparen, leuk he! Ik ben inmiddels al 21 en moet nog steeds mijn rijbewijs halenWas een end op weg met sparen, maarja toen kreeg ik paardlief haha. En studeren is helaas ook niet goedkoop. Als ik het écht zou willen dan kan ik mijn rijbewijs dit jaar wel halen, maar ik ga toch liever op vakantie deze zomer
En heb ook geen auto nodig, kan alles makkelijk met de fiets en moet met het OV naar school..
Maar volgend jaar wil ik hem gaan halen! Toch wel handig met stage's etc..
Ahjoh, ik was bijna 23 toen ik mn rijbewijs haaldeZelfde reden als die jij noemt
Uiteindelijk in 3 maanden en in 1x afrijden gehaald
Zeker leuke aftekeningen Joyce, wat is het toch een lekker ding![]()
Sparen.. tjah, eerst mn studieschuld maar eens afbetalen en ik wil eigenlijk ook wel eens op mezelf
Sieltjuh schreef:Klinkt alsof je het een leuke opleiding vond
amyz schreef:Pfft opleidingen... Ik begin er maar niet overBen heel erg blij dat mijn leven zo gelopen is uiteindelijk, want een opleiding afmaken zat er echt niet in.. Terwijl ik altijd heel nieuwsgierig ben en graag dingen wil leren...