ik ben vanmorgen vroeg begonnen aan me knal oranje halster...ik ben nu al heel ver..ik ben ze al een stuk aan elkaar aan het maken..dus over 2 weekies is het wel af denk ik want ik heb nu vakantie (2 week)
Ik bedoelde dus zoals die op jou site met een band over de neus. Maar die met dat kettinkje met al die steentjes eraan vind ik ook erg mooi. En als hoofdstel, bestaan daar nog voorbeelden van?
@oneilltje79: die van mij heeft als neusriem geen ketting (hoe hij uiteindelijk is geworden zie je op mijn site of op pagina 9 van dit topic) de manier waarop ik dat heb gedaan kun je ook gebruiken voor een kinstuk, dan heb je ook geen ketting nodig die onder de kin langsgaat. Als je aan dat deel dan een ring maakt kun je daar je lijn aan vastklikken.
Vanmorgen heb ik spullen gehaald voor een showhalster. Oranje,rood,zwart en goud. Ondanks dat ik niet zo thuis ben in de arabierenwereld, ga ik proberen er iets heel moois van te maken. (De arabier in mijn profiel is het model ...)
key leuk dat iedereen wat gaat maken.. Als je het klaar hebt moet je mij maar even mailen met een foto en naam van je paardje dan zet ik het op me site
Jalenka_Kiya even een vraagje: als je die 3 draden aan elkaar genaaid jeb, moet je die toch op een band naaien??? doe jij dat met de hand of met het naaimachine ??
zo ver ben ik nu: ik heb 3 draden gepunnikt en aan elkaar vast genaaid. ik ben klaar met de neusriem met bedeltjes. nu moet ik het punnikwerk op de band vast naaien en dan met sleutelringen aan de neusriem vast maken. en daarna ga ik het versieren !
Hoi Junior_Jody, ziet er al goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik heb het met de hand op het band genaaid. Dat band van mij was een beetje stug en ik was bang dat de macrame vervormd zou worden als ik het met de naaimachine zou doen. Maar je moet gewoon kijken wat jij het makkelijkste vind! Met de hand is wel meer werk denk ik maar het is ook zonde als je al je werk voor niks hebt gedaan!
Hee Mendy ben benieuwd naar je oranje halster! En bedankt voor het plaatsen van Kiya's foto op je site!
hahah alsjeblieft...had het afgelopen week heel druk dus had ik daar nog geen tijd voor..nu heb ik het als het goed is bijgewerkt met degene die halsters klaar hebben toch?? zoniet laat het me weten hoor
nou ik ben bijna op de helft met het halster dussa..nu nog een halve en dan nog versieren.. hoop dat ik het volgend weekend af heb..
Ik ga het ok maar is proberen, moet ik wel eerst wol kopen, dat doe ik morgen of dinsdag wel. Deze week heb ik veel veel tussenuren en vrij (4de en 5de klas is op vakantie ) Kan ik het zo meenemen naar school om het in de tussenuren te maken