Citaat:
een beetje een rare foto ja, maar ik vind arabieren heel mooi, ik mijn Nrps ruin zit ook arabieren bloed!
Zet eens een foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:
een beetje een rare foto ja, maar ik vind arabieren heel mooi, ik mijn Nrps ruin zit ook arabieren bloed!
Krips schreef:lijken wel giraffen
CounTree schreef:Krips schreef:lijken wel giraffen
Ze passen anders wel gewoon in een normale trailer hoor!!![]()
De foto's worden ook vaak van laag gefotografeerd, dan creeer je ook een iets ander beeld.
Diverse rassen vind ik mooi, elk ras heeft wel iets. Mijn persoonlijke voorkeur: een Volbloed Arabier, het liefst van G.Basgier!
![]()
En zeg nou eerlijk....staat er een giraf in mijn avatar?
CounTree schreef:Mijn persoonlijke voorkeur: een Volbloed Arabier, het liefst van G.Basgier!
mango schreef:hallo dametje op keuringen van andere rassen maken ze ook de paarden op dit geld niet alleen voor arabieren hoor wat dacht je bij honden of kattenshows en opmaken ik versta onder opmaken mascara enz, de paarden hebben alleen spul rond de ogen en een spray over hun vacht en gelakte hoefjes dus wat zit je nou te mutsen???
vond jij het vroeger niet leuk om je poppen op te maken of jezelf op te tutten daar gaat het om in de show wereld!!!
en als je dat niet bevalt dat is prima maar ga eens een x kijken op een show en oordeel dan
Barcelano schreef:Make up en dat getut vind men maar niks
Maar het wegscheren/knippen/branden van tast haren dat kan wel gewoon![]()
![]()
En zelfs bij het kwpn keuring krijgen ze olie op en word er getut
dus dat heb je inderdaad bij elk ras
Barcelano schreef:Maar die hebben 9 van de 10 keer geen staart:S
Manuutje1990 schreef:Gelukkig mag het couperen van staarten al jaren niet meer, en zie je steeds meer Trekpaarden met mooie lange en volle staarten.![]()
Maar om terug te komen op de AV's, is dit overdreven gedoe dan alleen bij de Amerikaans gefokte Arabieren? (En dan bedoel ik niet die make-up, maar de bouw enzo)
Citaat:je zou eens voor de grap een x naar een show moeten gaan, je kan dan de paarden ook zonder makeup zien hoor want je mag gewoon de stallen in lopen harstikke leuk
Paduc schreef:maar als je er voor kiest, moet je ook wel wat aan doen en moet je niet de ring in komen met een onverzorgde, langharige en onverzorgde Arabier.
Kowloon1 schreef:wow, idd prachtig paard
hoe krijg je trouwens die staart zo mooi vol?