Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha

missfcdb schreef:Onwijs leuk weekend gehad. Beren trots zijn we op ons ventje. Heerlijk getut. Ik heb wat prachtige paarden gezien wauw![]()
Ik kon me ogen niet afhouden van een zwarte merrie. Ze stond helemaal achter in de hoek gepakkeerd. Maar wat een beauty. Cos vond haar ook wel sexyhaha
Cos was blij dat die weer in de trailer stond.
Samen met zijn grote vriend![]()
Heerlijk relaxste hengst
op cos
Het is een Prachtige en een super Hengst.blue_sky schreef:@Emmarosaly Dat was inderdaad vreemd. De organisatie wilde de uitslagen van de ridden classes niet laten zien! Wij zijn het ook wezen vragen. Mijn dochter reed de part-bred voshengst.
) blue_sky schreef:@Emmarosaly Dat was inderdaad vreemd. De organisatie wilde de uitslagen van de ridden classes niet laten zien! Wij zijn het ook wezen vragen. Mijn dochter reed de part-bred voshengst.
Kimmej schreef:Ik hoor heel druk bezig te zijn met het verslag, maar kan het dan toch even niet laten.
Sherif, inderdaad een eyecatcher! Alvast voor jou, en nu ga ik toch echt even an die arbeit..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]