Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna de zadelrubriek. Ik was veel te laat met opzadelen en daardoor amper los kunnen rijden. Maar ja, we hadden toch geen verwachtingen dus maakt niet uit. Hij vond het erg zwaar om zolang te moeten draven en galopperen maar oh man, wat was ie braaf! Keek nergens van op of om. En nog leuker, we waren ena laatste geworden
Daarna de liberty, 3e geplaatst
En daarna het kampioenschap voor de beste voorbrenger: kampioen
Mooie beker, lint en emmer met spulletjes gekregen. Oja en ik mag bij die meneer (hoe heet die ook alweer, die kleine kale) een keer een dagje meelopen op stal en alle tips en tricks rondom een keuring/show leren, super gaaf! Dayem was niet meer vooruit te branden zo moe
Nu lekker op stal met een flinke berg hooi. Oja en nog een leuk souvenir van Asi mee gekregen; een blauwe lies. Ze wilde mij de high five geven
Al met al super trots en een super leuke dag gehad. Vond het ook erg gezellig met alle bokkers! 
Iloontjeehh schreef:Oh ik lees op facebook dat je er heel erg van baalt! Nogmaals echt sorry, misschien ook mijn fout: het is gewoon best druk met een eigen paard mee en had toch stiekem niet echt rekening met het kampioenschap gehouden. Sorry sorry, ik snap dat je baalt!
Woogy schreef:overigens hadden Gon en Zaar echt hun stoute onderbroeken aan toen we weg wilden gaan. Gon wilde niet laden. Zaar wilde niet laden...Zaar heeft losgelopen. Gon heeft los gestaan(die had het gelukkig niet door)...zucht...Normaal staan ze er beide met 5 minuten op.
Ik hoop dat de donkerbruine ruin ook weer veilig thuisgekomen is, hoorde dat ze er 's morgens al twee uur mee bezig waren geweest en toen wij weg gingen stonden zij ook nog. Iloontjeehh schreef:Asi ging niet snel, maar die gaat nooit snelIk hoop dat de donkerbruine ruin ook weer veilig thuisgekomen is, hoorde dat ze er 's morgens al twee uur mee bezig waren geweest en toen wij weg gingen stonden zij ook nog.
Blij dat ik het niet heb gedaan.... Maar hij blijft leuk! S_en_Z schreef:[ Afbeelding ]