Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DMHorses schreef:Ahh wat een dotje Annika! Wat betreft de merriebrok kijk wel uit als ze bultjes krijgt, ik zou echt ff flink minder geven en heel langzaam opbouwen, ik heb ooit een merrie gehad die werd spierbevangen van teveel brok terwijl ze een veulen aan de voet had. Dus het kan wel degelijk fout gaan!
Wat betreft paarden op alleen een foto kopen, wat vinden jullie dan van met hengsten dekken die je nooit in real lief hebt gezien? Ikzelf wil altijd de vaderdieren gezien hebben, hoe mooi sommige hengsten en hun nakomelingen er ook uit zien op de foto!
Sieltjuh schreef:En fijn dat het goed gaat Annika, ik vind dr echt mooier als dat je had kunnen hopen bij zo'n verrassing
Iloontjeehh schreef:Ik zou een vaderdier ook zeker in RL bekijken, en liefst niet alleen op show. Wij hebben dan maar een veulen gefokt maar ik denk dat we in totaal wel 1,5 jaar bezig zijn geweest met het idee en het bekijken van verschillende hengsten. En dan.nog blijft het altijd een gok, want ik wist ook niet hoe mijn merrie zou fokken.
Iloontjeehh schreef:Oh wat een lastige beslissing Annika! Zou je het veulen van Ely in eerste instantie ook aanhouden als het een hengstje wordt?
Sieltjuh schreef:Zeker lastige beslissing Annika! Maar neem aan dat je nog wel wat maandjes hebt om daar over te beslissen
Weet je trouwens wie de vader is van Doortje (zo noemen jullie dr toch?)? Ik geloof dat je zei dat je daar een idee van had?
Letizia schreef:Foto van de visite van vanmiddag, kijk nou wat een knapperd
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 41ff71f033
Barcelano schreef:Ik zeg altijd dit is mo en dit is zoals die.is.
Toen Dorinda kwam kijken was hij over zijn thee water gegaan door iets
liet zich niet.meer bijzonder zien,meneer was moe.
Tja op dat moment kan.ik hem.niet mooier/beter laten lopen.
,je werk met levende haven..en ieder zijn smaak...ook oo shows..