Ach meid wat is dit zuur zeg! Heel veel sterkte vandaag, je hebt een moeilijke maar dappere beslissing genomen. Liefde is ook durven loslaten.
MMares
Geplaatst: 29-10-10 09:30
ik heb heel je topic gelezen... ik heb bewondering dat je altijd aan je paard hebt gedacht...je vocht voor hem toen hij dat ook deed, maar nu je ziet dat hij teveel pijn heeft wil je hem niet onnodig laten afzien... nog heel veel sterkte
Jeetje, had je topic nooit gezien tot nu. Wat een vervelend einde na een zware periode. Je hebt gedaan wat je kon... helaas is het laatste een vredig einde. Meid, heel veel sterkte met alles!
dakhilah
Geplaatst: 29-10-10 11:59
Rosa Meisje ....heel veel sterkte de komende tijd. Ik vind je een Mega KANJER , je hebt er werkelijk ALLES aan gedaan en er voor over gehad om je mooie lieve paardenkind Black een kans te geven...helaas mocht het niet zo zjn
Jeetje wat een naar bericht, wat ongelofelijk balen van je kanjer! Ik zie hem 1,5 jaar geleden nog met een mooie 3de premie naast mijn zwarte staan op de hengstenkeuring, als een van de weinig geprimeerde hengsten die dag. Heel veel sterkte gewenst, maar je maakt vast de beste keus voor hem.
Jeetje.. heb je hele topic doorgelezen, en ben er echt stil van.. Dit was niet de wending waar ik op hoopte. Maar echt even een dikke pluim voor jou! Wat heb jij al die tijd in het belang van je paard gedacht. Je bent ontzettend moedig geweest, hebt goed naar hem gekeken, en hem gegeven waar je dacht het beste aan te doen! Black is je dankbaar. Dat weet ik zeker!
Heel veel sterkte gewenst, voor nu en in de toekomst, je twee kanjers heb je veel te kort gehad maar nu rennen ze samen over de eeuwige weides, wat een prachtige paarden.
Al_Zawraa
Geplaatst: 30-10-10 16:18
Ik heb je topic wel meegelezen, en voor jou en Black geduimt, maar ik had nog niet gereageerd. Wat ontzettend naar dat het, nadat je er toch werkelijk alles aan gedaan hebt, toch niet goed is gekomen. Respect voor het feit dat je hem de kans hebt gegeven om weer beter te worden, al is dat jammer genoeg niet gelukt. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je mooie zwarte man, hij zal nu iig nooit meer pijn hebben..
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel laten weten dat ik heel erg met je meeleef! Je hebt alles maar dan ook echt alles eraan gedaan!!
Jeetje wat heb jij veel over voor je paard! En wat is hij toch nog opgeknapt in vergelijking met het begin. Heel veel sterkte
sanie22
Geplaatst: 02-11-10 14:03
Ik heb het topic steeds gevolgd alleen niet eerder gereageerd. Ik ken Black nog van toen hij van Michele was, ik heb een zusje van hem. Ik heb bewondering voor je dat je het geprobeerd hebt en hem alle kansen hebt gegeven. Helaas is het niet gelukt om Black zover te krijgen dat hij pijnvrij door het leven kon gaan. Heel veel strekte met het verlies, het was een moedig besluit.
KooArabians
Geplaatst: 04-11-10 10:28
hoi rosa,
ook ik heb in stilte je hele topic gevolgd. black heeft, toen hij nog van michelle was, een paar maanden bij ons in training gestaan voor onder zadel. een sterk paard, met een eigen willetje, maar een gouden hartje
ik schrik ervan dat het toch niet goed is gekomen. diep respect voor wat je allemaal voor hem gedaan hebt!! je maakt de juiste beslissing, ook al is het nog zo hard en onwerkelijk!
heel veel sterkte!
groetjes nadine
RosavL
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-10 13:07
KooArabians schreef:
een sterk paard, met een eigen willetje, maar een gouden hartje
Mooi hoe je hem hebt omschreven want het klopt precies...
Bedankt voor alle lieve reacties, ik denk dat ik er al een tijdje onbewust mee bezig was want ik ben er zeer nuchter om hij had erg veel pijn en als je dan nog te horen krijgt dat het nooit meer heel veel verbeterd, hoefte ik niet langer na te denken.. Ik heb veel meer verdriet gehad in de weken ervoor waar ik zag dat hij achteruit ging en pijn kreeg.
fransje23
Geplaatst: 04-11-10 13:14
Volgde je topic ook als meelezer. Heel veel sterkte! Hij was een bijzonder knap paard!
RhealLover
Geplaatst: 06-04-11 10:16
Jeetje wat schik ik van dat bericht zeg! Was het topic kwijt en ging er naar zoeken en dan dit wat erg
Je hebt wel een eerlijke keuze gemaakt, sterkte nog met het verwerken ervan