[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:13

Haha Lisa, tot nu toe valt het mee gelukkig!

Echt een heftige manier om je paard te verliezen zeg, een auto-ongeluk, brrr!

Herkenbaar, Gelske, mijn zwarte kereltje is ook niet op z'n mooist nu :D

Ik hou persoonlijk niet zo van lak hoofdstellen, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

Setje ziet er goed uit hoor, Katja! Zo grappig dat elke merrie het weer anders doet, Ely is nog steeds in mama-conditie (hangbuikje), terwijl Dos niet dik te krijgen was...

Fijn dat Noah zo lekker gaat, Tamara!

Welkom, f4bjheu!

Beterschap voor jezelf en je oma, Joyce!

Bren79

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:33

Joyce jeetje heel veel sterkte pffff
En dan ook weer raar omdat voor Annika er vreugde is gefeli fijn dat jij je weer beter voelt hoop de rest van de zwangerschap genieten
Kat super dat mamma Set weer wat is aangekomen, als ze straks maar niet Reem haar kant opgaat die is nu een waggeleend tijd voor beter weer zodat we er weer wat aan kunnen gaan doen.
Oh jeetje wat een nachtmerrie van Mish haar vader
Gelske oh dan is het wel een vechtertje gelukkig gaat zij nu goed nu haar paps nog, en weer prachtige foto's
Lisa wat ziet Zaar er top uit hij word steeds mooier wat een glimworm ook gaaf en je kleine heeft turbobillen hihi
Yildiz denk dat jij nog wat goed moest maken na zijn logeerpartij waar jij niet dagelijks kwam iig dat is ook bij Reem en Sier hihi wat een topper is het toch genieten van die veelzijdigheid.
En hoofdstellen leuk leuk zal zo ff foto's zoeken maar heb bij de meesten een andere frontriem.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:51

Afbeelding
Met de S&T hoofdstellen wil ik ze ook als gewone trenshoofdstellen gebruiken
Afbeelding
Afbeelding
En zie dat ik van mijn nieuwste hoofdstel nog niet echt foto heb gemaakt ;)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:56

Leuk Annika, een jongetje! Fijn dat alles goed gaat en dat je zo lekker geniet van Ely!

Vader van Mish, wat een nachtmerrie zeg ;( Zo jong nog en dan op zo'n tragische manier... sterke aan de betrokkenen!

Jouw kinders zien er goed uit Lisa!

Heerlijk Gelske, dat jonge grut! Goed besluit denk ik om met Sjaak even te wachten tot hij weer helemaal de oude is!

Fijn dat Set weer wat dikker is! Asiyah had het ook zwaar op het laatst, maar nu met de kou is het natuurlijk nog ff extra lastig.

Welkom nieuweling!

Wow, Tam, schrikken hoor met Noah! Gelukkig goed afgelopen!

Sterkte Raven, je krijgt het wel voor je kiezen zeg... :\

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:08

Wat een weertje hè! Heb de camera onder het stof vandaan getrokken vanmorgen dus tijd voor wat plaatjes! Nou, dat klinkt simpeler dan het is want probleem 1 diende zich al aan: Jassie zag er zoals gewoonlijk meer bruin dan wit uit -O- Eerst maar even een uitgebreide poetsbeurt dan, vergeef me de gele vlekken :o De paddock ligt er vrij goed bij, dus hem daar maar even losgegooid maarja... daar snapte hij natuurlijk niks van, je zag hem echt denken: "Okeee, waar zijn mijn vrienden nu en wat moet ik doen?" Resulteerde in achter mij aan lopen dus dat werd hem niet :') Had nog een geheim wapen in mijn zak (zakje) maarja... niet onder de indruk want ik heb hem geleerd dat hij niet mag wegrennen voor zakjes, jammer voor de foto's maar toch wel fijn voor mij := Wie had dat ooit gedacht hahaha... dus niet spectaculair maar toch wel leuk! ("streep" op z'n kont is een schaafwond geweest, groeit nu weer haar op gelukkig!)

We begonnen zo:

Afbeelding

Maar hebben toch ook nog twee leuke plaatjes kunnen schieten:

Afbeelding

Afbeelding

En als ie zo guitig kijkt, dat word ik altijd weer verliefd op hem <3 penny-alarm :')

Afbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 17:00

Joyce wat een ramp :( Dikke knuffels voor jou sterke vrouw

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:45

Jeeetje, wat gaat dat hard hier! Ik kruip weer in de meeleesmodus als jullie het niet erg vinden, ben momenteel te druk met werk/paarden om nog grote bijleesberichten te maken :o
Overigens allemaal prachtige foto's van jullie paarden! Sterkte voor de mensen die in een dipje zitten. Ik kan niet wachten tot het weer zomer is, ben dit koude weer een beetje zat :brr:

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:10

Nee Joyce, is ongezellig! ;( Ik vergeet ook de helft en nog steeds er niet uitgekickt! :D
Benieuwd naar je horsies en alles!

Andere Joyce: Nogmaals sterkte! :(:) We houden contact en je weet dat ik er voor je ben he?❤️

Bren, mooie foto's van mooie hoofdstellen en mooi paard!
Ik ben er nu achter welk merk etc en ga die bestellen, vandaag weer mogen bewonderen en hij staat ook echt te gek op Nour! Idd, denk dat je gelijk hebt, ik dacht dat dit soort gedrag alleen voorbehouden was aan Tie die me na week vakantie ook een week niet aankijkt. Nour lijkt iedereen leuk en gezellig te vinden maar merk idd dat hij nu meer reserve gaat tonen en meer op mij gericht wordt. En terecht! Ik was de eerste die hij zag toen hij werd geboren hihi! :+
Vandaag z'n kind bewonderd. Jazzy is nu echt heel erg drachtig! Beeb is aanwezig maar rustig, beetje zelfde gevoel als Yazahra dus laten we hopen ook een filly! ❤️

Ilona, hij mag wel vaker op de kiek hoor! Zie m veel te weinig! Mooi!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:41

Ben benieuwd naar de beeb Yildiz!!
Ilona wat een heerlijk pennypardje is het ook :+:

Vandaag weer wat sprongetjes gemaakt met de Uk, geen enkele uitbraak gehad *\o/* Ook een paar lijntjes vanuit galop gedaan, hij ging zelfs wat meer ontspannen galopperen.

Noah was wel okee, die liep wat te trutten met de rechter galop. Steeds net die rug er uit drukken wanneer ik meer middengalop vroeg dan hij wilde doen, en omspringen achter wanneer ik hem weer terug nam. Kreeg zelfs een bok, geloof dat hij te veel met U2 om gaat _O- Maar even terug in de draf gaan werken op rug loslaten en daarna hadden we geen problemen meer :)

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:12

Afbeelding
Afbeelding

voor de geïnterreseerden

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:16

@miran net wat jij zegt ik heb heel wat bij te lezen
@gelske vind toch wel heftig voor je met sjaak hebben ze er nog een +/- tijd aan verbonden? Fijn dat je hem weer langzaam mag oppakken
@Joyce wat poedersuiker van je overbelasting doe maar rustig aan
@Annika elly is echt een super mooie dame, ennuh een jonge zoon wat super zeg
@lisa ik vind zaraar echt uber knap, ben erg benieuw hoe hij looks onder zadel
@yildiz het hoofdstel ziet eruit al een premiere http://hypostore.nl/premiera.html IDD is nu zo breed mogelijk helemaal in
@kat set ziet er wel gezonder uit zo, gelukkig dat ze weer aankomt
@Tam Fijn dat noah weer zo lekker liep
@trusthim leuk kleurtje, ik zef altijd een kleur in een hoofdstel zo definitief ik had altijd dekjes met bandages of peesjes en dan rustig harnachement maar dan vaak een bling frontriem met ab crystal
@f4bjheu welkom, wat een leuk paardje heb je
@bren die eerste foto is echt super gaaf
@ilona whaha die eerste foto, ik snap je penny alarm die geeft zon knuffel mij seintje af
Allemaal leuke hoofdstellen tja dan kan ik niet achter blijven hihi heb net mijndresuurhoofdstel met bling verkocht en besloten met mijn springhoofdstel te gaan dressuuren manlief is dol op dit hoofdstel (zie je bij veel springpaarden) gewoon eenvoudig
Afbeelding
Daarbij kreeg ik net een berichtje via fb dat we een zuurstok roze zweetdeken hebben gewonnen met een like en deel actie ik ben echt onwijs blij *Penny-feelings*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:25

R2D2 mooi paardje! We weten alleen nu nog niks van jou, je naam etc! ;)

Oh die vind ik heel subtiel Joyce! Bruin?
En nee het is geen première maar een QHP.
Ik vind dat brede persoonlijk heel mooi op n paard met n grof hoofd maar niet op zon fijn snoetje als dat van Nour.

Je bent trouwens echt n bofferd! Super! Proficiat met je nieuwe deken! *\o/*

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:32

Afbeelding
Zaraar met het oude hoofdstel van mijn Tag. Inmiddels weer zonder neusriem gezien meneer weer super fijn op het bit loopt.

Joyce gefeliciteerd met je zuurstok roze deken :) Zou Gayzaar ook mooi staan ;)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:40

@yildiz ja mijn hoofdstel in bruin heb ook een bruin zadel. Ja is ook zo had bij asal breed omdat zij zon wit hoofd dan vond ik breed wel mooi
@lisa dankje ja ik hou er stiekem wel van

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:41

maar jij hebt een mooie meid, past roze perfect op ;)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:32

Wat een mooie hoofdstelen komen er voorbij ik vind zoon een zonder dubbel neus riem ook wel erg mooi.

We weten niet hoelang het duurt met sjaak over een week of drie moeten we terug hoe het er voor staat.

Mooi paardje F4bjHeu.

Ja waar je mee omgaat ...........Alleen is het jammer dat dat bijna altijd met slecht gedrag is gekke noah.

Als het maar gezond is toch Yldiz jochies zijn ook ontzetend leuk :D

Jassie is mooi wat een fijn koppie wij hadden toen ook een dekking van Jasser gekocht maar zo veel gezeik gehad met opstuur sperma dat we de dekking uiteindelijk hebben verkocht. Maar ik zie nu veel mooie kinders lopen dus vind het stiekum toch ook wel jammer.

Jeetje Raven dat is wel heel triest allemaal gecondeleerd met het verlies van je oma

Set is gewoon wat fijner he maar het kan altijd nog komen hoor dat ze in ene wat ronder word.

Vandaag deden we mee met sil en Dibah aan een snertrit in hargen aan zee. Heerlijk gereden op onze pony,s ze hadden er echt zin en nog daarna even gezellig een kopie erwten soep met een broodje worst toe.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:57

Dat is nog eens leuk Joyce!

ja, dat weet ik nog wel Gelske, ik wist alleen toen niet dat het om Jassehr ging, dat is wel jammer hoor maarja... als het allemaal zo'n gedoe is... Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zijn nakomelingen ook weer niet heel fantastisch vind, mooie hoofden vooral maar ik zie toch liever wat meer body en betere beweging, en die van Sjaak van vorig jaar zijn ook echt weer leuk gelukt! Was dat niet rond 2011 ofzo? Ik ben wel heel benieuwd of je die dekking in NL hebt verkocht toen, er zijn er maar een paar van Jassehr hier en van eentje weet ik dat de merrie al drachtig was bij aankoop. Wellicht is Jas wel het resultaat van jouw beslissing?? Mag ook via PB hoor, maar zou best eens kunnen denk ik!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:20

De oma van Joyce is toch nog niet gestorven of wel? Joyce, hoe gaat het met haar?

Jaaaa, ik zag de foto's van Hargen voorbij komen! Zag er weer super uit én gezellig! Lekker genieten met die bieren! :D
Zag ook n stoere Amy met dito meidje voorbij komen. Amy waar bén je? Ben benieuwd hoor naar jullie ontwikkelingen? :j

Ha ja, een gezonde moeder en veulen na het veulenen is t allerbelangrijkste, absoluut! :j
Maar ik is verzamelaar net als jij Gelske en aangezien een hengst al in utero is verkocht hoop ik toch echt op n merrie die ik kan aanhouden voor verdere fokplannen.

Jee Ilona, dat zou toch wel weer heel toevallig en bizar zijn! Nou ben wel benieuwd hoor!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:44

Tammy, fijn dat je zo goed gereden hebt! :D

f4bjheu, wat een leuke foto's. Je hebt hem ook netjes aan het lopen zeg ;)

Joyce, het hoofdstel staat hem ook erg goed ;)

Leuk van je fijne rit aan zee Gelske! Niet te koud gehad?

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:55

Ohh mijn excuus Raven ik zie dat ik het verkeert gelezen heb over je oma.

De dekking van Jasserh is naar belgie verkocht. Ja het zijn natuurlijk echt schow typetjes van Jasserh heel wat anders dan de kinderen van Sjaak ik ben ook echt blij met ze hoor :D .

Bij mij viel niet veel te verzamelen hoor Yildiz met al die Jochies :D mischien inderdaad maar beter ook ;)

Nee was echt niet koud er was geen wind en dibah was weer lekker fris dus ik had mijn handen vol :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:58

Nee, dan is dat het niet, Jassie is een echte hollander :D Leuk van de strandrit!

Misschien tot morgen Yil??

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:05

Toch niet dus.

Nee helaas Ilona, heb afgemeld. Sterfdag van mijn schoonmoeder dus zijn dan altijd even bij elkaar.
Maar in ieder geval een goede en vooral gezellige ALV! Doe iedereen de groeten! :D

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:38

Nog even de foto,s wij zij echt even gaan rijden dus er zijn er niet veel van ons gemaakt maar toch altijd leuk om te hebben *\o/* .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 22:45

Leuke foto's! Die laatste vind ik erg gaaf!

Welk paard is die hele donker bruine met dat rode dekje? Heel chique!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 00:20

hee, Gelske heeft Noah gestolen, inclusief pretbek! en wat meer eten gegeven :))
Grappig zeg, die heeft bijna precies dezelfde aftekeningen, alleen heeft Noah rv een wit pootje en lv zwart :))
lekker hoor, zo over het strand!

Joyce, een roze deken vind ik echt iets voor jou :D gefeliciteerd!