Echt een heftige manier om je paard te verliezen zeg, een auto-ongeluk, brrr!
Herkenbaar, Gelske, mijn zwarte kereltje is ook niet op z'n mooist nu
Ik hou persoonlijk niet zo van lak hoofdstellen, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Setje ziet er goed uit hoor, Katja! Zo grappig dat elke merrie het weer anders doet, Ely is nog steeds in mama-conditie (hangbuikje), terwijl Dos niet dik te krijgen was...
Fijn dat Noah zo lekker gaat, Tamara!
Welkom, f4bjheu!
Beterschap voor jezelf en je oma, Joyce!

Zo jong nog en dan op zo'n tragische manier... sterke aan de betrokkenen!
Eerst maar even een uitgebreide poetsbeurt dan, vergeef me de gele vlekken
De paddock ligt er vrij goed bij, dus hem daar maar even losgegooid maarja... daar snapte hij natuurlijk niks van, je zag hem echt denken: "Okeee, waar zijn mijn vrienden nu en wat moet ik doen?" Resulteerde in achter mij aan lopen dus dat werd hem niet
Had nog een geheim wapen in mijn zak (zakje) maarja... niet onder de indruk want ik heb hem geleerd dat hij niet mag wegrennen voor zakjes, jammer voor de foto's maar toch wel fijn voor mij
Wie had dat ooit gedacht hahaha... dus niet spectaculair maar toch wel leuk! ("streep" op z'n kont is een schaafwond geweest, groeit nu weer haar op gelukkig!)

penny-alarm
Dikke knuffels voor jou sterke vrouw
We houden contact en je weet dat ik er voor je ben he?❤️

Ook een paar lijntjes vanuit galop gedaan, hij ging zelfs wat meer ontspannen galopperen.
Maar even terug in de draf gaan werken op rug loslaten en daarna hadden we geen problemen meer