Haha ja Set die is vooral op dit moment erg imponerend, zoals ze aan komt sloffen maar ze is actiever dan een paar week geleden, nu stuift ze weer af en toe door de wei. Ze is wel in goede vorm ben zo trots!
YildizArabs
Geplaatst: 13-05-14 19:03
Nou over imponerend gesproken.... Vandaag eerste hengstenbrul meegemaakt van Nour... Had m n rondje onder t zadel, was behoorlijk hieperdepiep, maar ff wat afspraken gemaakt en heeft zich de hele rit verder heel behoorlijk gedragen. Tot de ijscowei... Hij er is ermee opgegroeid en heeft er een zwak voor... Een keiharde brul en imponerende huppel... Ja, dat was t eigenlijk wel... Maar hormoontjes spelen behoorlijk op nu in lente... Nog twee weekjes wachten...
joysjuh1987
Geplaatst: 13-05-14 19:54
Joehoe @Tamara pubers hun gedrag wordt steeds brutaler @Adawi jim gaat letterlijk en figuurlijk door het lint voor de dame @Ilona trail lijkt me ook eccht leuk, met de minis zitten er ook wat onderdelen van trail in de obstickel @yildiz jou paardjes kunnen ook wel lekker showen zeg, wat een natte bak, was hier gister ook zo maar nu geen plasje meer in de bak @annika knappe doortje
Hier uber blij, vandaag mijn zadel op kunnen halen. Ook gelijk maar even mee gereden en assie en ik worden en beide erg blij van. Daarna nog even op de wei geweest en dat leverde weer de nodig onzinigge foto's op showen kan ze best (alleen voor een snoepje) En de selfies mogen niet ontbreken En krijgt ze nou appeltjes op dr billen???
En niet te vergeten ons zadel
Barcelano
Geplaatst: 13-05-14 20:56
Gaaf het zadel...hou wel van bruin tinten En ze ziet er goed uit die Asal
Ik laat Mo zelden showen. En hij doet het ook weleens uit zijn eigen.
Yildiz hij krijgt de baard in de keel
Ik heb het ook andersom meegemaakt. Barc had altijd best een luide brul. Echt heel apart maar de dag na het castreren begon het geluid al te veranderen Uiteindelijk was het zware er dus af
Trail lijkt me ook eens leuk. Hebben een western ruiter en ze zei laatst dat ze een koeien clinic wilde organiseren. Maar dat vind ik niet zo.... mss als een trail clinic doe ik wel mee doe
Ik heb een filmpje van Mo van showen maar weet ffe niet hoe ik hem er op krijg....digibeet he
Pff, als ik tijd, geld en ruimte zou hebben, zou ik denk ik al snel dat soort gevalletjes gaan halen...
Staleigenaresse zei nog vd week (ik spotte een halfbroer van Djuuns BFF op MP) dat ze maar geen advertenties keek om maar niet in de verleiding te komen. Kan het me goed voorstellen als je je eigen stal hebt staan!
Barcelano
Geplaatst: 13-05-14 21:57
Nou we hebben er hier een die wel goed gelukt is als op knappertje
Maar dan moet ik de lijnen interessant vinden voor eigen fok Of paardje opknappen en helpen aan een goed huis.