Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joysjuh1987 schreef:Ja dat is wel fijn ja wij hebben de bak wel aangesleept maar omdat het zo nat was is de shovel erin weggezakt dus daarom kunnen ze niet los normaal gaan ze ook wel gewoon los. Morgen gaan ze ook wel los dan ben ik toch thuis en kan ik erbij gaan staan waar het gat zit
Eentje met trekhaak en trekvermogen en bedrijfswagen voor show straks
Aangezien ik toch een grote auto moet hebben voor ahs ga ik er voor eentje die trailer mag trekken en ben ik al lang blij
Al mijn geld gaat meteen op aan Noah, de DA en mijn studie
Wel jammer, het is stralend weer.. Als er nu een dik pak sneeuw had gelegen hadden we nu een gave fotoshoot gehad van een showende pikzwarte Shiefie in een stralend wit weiland
maar helaass...
Was een end op weg met sparen, maarja toen kreeg ik paardlief haha. En studeren is helaas ook niet goedkoop. Als ik het écht zou willen dan kan ik mijn rijbewijs dit jaar wel halen, maar ik ga toch liever op vakantie deze zomer
En heb ook geen auto nodig, kan alles makkelijk met de fiets en moet met het OV naar school..
Stalvriendin vroeg net of ik zondag met Pas mee wilde buitenrijden (ik ga alleen zondag de weg op omdat Pas niet grootverkeer-proof is
), gelukkig vroeg ze het nu.
En beweging krijgt hij genoeg in de wei..
Ezel