Eline: wat leuk nog één erbij

Yildiz: had je foto's zien passeren op fb, Nourtje blij aan het doen
Vind ze dan eigenlijk altijd het allerleukst, natuurlijk in hun element 
Katja: wat is eigenlijk de reden geweest van jullie breuk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mooi kort ritje gemaakt. Prachtig weer maar was op sommige plekken verraderlijk glad wat we eigenlijk niet hadden verwacht. Gelukkig heeft Nour geen ijzers en hadden wij er weinig last van, hebben natuurlijk wel rustig aan gedaan. 
en inderdaad, dat soort dingen kun je niet op een laag pitje zetten.

jullie zijn allemaal zo gek als een deur
.
En Tara is ook mooi aan het groeien 

Hij had vandaag hannes met een van de stijlsprongen, geen idee waarom. Hij stopte de eerste keer dat ik er op aan reed omdat hij niet helemaal lekker uit kwam, zeurpiet... Tweede keer dat ik er op aan reed kwam hij goed uit maar stopte hij weer dus gaf ik hem een por in zn buik, hij reageerde gepikeerd en kwam omhoog, en trok zichzelf ineens nog veel hoger waardoor hij zijn evenwicht verloor! Ik schrok me dood, ben uit reflex tegen zijn hals gaan hangen en heb hem zijwaarts getrokken met links en opzij geduwd met rechts. Gelukkig kwam hij daardoor weer op vier benen dus geen ongelukken.
De grote oxer met 'enge' plank en de dubbelsprong waren ook geen enkel probleem, maar op die ene stijl bleef mij terugkomen. Ook schudde hij veel met zijn hoofd, kroop soms achter de teugel. Hij had duidelijk zijn dag niet, misschien toch meer geschrokken dan ik dacht of spieren bezeerd met die rare steiger, dus toen hij de stijl braaf gedaan had zijn we meteen overgegaan op de cooling down.
Hij heeft ook al een lange tijd niet zo geweigerd, misschien schrok hij er zelf van. Morgen even kijken of hij niks verrekt heeft met zijn debiele actie.
doet een mens goed.

Ik ben niet zo'n springheld, ik zou dat echt niks vinden
Hopelijk is alles goed met Noah.
Echt zo superleuk, heb er helemaal zin in.
Echt zo sneu, ben er helemaal kapot van.
Zal inderdaad wel een rare situatie geweest zijn, het weggaan en dan nu het besef dat het echt voorbij is

Gelukkig wel goed afgesloten, das belangrijkste.
, veel te glad nu. Nour wel dressuurtraining gekeken, ging super fijn!
Alles ook in orde met de kleine dus?