About time! Ze begint echt al paard paard te worden he? Wat gaat dat toch hard! Zaar ziet er ook goed en gezond uit! Blijerds!
Gaaf Eline een vriendinnetje voor Mish erbij! Tof dat jullie dat doen!
Ja he Lisa! Zo zijn ze idd op hun leukst!
Vanochtend ongelofelijk omver geknuffeld door Nour! Echt mooi begin van de dag al die hartelijkheid hihi! Mooi kort ritje gemaakt. Prachtig weer maar was op sommige plekken verraderlijk glad wat we eigenlijk niet hadden verwacht. Gelukkig heeft Nour geen ijzers en hadden wij er weinig last van, hebben natuurlijk wel rustig aan gedaan.
Nu is het hier weer aan t sneeuwen en blegh... Ik wil zomer!
MirandaMalik
Geplaatst: 04-02-15 18:38
Wat een leuk nieuws Eline! Ik vroeg me al af wat de verrassing was!
Yildiz, vervelend dat het nog niet helemaal goed gaat met Yul.. en inderdaad, dat soort dingen kun je niet op een laag pitje zetten. Gelukkig zijn de paarden wel altijd fijn om even je hoofd leeg te maken. Nour heeft gezellig een paar vrienden erbij, haha, het bevalt hem wel zo te zien! Die vorst is niet eens zo erg vind ik, als die nattigheid er niet bij was, raar weer..
Lisa, Tara is al een hele dame! Ze ziet er goed uit! En zwartje ook, hij is zo langwerpig vergeleken met Fu, haha!
Gelske, Sjaak gaat vast steeds vooruit met af en toe een mindere dag, logisch. Lastig dat ze niet kunnen praten op zo'n moment.
Vanmiddag weer de hele tijd met de paarden en al het werk eromheen bezig geweest, mest wegbrengen, voer en stro halen en de boel opruimen, Nikita was mee met een vriendje, gezellig, hij was nog nooit op een boerderij geweest. (we brengen en halen de paardenstuff bij een pensionstal verderop waar ook een loonbedrijf bij zit) Het was wel heerlijk hier met het zonnetje erbij. Ze krijgen weer kindervlees te eten.
Set_Elkol
Geplaatst: 04-02-15 20:05
Wat leuk Miran!
Mooie foto's Lisa, wat gaat dat toch snel! Ik zet liever niet zo online over mijn relatie
haha Miran jullie zijn allemaal zo gek als een deur
Ja het gaat wel hier, kamer is soort van half ingericht, beetje marktplaats afspeuren. Niet teveel nadenken en wel veel doen. Vandaag was het zulk heerlijk weer hier, lekker zonnetje erbij. Heb de paarden op het grasveld gezet en daarna Ilya's staart nog gewassen omdat die zo smerig was dat het alleen maar harde sprietjes waren. Blue was helemaal dol, die trok tijdens het grazen af en toe ineens een sprint uit het niets.
geshahquille
Geplaatst: 04-02-15 22:37
Gelukkig maar Kat je bent dapper vind ik. En nou kun je je kamer versieren met zulke prachtige tekeningen fleurt de boel meteen leuk op. Wil ook nog graag een schilderij of tekening van mijn mooie Sierou ik zag laats iemand die maakte het zo mooi bijna aaibaar maar ben de site weer kwijt .
Ik zou zeggen jouw beurt tegen mijn man miranda
Ja het weer is echt lastig en gevaarlijk zo Yildiz lekker knuffelen met nour is goed voor alles.
Zaraar ziet er top uit en ik vind het hoofd niet heel groot hoor van Tara het past mooi bij de rest van haar lichaam.
Leuk Allenah dat Olina weer terug komt
Vandaag weer zoon leuk momentje ik voer Jhadorah apart op het erf want samen in een stal hooi eten slapen enz gaat prima. Maar brokjes en meuslie tja dat is wat anders die gunnen de broer en zus elkaar niet. Dus ik was een voor een de paarden aan het binnen zetten terwijl Jhadorah gezellig op me heen liep. Sjaak krijgt zodra hij naar binnen gaat meteen zijn medicijnen (zelfde idee als een wormen spuit) ik doe dit ook op het erf zodat hij niet de kans heeft om snel nog een hap hooi te nemen. Terwijl ik dat aan het doen was ja hoor daar kwam onze kleine dame met haar eigenwijzen koppie wat ben je aan het doen en mag ik dat ook ik ben bang dat we straks daar onze handen nog vol aan gaan krijgen
Lief dat je dat zegt, ik voel me helemaal niet zo dapper haha. Maar ik probeer wel te focussen op de dingen die nog komen.
Tammy_
Geplaatst: 05-02-15 00:07
Lisa wat ziet Zaar er goed uit, glimpie! En Tara is ook mooi aan het groeien Haha, dat zal wat worden Gelske! En Miran, heeft Fu genoeg kids gegeten vandaag? Eline, leuk dat Olina terug komt! Maar vast wel even lastig, onverwacht een extra paard er bij! Kat, Blue lijkt me echt zo'n clown Yildiz wat fijn dat Nour het goed doet met de andere mannen! En lekkere buitenrij foto, heerlijk!
Ik had vanavond bijna een ongeluk met Noah... ging vandaag wat springen met Noah omdat we zaterdag wedstrijd hebben, maar het ging niet fijn Hij had vandaag hannes met een van de stijlsprongen, geen idee waarom. Hij stopte de eerste keer dat ik er op aan reed omdat hij niet helemaal lekker uit kwam, zeurpiet... Tweede keer dat ik er op aan reed kwam hij goed uit maar stopte hij weer dus gaf ik hem een por in zn buik, hij reageerde gepikeerd en kwam omhoog, en trok zichzelf ineens nog veel hoger waardoor hij zijn evenwicht verloor! Ik schrok me dood, ben uit reflex tegen zijn hals gaan hangen en heb hem zijwaarts getrokken met links en opzij geduwd met rechts. Gelukkig kwam hij daardoor weer op vier benen dus geen ongelukken. Even een andere hindernis gedaan, daarna die stijlsprong vanaf de andere kant en toen was er geen probleem De grote oxer met 'enge' plank en de dubbelsprong waren ook geen enkel probleem, maar op die ene stijl bleef mij terugkomen. Ook schudde hij veel met zijn hoofd, kroop soms achter de teugel. Hij had duidelijk zijn dag niet, misschien toch meer geschrokken dan ik dacht of spieren bezeerd met die rare steiger, dus toen hij de stijl braaf gedaan had zijn we meteen overgegaan op de cooling down.
Noah steigert wel vaker, maar hier schrok ik wel even van, pfoe! Maar gelukkig allemaal goed gekomen
Echt! Hij heeft nog nooit zoiets gedaan, voelde hem zichzelf echt omhoog trekken. Zo gepikeerd Hij heeft ook al een lange tijd niet zo geweigerd, misschien schrok hij er zelf van. Morgen even kijken of hij niks verrekt heeft met zijn debiele actie.
Woogy
Geplaatst: 05-02-15 09:47
Dank voor de lieve berichtjes over mijn stel doet een mens goed. Baal alleen zo dat Zaar z'n nek zo enorm intrekt als hij los draaft. Hij had al wat langer gemogen en dan trekt hij hem ook nog eens zo in...Maar goed dat is nou eenmaal hoe hij is.
Die Fu is wel een perfecte baby sitter he...houdt de boel strak in de peiling
Yildiz...hou nou toch een keer op met je buitenrijfoto's!!
Stoute Noah...wel weer echt Arab he als ze bedacht hebben iets niet te doen...doen ze het ook niet. Hoop dat het enkel een beetje nijd was en hij niets heeft.
Jeetje Tamara wat een avontuur weer Ik ben niet zo'n springheld, ik zou dat echt niks vinden Hopelijk is alles goed met Noah.
Zoutenootjes komt vandaag lekker bij ons en Mish op bezoek Echt zo superleuk, heb er helemaal zin in.
Mish gaat nu de 21e al over ipv de 28e. Wat errug nou.
Mish is trouwens haar papa verloren.... Echt zo sneu, ben er helemaal kapot van.
Annikab
Geplaatst: 05-02-15 12:50
Ben benieuwd naar Fuego's foto's uit de fotoshoot, Miranda!
Lekker, zo'n bokkende GVR, gelukkig ben je blijven zitten! Dat is schrikken van steigerende Noah!
Vrijspringen is ook een super leuke afwisseling, Yildiz, ik pak het ook graag mee! Fijn dat de ruinen bij Nour zo goed ging!
Katja Zal inderdaad wel een rare situatie geweest zijn, het weggaan en dan nu het besef dat het echt voorbij is Dos was ook moeilijk op gewicht te houden tijdens zogen, ik was op een gegeven moment al blij dat ze stabiel bleef, zodra het gras gaat groeien, komt het wel weer goed!
Verkopen is inderdaad moeilijk, maar ik heb toch wel 2 geweldige baasjes gevonden, dat verzacht het dan wel! Jhadorah is ook wel een leuke dametje he
Fijn dat Vegas zo goed gaat! Van rietjes verkopen geen verstand...
Mooi halster, Joyce!
Leuk dat jullie Olina terughalen, Eline! Mish haar papa overleden?
Je paarden zien er goed uit, Lisa!
Ik merk dat het Ely wel enorm goed doet dat ik er nu alleen voor haar ben, eergisteren en gisteren enorm van haar genoten, blij paard
YildizArabs
Geplaatst: 05-02-15 12:57
Genieten van je meidje dus Gelske! Heerlijk he dat jonge nieuwsgierige spul!
Pfoe Tam, dat klinkt als schrikken! Gelukkig wel goed afgesloten, das belangrijkste.
Gezellig Eline! Fijne dag samen!
Vind z'n body echt mooi nu Lisa! Tja, hals en nek gaan alleen maar dikker en breder worden denk ik hoe ouder hij wordt en dan valt z'n nek optisch nog meer weg. Ga je m dit jaar aanbieden voor de keuring Lisa? Was je al langs Jan geweest om te laten beoordelen?
Geen buitenrijfotos, bof jij ff Lisa , veel te glad nu. Nour wel dressuurtraining gekeken, ging super fijn!
Tamara wat een monstertje kan Noah zijn zeg, ik zou me rot schrikken. Hoop dat die er niks aan overgehouden heeft.
Yil balen van Yul zeg hoop dat die snel stabiliseert. Wat maak jij toch mooie rondjes met je paarden. Bij ons is het ook verradelijk glad lag zelf gister avond ook bijna onderuit.
Katja mooie tekeningen, Fijn dat je je kan optrekken aan positieve dingen die nog komen, snap dat je aardig van de grond geslagen bent door de breuk.
Lisa, Je powns zien er goed uit zeg.
Eline wat leuk dat jullie de oude pony weer terug krijgen.
Anika , zal wel wennen zijn nu Dos niet meer van jou is, wat fijn dat Ely er zo goed op reageerd dat ze alle aandacht van jou krijgt, ze ziet er goed uit. Hoe is het met je zwangerschap?
Gelske fijn dat Sjaak goed gaat.
Voor iedereen die ik vergeten ben sorry.
Hier gaat het wel aardig, loop momenteel zelf met een onsteking in me schouder waar ik vanmiddag een spuit voor moet gaan halen, en door dat ik me schouder ontlast heb ik een tennis elleboog door overbelasting.
Paarden gaan verder lekker alles rustig van de week is de smid weer geweest en die is super te vreden hoe mini het doet voor een bijna 2 jarige en hij heeft super goede voeten.
Sadira
Geplaatst: 05-02-15 15:52
@Annika: Ja, d'r papa is aangereden door een auto en moest ingeslapen worden Heel triest...
Sterkte Raven, met je schouder, lastig hoor...... naar dat soort dingen.
Even gauw voor ik er vandoor ga een foto'tje van Mish M'n mooie grote paardenkindje.
Annikab
Geplaatst: 05-02-15 15:55
Lief dat je het vraagt, Joyce! Zwangerschap gaat goed, niet meer misselijk en minder moe. Vandaag 20 weken echo gehad en we krijgen een jongetje
Aangereden door een auto? Jeetje, dat is heftig...
wat naar dat Kuray naar de hemel is. Zou echt een drama zijn om zelf mee te maken denk ik
Yildiz: Zaar z'n hals zal inderdaad alleen maar voller worden als ik straks volop aan het werk ga met hem. Is ook een hele uitdaging om hem goed door z'n lijf aan het bit te rijden. Als hij zichzelf oprolt blijft er helemaal niets meer over van z'n nek. Daarom dat ik de laatste foto er ook op zette waarbij hij een stuk lager loopt, dan valt de lengte ineens heel erg mee. Heb hem geprobeerd wat af te zweten maar dan raakt hij voornamelijk kap kwijt en wordt z'n onderhals weer zichtbaarder. Ik accepteer dat dit hem is Nog niet bij Jan geweest, zo'n berg gebeurd de afgelopen 5 weken dat het er niet van is gekomen. Hoop hem tegelijk mee te nemen als we één van de merries brengen. Wil hem wel laten keuren aan alle kanten, vind het namelijk een naar idee om hem te castreren dus dan maar zo veel mogelijk redenen vinden om dat te doen, of juist niet. Z'n lijf is top nu, wel wat te zwaar eigenlijk maar kan hem niet nog minder voeren, hij krijgt nu een half schepje arm voer op de dag en onbeperkt hooi. Zal vanzelf wel af vallen als ik meer met hem werk.
Annika: wanneer ben je uitgeteld?
Annikab
Geplaatst: 05-02-15 16:14
Soms moet je gewoon accepteren inderdaad dat dit is hoe je paard is. Ik ken het, Ely heeft ook een korte hals met aanleg voor onderhals en weinig nek. Dat wordt wel mooier met gericht trainen, maar helemaal weg krijg je het nooit.
Ik ben eind juni uitgerekend! En alles lijkt inderdaad goed te zijn met de kleine