maar zal ik dan ook vertellen dat ze dus NIET vrijwillig door een plas loopt en uhhhhh er wel in gaat liggen rollen dit is mij ook echt een raadsel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar zal ik dan ook vertellen dat ze dus NIET vrijwillig door een plas loopt en uhhhhh er wel in gaat liggen rollen dit is mij ook echt een raadsel

Djuun gaat ook echt niet vrijwillig door een plas of er in rollen. Daarentegen zoekt ze wel altijd de mooiste drollen uit om in te slapen 
Heerlijk ff in de bak gereden en nog ff buiten klein rondje gedaan. 

Net als je gaat verven op de muur
Ik wil me paard ook eens een plezier doen
Woogy schreef:Haha Jes! Gewoon negeren, moeten ze maar geen mietjes zijn, Zaraar en Gon wilden ook altijd naar binnen bij een spatje, buiten gelaten en nu is het prima. Als ze de keuze hebben gaan ze naar binnen maar zeuren er niet meer om
Ik laat hem meestal ook gewoon staan.

Ik moet gewoon gaan kijken wat er mooi staat qua wat jullie op Djuun hebben gegooid, want dan staat dat ook mooi op Mish 

. Ik kan Princesa ook rustig in een meer laten lopen. Ze gaat dan wel het liefst even snorkelen..
. Ach, modder is goed voor de vacht.
Anders wordt rijden ook niks voor mijn bijrijdster, met zo'n dikke laag modder er op 
Zal ze van de week even in de klas komen opzoeken

. Zie je de vlekken ook niet zo erg op
!