Doe rustig aan he! Setje heeft het zwaar, is ook lastig om op gewicht te blijven met een baby en dat rare weer. Fijn dat het bijvoeren helpt! En Ilya heeft graag een warm hoofd denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doe rustig aan he! Setje heeft het zwaar, is ook lastig om op gewicht te blijven met een baby en dat rare weer. Fijn dat het bijvoeren helpt! En Ilya heeft graag een warm hoofd denk ik
Heerlijk blije gup hihi!

.
.
hij deed het zo lekker en ontspannen! En ook het stuur zat er redelijk op! Mijn 10x oefenen waren dus niet voor niets! Van de week ga ik het zelf proberen
, is om wat discreter met potentiele kopers/klanten om te gaan. Niet iedereen kan het waarderen om met naam en toenaam op het net vernoemd te worden. Of heb je dat besproken?
dus daar zal ik in het vervolg beter opletten haha! Ik heb totaal geen verstand ervan vandaar de vraag.

, en alles rustig verlopen, fijn!

.
Lekker rennen.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Ik had een beetje de bibbers toen ik opstapte, maar Jolien die hield me lekker bezig met van alles en nogwat, dus ik had helemaal geen tijd om de schrik erin te krijgen, haha. Heb heerlijk gereden, in het begin aan de longeerlijn en na een poosje losgeklikt, zelfs nog los een heel stuk gedraafd, en aan het einde liep hij zelfs lekker nageeflijk en wilde hij zelfs zijn hals wel strekken. Wat voelde dat als een overwinning
Hij liep september met zo'n dikke onderhals en hij kón niet eens zakken, en nu ging hij uit zichzelf met zijn neusje naar de grond.
Was best een lastig besluit, maar ik heb er nu ook wel ontzettend zin in.