Jeetje Kat, wat rot zeg... Doe rustig aan he! Setje heeft het zwaar, is ook lastig om op gewicht te blijven met een baby en dat rare weer. Fijn dat het bijvoeren helpt! En Ilya heeft graag een warm hoofd denk ik
Set_Elkol
Geplaatst: 02-02-15 20:37
Thanks, het is echt raar.
Enneh, was het maar alleen zn hoofd..
hij staat hier wat raar maar was gewoon aan het grazen
en mijn dames Blue is ook superslankie
YildizArabs
Geplaatst: 02-02-15 21:21
Katja, lijkt me onwijs raar... Leeg vooral. Meid, sterkte en dikke knuf! ❤️ Mocht je keer ff lekker je hoofd willen leegmaken, weet er staat n pony voor je klaar hier!
Ilya is ook al zon varkenbier! Heerlijk blije gup hihi!
Hou Set ff goed in de gaten. Zogen is topsport vergis je daar niet in! Als t te erg wordt is t toch echt tijd om af te spenen. Stuur je ff PB
Set_Elkol
Geplaatst: 02-02-15 21:26
Ik houd haar goed in de gaten sinds het moment dat ik haar nog meer ben gaan voeren is ze gelukkig alweer een beetje aangekomen.
thanks voor je lieve aanbod!
Eline91
Geplaatst: 02-02-15 22:15
Leuke foto's Joyce!
Gaaf dat halster van Munir
Haha Miranda, Fuego was nogal druk :p
Gelske, wat een knappe dieren toch!
Leuk Yildiz, ik ben net als Lisa toch een beetje jaloers
Leuk Tammy dat GVR2 zo goed ging, en gelukkig ben je blijven zitten op GVR1
Nour kan ook springen Yildiz, gaaf!
Katja wat moet dat een raar gevoel zijn nu, veel sterkte!
Mijn paard is vallende baas proef. Ging met stal mee rondje om, voor mij voor eerst met Marah in het donker , was heel braaf alleen wat spanning bij achteropkomende auto's wat logisch is na dat gedoe met de vrachtwagen. Alleen liepen we op gegeven moment op donker fietspad en was blijkbaar mijn veter los waardoor ik op mijn snuit ging. Marah bleef super braaf bij me. Dus naast mijn vinger nu ook een kapotte elleboog
geshahquille
Geplaatst: 02-02-15 22:29
Ja dat is ook wel het nadeel van een laat veulen het is in de winter toch moeilijker op je merrie op gewicht te houden. Wel echt jammer voor je katja dat zal echt niet gemakelijk zijn allemaal.
Dat zal echt niet meevallen Annica ben ook zo blij dat we het besluit hebben genomen niet meer te fokken want het verkopen vond ik echt een drama moet er nu ook echt niet om een van die we nu hebben weg te moeten doen. Ik snap ook echt niet hoe ik dat al die jaren heb gekund. Roze ik weet niet hoor .
Woogy mischien heb je wel een krap passend merk kwa halsters wij hebben altijd die je kunt verstellen bij de keel en neus en die vallen meestal toch wat ruimer Qaseem heeft ook echt geen fijn hoofdje. Jammer dat je nu niet even lekker kunt rijden nou ja wie weet van het voorjaar weer.
Leuk Nour aan het vrijspringen ja wat is beter voor stres dan lekker even met je paard spelen bij mij helpt het altijd als ik ze lekker ga poetsen dat werkt echt rust gevent behalve als je dan weer zie hoe ze de volgende dag er uit zien .
Wauw netjes dat je bent blijven zitten tammy ja dan heb je toch FF wat anders onder je billen.
Ja mischien moeten we ook gewoon even geduld hebben met Sjaak ik wil gewoon zo graag dat hij weer beter word. En dan wil je alleen maar posititieven dingen zien maar hij is natuurlijk gewoon echt wel ziek en dat heeft gewoon zijn tijd nodig.
JustOneBite
Geplaatst: 02-02-15 23:45
Kleine bijleespost: Katja wat vervelend zeg zowel van set, ondanks dat het fijn is dat ze wat aankomt. Als van alle veranderingen nu, hoop dat je je gauw op je gemak voelt.
Yildiz gave plaatjes komen er weer voorbij, had ze stiekem op fb al gezien heerlijke rit en leuke sprong foto van Nour!
Trusthim (Rachel?) jeetje het zit je ook niet mee he?
Ik heb een vraagje aan jullie kenners hier, ik heb een zeer mooi aanbod gehad van een stoeterij hier uit de omgeving,die willen een x aantal rietjes van Vegas kopen voor een x bedrag voor hun klantenkring dus een soort lease. Onder voorwaarden dat zijn verzorging bij hun op het bedrijf etc gewoon onder mijn leiding blijft en ik overal bij betrokken word. Maar nu mag ik met een prijs op de proppen komen maar helaas heb ik hier dus echt geen kaas van gegeten, hebben jullie enig idee wat een mooie prijs per rietje is?
En dan nog een mooie update voor de niet fb vrienden. Vandaag is een vriendin op Vegas gestapt die hem zal rijden als ik het straks niet kan na m'n operatie, die wilde niets van de longeerlijn weten dus is direct los gegaan, voor het eerst voor Vegas en ook 3x een stukje wezen draven wat ook voor het eerst was met iemand op z'n rug. Ook een paar ongeplande pasjes galop dus paardlief is een topper! hij deed het zo lekker en ontspannen! En ook het stuur zat er redelijk op! Mijn 10x oefenen waren dus niet voor niets! Van de week ga ik het zelf proberen
Laatst bijgewerkt door JustOneBite op 03-02-15 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
YildizArabs
Geplaatst: 03-02-15 00:08
Dorie Rachel! Voortaan bubbeltjesplastic voor t baasje?
Arme Sjaak... hoe lang kan zoiets gaan duren dan? Is daar wat over gezegd?
Esme, ik denk dat je dat helemaal zelf moet bepalen? Kan je daar echt niets zinnigs over adviseren. Uitgaan van dekgeld en hoeveelheid (kwaliteit sperma na terugvriezen) rietjes dat nodig is per te insemineren merrie. Enige wat ik je wel zou willen adviseren, en snap je enthousiasme , is om wat discreter met potentiele kopers/klanten om te gaan. Niet iedereen kan het waarderen om met naam en toenaam op het net vernoemd te worden. Of heb je dat besproken?
Bedankt voor de tip, had ik even niet aan gedacht heb de tekst aangepast en de naam eruit gehaald dus daar zal ik in het vervolg beter opletten haha! Ik heb totaal geen verstand ervan vandaar de vraag.
Hahaha misschien wil ik onbewust graag logeren op mijn favoriete stek (het ziekenhuis) zal toch nog zeker een maand geduld moeten hebben daarmee. Over 2 weken naar anesthesie en dan kijken of ik een operatie datum krijg
Ben benieuwd hoe Marah het gaat oppakken met rijden
geshahquille
Geplaatst: 03-02-15 10:25
Hoe lang het duurt met Sjaak is moeilijk te zeggen omdat we niet echt de reden hebben waarom hij een maagzweer heeft. Over drie weken gaan we terug of de medicijnen hebben geholpen en vanuit daar gaan we weer verder kijken. En verder doen we eigenlijk alles al volgens het boekje hij krijgt veel ruwvoer geen krachtvoer alleen twee keer 100 gram vitaminebrokjes staat veel buiten in zijn eigen kudde dus geen onrust op stal.
Hij heeft vanacht in ieder geval weer een goede nacht gehad zijn stal was niet omgeploegd dus weer een positief puntje
MirandaMalik
Geplaatst: 03-02-15 17:07
Nour kan goed springen zeg! Doe een beetje lief voor jezelf hoor, stress is niet goed voor een mens.
Tam, haha, pas maar op met die wilde paarden, van zo'n grote is de val groter!
Kat, als ze al makkelijk weer aankomt zal ze wel weer snel in orde zijn. Ilya is een echte man, lekker vies! Sterkte, wel fijn dat je een huisje hebt naar je zin en rustig aan, er breekt nu een heel ander tijdperk aan en dat zal wennen zijn.
Marah ging op je veter staan? Haha, dat mijn dochter ook met haar pony een tijdje terug.. Gelukkig bleef ze rustig, sterkte met je elleboog.
Eline, ja, Fu had er zin in en hij mocht van mij wel ff joggen.
Sjakie gaat vast helemaal goed komen, kost natuurlijk altijd wat tijd. Jammer dat je niet precies weet hoe het komt.
Voor de mensen die nog meer wilden weten, de 22e is er een shoot georganiseerd via bokt. Poseren en losgooien, rijden kan wel, doe ik maar niet. Komen vast wel mooie plaatjes van maar hij is nu helemaal hieperdepiep..
@Miranda een shoot wat leuk zeg, fotos zijn altijd leuk @Esmee wat goed te horen dat sjaak beter gaat en heerlijke fotos van je puppys @Yildiz 24km gereden woooow ik hoop dat ook nog ooit te halen laten we eerst on 5 km maar zonder kleerscheuren rijden. Nour spring best lekker zeg...lekker veelzijdig diertje @lisa ik duim met je mee voor beter/droger weer. Het was hier trouwens vandaag wel fijn lekker zonnetje gehad @Annika zal idd wennen zijn maar moet wel een fijn gevoel zijn dat ze allemaal zo goed terecht gekomen zijn @tamara ja ik kan uren in de wei zitten genieten van de paardjes. Lana die heerlijk puppy is en Asal die geniet van de rust en af en toe een sprintje trekt. Doe mij noah dan maar hoef het allemaal niet zo spectaculair hihi @kat pff wat een @#%@#$^maak jij nu door zeg...en ook zo niet verwacht. Ilya heeft het door en wil je afleiden. Bezorgt je mooi werk zo met mijn poeppak
Ik heb weer een halster af. Dit keer een cob
MirandaMalik
Geplaatst: 03-02-15 18:22
Komt vast wel een keer, dit is ook de eerste shoot buiten de deur, het is ook op loopafstand.
Mooi halster! Zwart of paars, kan ik niet zo goed zien!
Ben benieuwd Miran! Ook wel spannend toch? Maar hij gaat er vast n showtje van maken hihi! Ik vind die video van Fu ook zo waanzinnig gaaf! Zo iets zou ik ook van Nour willen maar ik denk dat de maker van je film te ver weg woont of zou ze dat wel willen bereizen? Heel mooi gevoel zat daar in. Shoots gaan er hier weer boel komen maar wel als dat lelijke lange haar is verwisseld voor n mooi kort vachtje.
Miran doe m'n best, lief dat je dat zegt! Stress is Kuut, maar soms is t ff niet anders. Gelukkig morgen n sollicitant die per direct kan beginnen en dat zou echt heel fijn zijn wat betreft stukje werk. Yul liep net als n gek te trillen en iets wat leek op paniekaanval. De absences zijn zo goed als weg, maar nu met die overgang van 2 naar 3 naar 2 verschillende soorten medicatie, tis echt best heftig voor t mannetje. Dus ja dan is er maar weinig tijd voor Yil. Al doen die ritjes en gewoonweg het samenzijn met het paardenspul veel goed hoor!
Ff spoedbezoek horsies: Nour kreeg vandaag twee nieuwe ruinen op de paddock erbij dus ook ff spannend. Ben keurig op de hoogte gehouden, incl lifeverslag , en alles rustig verlopen, fijn! Meisjes leefden ook nog. TT net op stal van buiten spelen met d'r vriendinnetjes. Zoek de bier!
@Yildiz het halster is donkerblauw op de Facebook pagina SJS Halster meer info per halster. De bier zoeken is niet zo moeilijk ze heeft zon prachtig fijn koppie
Eline91
Geplaatst: 03-02-15 21:31
Yildiz, wat heftig voor Yul zeg! :/ Ik hoop dat er gauw een oplossing komt die goed werkt voor hem!
YildizArabs
Geplaatst: 03-02-15 21:43
Thx Joyce! Prachtig halster en mooie kleur! Maat Cob zag ik?
Ja hopelijk als de nieuwe medicatie is ingesteld hopelijk ok. Had vanavond nog n keer zon aanval. Is ook niet eerste keer deze week. Kan wel eea wegnemen gdoor massage gelukkig, wordt ie rustig van. Donderdag weer tel afspraak dus ga dit wel bespreken want ik zie t niet in de bijwerkingen genoemd op de bijsluiter.
Net kei leuke foto's gekregen van de eigenaar van de ruinen die vanochtend bij Nour en z'n maat zijn gevoegd. Zooo opgelucht dat t goed ging!
geshahquille
Geplaatst: 03-02-15 21:56
Wat fijn dat Nour lekker bij de rest mag lopen en dat het goed ging met de nieuwe paarden.
Je houd het wel spanent het met de foto,s van je kleine meid .
Echt sneu voor je zoontje verandering van medicatie kan vaak wel even de symtonen erger maken maar dat zou toch wel in de bijsluiter moeten staan mischien dat het internet meer duidelijkheid geeft.
Leuk een foto schoot ik heb er ook wel eens een gedaan met Sjaak op het strand de portret foto,s vond ie echt niet leuk maar los vond ie wel heel erg leuk en onder het zadel ook wel maar na een tijdje was ik dat zelf zat haha.
Mooi halster Yoysjuh knap hoor dat je dart zelf maakt.
Sjaak had echt een goede dag nog lekker een rondje polder gedaan met de dames Sil En Dibah en morgen helaas weer werken bah maar ja zonder geld leven is het ook niet he
Sadira
Geplaatst: 03-02-15 22:29
Wat leuk van Nour, die foto's. Zo te zien hadden ze er wel lol in met z'n allen Lekker rennen.
Joyce, wat is dat halster mooi geworden. Wat doe je er precies mee? Heb je zelf die steentjes op de neusriem gezet?
Miranda, gaaf, een shoot! Ben benieuwd naar het resultaat.
Oef, Esme, daar heb ik eigenlijk helemaal geen verstand van, durf daar niks over te zeggen hoor. Wel gaaf dat je die kans krijgt met Vegas!
Katja, fijn dat Setje al weer wat aan aan het komen is.
Tamara, lief dat je naar m'n les vraagt Ik had een beetje de bibbers toen ik opstapte, maar Jolien die hield me lekker bezig met van alles en nogwat, dus ik had helemaal geen tijd om de schrik erin te krijgen, haha. Heb heerlijk gereden, in het begin aan de longeerlijn en na een poosje losgeklikt, zelfs nog los een heel stuk gedraafd, en aan het einde liep hij zelfs lekker nageeflijk en wilde hij zelfs zijn hals wel strekken. Wat voelde dat als een overwinning Hij liep september met zo'n dikke onderhals en hij kón niet eens zakken, en nu ging hij uit zichzelf met zijn neusje naar de grond.
Vandaag ben ik er ook weer op geweest, ook weer een stukje los gereden, stukje gedraafd, en het gaat echt heel lekker, dus ik ben helemaal trots op hem.
We krijgen er binnenkort een tweede pony bij. Desiree heeft een poos geleden haar superlieve hafje Olina naar een ander huisje moeten laten gaan, maar ze moet nu helaas ook weer weg bij haar nieuwe thuis. Ivm omstandigheden hebben wij besloten om haar terug naar ons te halen. Was best een lastig besluit, maar ik heb er nu ook wel ontzettend zin in.