MF Miran...dus En z'n punani rekt ook weer super mooi terug bij orsies. Dus meer straks voor de bevalling...dan heeft ze iets om andere chickies mee jaloers te maken
Dames wat gaan jullie haaaarrrdd @Tamara succes woensdag @Miranda fuego had echt mega gave manen, die voor pluk ook erg mooi. Het ging niet echt naar mn zin had ook niet gevoel dat we winst hadden gereden maar omstadigheden waren ook niet optimaal dus toch een fijne meevaller, moderne uv kap? whaha @Woogy zaar is er errug knap zeg @katja wat leuk dat je nu zelfs kunt zien hoe de beeb ligt, die foto van blue eng gewoon whaha @nicky wat balen van die kalen plekken bij dayem @Bren wat een manen heeft quest echt mega gaaf
Asal die niet van regen en natte voeten houd is net in de bak geweest om lekker de benen te kunnen strekken. Ze maakte ff een flinke inschattingsfout. Ze wilde gaan rollen en oeps daar was een plat. Ze wist niet hoe rap ze weer in de benen moest komen whaha
Toch mooi dat je winst had Joyce! Asal haat water, haha! Fuego begint water steeds leuker te vinden, maar erin rollen is ook nog een stapje te ver voor hem.
@miranda het gekke is zwemmen vd zomer vind ze super, wassen vind ze ook niet erg maar owee als ze vies wordt whaha, idd erg blij met mn winst @nicky oh heb ik weer eens niet goed gelezen, blond he
Nee, Fuego was echt erg bang voor water, ging er zeker niet in, zelfs met een emmertje zijn onderbenen doen was onmogelijk, maar nu kan hij onder de tuinslang, hij drinkt er dan ook van en als we het water ingaan slaat hij met zijn hoef op het water! En we hebben ook echt in het diepe gezwommen, dat was echt tof! Vies worden daar heeft hij helemaal geen problemen mee.
Wat leuk dat Fuego zo makkelijk is geworden met water! Tof! Ik heb al ontdekt dat we bij Mish nog een hele kluif eraan gaan krijgen, dat is me een angsthaas waar het water betreft Ze heeft zo haar buien wat betreft waterslangen, maar plassen daar gaat mevrouw niet doorheen!
Gefeliciteerd met je winst, Joyce, kennelijk toch verdiend Leuke foto's van je knapperd!
Hey jongens, help me eens? Ik zat vandaag te bedenken welke kleuren Mish nou eigenlijk goed zouden staan, en hoewel er zat kleuren zijn die "niet slecht" staan kan ik niks bedenken wat op haar nou echt goed zou staan