Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:ik heb nog wel een natsir apal kleindochter te koop
liesjeB schreef:ShamalArabs schreef:ik heb nog wel een natsir apal kleindochter te koop
ohww ik dacht die al verkocht was ? die heb je toch dan al een tijd je
Jmc schreef:He Lies, hoe is het met Legacy?
Carita schreef:Ik heb sinds kort een startkaart aangevraagd en ben weer begonnen met lessen op de manege. Dit doe ik samen met Raisha 'T (Kadour x Samantha) gefokt door Luut Schutrups!
We gaan samen steeds meer vooruit, hier een paar mooie foto's van mijn spierwitte sprookjes arabier:
Groetjes Michelle!
missfcdb schreef:
Zahlina schreef:Ik denk dat er een heel ander probleem is waar jij eerst maar eens heel hard aan moet gaan werken en dat zijn sociale vaardigheden.
Als je dit een beetje onder de knie heb en daarnaast ook nog eens tot 1000 kan tellen voordat je reageert zul je zien dat de wijze waarop men jou behandelt ook kan veranderen.
Zahlina schreef:Oei en nu ga je op mijn gevoelige plek staan....
Mensen die zeggen dat kan ik niet, zeggen daadwerkelijk: IK WIL NIET VERANDEREN.
Mensen die zeggen zo ben ik nu eenmaal zeggen daadwerkelijk: IK WIL NIET VERANDEREN.
Ieder mens kan als hij of zij dat wil veranderen, fouten afleren en nieuwe dingen aanleren.
Makkelijk is het niet maar om je te gaan verschuilen achter dingen die voorgevallen zijn in het verleden vind ik zo zonde van je tijd, het leven is al zo kort......
Als jij je door dingen in het verleden nu nog steeds bedreigt voelt wordt het tijd om daar eens goede hulp voor te zoeken want hoe zie jij het straks als je volwassen bent en voor jezelf moet gaan zorgen. Tja kan het niet en zo ben ik nu eenmaal, dat slikt geen enkele baas.
Citaat:Als jij je door dingen in het verleden nu nog steeds bedreigt voelt wordt het tijd om daar eens goede hulp voor te zoeken want hoe zie jij het straks als je volwassen bent en voor jezelf moet gaan zorgen. Tja kan het niet en zo ben ik nu eenmaal, dat slikt geen enkele baas.