het is erg leuk om te doen, ben nu met een donkerblauwe met strass bezig maat cob Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is erg leuk om te doen, ben nu met een donkerblauwe met strass bezig maat cob 
.

heerlijke meid.
Haar cyclus loopt heel mooi dus die kan volgende keer naar de hengst toe.
Beetje kunnen bekomen van de angst?

prachtig!
Zaterdag met GVR1 een rodeo gehad, gut wat kan dat beest toch een partij bokken! Wegens omstandigheden moest ik tegelijk in de bak rijden als een stalgenoot met haar bok-schimmel (die reed ik van de zomer voor degene die toen het topic volgde) die alleen maar mag stappen. De ongeschreven regel is dat U2 en haar schimmel Funny NIET tegelijk in de bak moeten, want die twee naaien elkaar gigantisch op.
En dan is ie lenig voor zo'n groot paard, vouwde zich helemaal dubbel
Gelukkig wel blijven zitten, maar hij had niet nog meer van die sprongen moeten maken 
Die is braaf, gaat in een rustig stijgende lijn vooruit
Zaterdagavond voor het eerst sinds jaren een indoor springwedstrijd, ik ben heel benieuwd wat hij gaat doen
Wel zin in!!
Denk dat dat nooit zal wennen?
Vertel eens wat meer, benieuwd!
Ach een echte vent draagt roze zullen we maar zeggen hihi! 

Die wandelt en rolt brommend/spinnend/mauwend door het huis heen en alles en iedereen is lief en moet kopjes krijgen of haar aaien
) naar buiten gelaten...
Noah bokt weinig, maar als die bokt dan is het alleen een hups voor mijn gevoel... Toetje stijgt gewoon op! Maar die zit in galop wel zaaaaaaaalig. Vergeleken met die voelt Noah zijn galop echt als een fiets met vierkante wielen 
Dressuurfilmpje met GVR2 komt als we nog wat meer verbeterd zijn, maar zoals je in t springfilmpje een paar pagina's terug kan zien zet die in galop errug graag zijn hals er op 
Dus gelukkig geen babypoezels. Moet er niet aan denken ook met dat karakter, het is een heuse Bitch met hoofdletter B

Maar de ponymaat in paars hangt al klaar.