Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jammer alleen dat er geen duidelijke foto's bij zitten..

Letizia schreef:Dat lijkt mij echt een hele lieve, vriendelijke pony
We hadden het er van de weke nog over om misschien ter zijner tijd een tweede er bij te nemen, eentje waar m'n moeder ook op zou kunnen (dat gaat gewoon bij Djuun niet echt, niet zonder touwtje en iemand die het touwtje vast houdt) en zo'n merrie zou echt bij onze wens aansluiten, jammer dat ze zo klein is...
Hoewel ik er zelf geen heb, heb ik er wel een zwak voor.

. Zucht, ik zie soms zulke mooie voorbij komen bij ITP...
.
.
Hoewel ik niet mag klagen, mijn bijna 6 jaar oude ACER doet het nog PRIMA *klopt af*
omdat ze in het ziekenhuis geen bloedstolsels konden vinden maar mijn bloedwaardes toch afwijkend waren. Dus ik zeg 'huh, in het ziekenhuis zeiden ze dat er niks vreemds te zien was aan de bloedwaarden?' Bleek ik dus tóch een iets verhoogde stollingsfactor te hebben, dus toch geen loos alarm maar misschien wel een heel klein stollinkje dat mijn lichaam zelf verholpen heeft. Omdat ik dinsdag avond eigenlijk nergens meer last van had.
set_elkol schreef:
En ik ben een lompe koe die dagelijks tegen de kruiwagen, kastdeur en handgreep van het aanrecht aan loopt, dus ja...

Of een leuke Quarab...