Net effe lekker getut... Zaterdag worden er weer foto's gemaakt dus is Nash haar debuut als fotomodel, dus erg pluizig moet ze ook weer niet zijn Baardje geknipt....en dan moeten die oren. Heeft ze erg veel moeite nog mee, aan de oren zitten, maar ze was zo lekker relaxed dat ik het toch wilde proberen. Nou, dat kostte wat overredingskracht maar uiteindelijk verging de wereld dan toch niet als de schaar bij haar oor kwam. Máár; op 1 voorwaarde......ik moest haar hoofd vasthouden Dus uiteindelijk met mn ene arm om haar neus, hoofd helemaal tegen me aan geplet en haar oog ter hoogte van mijn kin, mocht ik dan haar oren knippen, vooruit dan maar Stopte ik even ging dat koppie weer gezellig omhoog, tot ik vlak achter haar oor ging kriebelen, dan kwam ze weer knuffelen want kon ik weer verder knippen.
Umoyax had dat ook.. Mocht álles doen, als ik zn hoofd vasthield http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8755_n.jpg En dat werd dan zwáár! Liet steeds meer zn hoofd zakken, uiteindelijk moest ik het nog net niet helemaal dragen voor hem Tegenwoordig is het allemaal al wat normaler voor hem, dus hoeft het niet meer zo....maar het liefst nog wel hoor...
joysjuh1987
Geplaatst: 14-01-13 17:03
Nou asal staat helemaal te flippen op stal hier ligt sneeuw en alles is hard ik haat dit weer zo erg he.....heerlijk even zon gal spuug topic
Ohh hier ook hoor 1 paddockje wat er nog mee door kan, dus daar gaan ze omstebeurt in tijdens het uitmesten, maar verder moeten ze binnen blijven. Hadden Umoyax gisteren in de grote paddock gezet, was geen succes Alleen bovenste laag was hard dus hij zakte overal door de grond heen, met elke stap meer paniek. Gelukkig is het dan een Arab en was hij nog redelijk te handelen (al moest Danielle bij het poortje wel touwtje overpakken, want hij wilde er héééél graag weer uit), moet er niet aan denken om zoiets te hebben met een koudbloed...daar ga ik onder normale omstandigheden al skieënd achteraan
het sneeuwt hier!! Nooooo.... Nouja. Als het eind vd maand maar weg is, wil niet paardjes verhuizen met een dik pak sneeuw, brr.
Shanna_
Geplaatst: 14-01-13 17:15
Haha stoere Nashwa! allemaal wennen..
Bahh ja ben die kou nu ook al zat.. brr. Paardjes gaan hier wel gewoon naar buiten, die redden zich wel. Ook eventjes een rondje zonder zadel gereden met Piefie, pfoe wat is dat beest toch braaf! Echt een topper Nog geen sneeuw maar de bodem is wel kneiterhard.. Gelukkig allemaal vlakke paadjes hier in de buurt dus kan dan wel even op stap.
Ahhh nee ik zie de sneeuwvlokjes hier nu ook dwarrelen
Toch asal maar even naar buiten gedaan manlief heeft zaterdag de bak gesleept dus de ondergrond is wel hard maar wel flak jeemig wat een show monster is ze dan gauw even wat fotos met mijn telf gemaakt. jammer van de kwaliteit
Barcelano
Geplaatst: 14-01-13 20:06
Ik wilde zelf even wachten en maak dan even een topic aan met de foto s Heb nu de foto s van Mo gezien maar ben eigenlijk zeer benieuwd naar de Queen of stud
Sorry kon het niet laten Ben benieuwd naar de rest
IlonavL
Geplaatst: 14-01-13 20:45
Leuk hoor Jessica, snap dat je benieuwd bent naar de foto's van Mirka. Loopt ze alweer helemaal zuiver?
Ik heb vandaag nog even snel twee huis-tuin-en-keuken fotootjes van Moyi gemaakt. Hij wordt alweer zo groot Maar hij zit lekker in z'n (winter wollie) vel. De ene keer zie ik heel veel van z'n moeder in hem terug (qua uiterlijk en karakter vooral) en de andere keer weer meer Umoyo (qua uiterlijk). Het is wel een boeffie, maar ook eentje die dol is op knuffelen en aandacht. En net als z'n moeder graag alles willen zien. Denk dat Ylona dat nog wel weet, toen Asiyah bij ons kwam had ze een hele schuurplek op haar borst omdat ze zo graag over de boxdeur heen wilde kijken, maar daar nog net niet groot genoeg voor was