Yildiz koop gewoon een Kieffer hoofdstel die passen onze arabs vaak wel mooi maatje cob, ben je daar ook vanaf, harstikke leuk dat Nour ook aan de engelse rijrubrieken mee gaat doen is mooie voorbereiding en doet hij mooi ervaring op.
En dat struikelen van Tie komt mij ook bekent voor Reem kan dit ook zo goed en dit word vaak erger als ze weer aan een nieuwe beslag/bekapbeurt toe is (en ook zij let eigenlijk ook niet op waar ze loopt, maar ben er nu wel aan gewend en zorg dat hubby haar dan op tijd weer haar pedicurebehandeling geeft)
Tam hahaha wat een mooie vlechtjes in de sokken dus binnenkort word GVR weer een echt sportpaard geknipt en geschoren, kan me voorstellen dat hij sterk word en dat dat voor jou wennen is komt vast wel goed enne jij bent niet zo sterk als de kracht van de GVR dus belangrijk om handig te zijn en zorgen dat je het sterk worden voor bent

Katja wat een prachtige foto's weer van je kudde drinkt Ilya nog veel bij Set(dat is altijd lastig om haar netjes op gewicht te blijven houden en zeker in deze periode dus hopelijk zorgt zij nog goed voor zichzelf en spaart Ilya haar ook een beetje)
Tien wat een pracht sneeuwplaatjes hele mooie reclamefoto's voor die dekens
Miran gelukkig gaat t alweer beter met je hand auw
Yildiz ook hopelijk is jou hand ook snel weer ok dat zag er naar uit Tie er niks aan overgehouden?
Zag een verkoop van paardje maar voor jullie beide geluk beter en hopelijk krijgt hij snel een fijn nieuw baasje.
en las nog meer vallende paarden soms zijn het ook echte klunsen haha zolang het allemaal maar goed afloopt, en oef Rachel dat was spannend hoop dat dit verder geen gevolgen heeft die weggebruikers soms ook bah hebben wij hier helaas ook last van de weg voor ons huis word steeds vaker gebruikt als sluiproute en juist die mensen houden nergens rekening mee erg frustrerend.
Wanneer gaat mish verhuizen of is ze dat nu al.
Hier geveld geweest door de griep krabbel nu weer een beetje op gelukkig (dus excuses voor de rare bijleespost), en daarnaast op werk ook dikke blegh contract word niet verlengd en de nieuwe leidinggevende en planner is het geen fijn samenwerken meer wat het wel altijd was, dus maar op zoek naar wat anders al weet ik nu echt even niet wat. Gelukkig gaat t met de beestenboel verder uitstekend