[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:47

Ik meld me ook weer maak me er ook schuldig aan niet echt regelmatig te posten, maar lees wel mee.

Yildiz koop gewoon een Kieffer hoofdstel die passen onze arabs vaak wel mooi maatje cob, ben je daar ook vanaf, harstikke leuk dat Nour ook aan de engelse rijrubrieken mee gaat doen is mooie voorbereiding en doet hij mooi ervaring op.
En dat struikelen van Tie komt mij ook bekent voor Reem kan dit ook zo goed en dit word vaak erger als ze weer aan een nieuwe beslag/bekapbeurt toe is (en ook zij let eigenlijk ook niet op waar ze loopt, maar ben er nu wel aan gewend en zorg dat hubby haar dan op tijd weer haar pedicurebehandeling geeft)
Tam hahaha wat een mooie vlechtjes in de sokken dus binnenkort word GVR weer een echt sportpaard geknipt en geschoren, kan me voorstellen dat hij sterk word en dat dat voor jou wennen is komt vast wel goed enne jij bent niet zo sterk als de kracht van de GVR dus belangrijk om handig te zijn en zorgen dat je het sterk worden voor bent ;)
Katja wat een prachtige foto's weer van je kudde drinkt Ilya nog veel bij Set(dat is altijd lastig om haar netjes op gewicht te blijven houden en zeker in deze periode dus hopelijk zorgt zij nog goed voor zichzelf en spaart Ilya haar ook een beetje)
Tien wat een pracht sneeuwplaatjes hele mooie reclamefoto's voor die dekens
Miran gelukkig gaat t alweer beter met je hand auw
Yildiz ook hopelijk is jou hand ook snel weer ok dat zag er naar uit Tie er niks aan overgehouden?
Zag een verkoop van paardje maar voor jullie beide geluk beter en hopelijk krijgt hij snel een fijn nieuw baasje.
en las nog meer vallende paarden soms zijn het ook echte klunsen haha zolang het allemaal maar goed afloopt, en oef Rachel dat was spannend hoop dat dit verder geen gevolgen heeft die weggebruikers soms ook bah hebben wij hier helaas ook last van de weg voor ons huis word steeds vaker gebruikt als sluiproute en juist die mensen houden nergens rekening mee erg frustrerend.
Wanneer gaat mish verhuizen of is ze dat nu al.

Hier geveld geweest door de griep krabbel nu weer een beetje op gelukkig (dus excuses voor de rare bijleespost), en daarnaast op werk ook dikke blegh contract word niet verlengd en de nieuwe leidinggevende en planner is het geen fijn samenwerken meer wat het wel altijd was, dus maar op zoek naar wat anders al weet ik nu echt even niet wat. Gelukkig gaat t met de beestenboel verder uitstekend ;)
Afbeelding
Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 17:09

Yildiz, hopelijk gaat het wat beter met je hand.
En wat kun jij toch lekker rijden daar!
Nour is nu een dressuurpaard..maar das toch de grondlegging van de western. :D

Joyce, leuk dat je mooie foto's van de honden hebt!
Hoe gaat het met jou en de merries?

Eline, heerlijk hoor shoppen en het vooruitzicht dat Mish straks lekker dichtbij staat!

Esmé, je vind vast een fijn baasje. :j

Siel met Djuuns horrorfoto's..gelukkig was dat verder goed afgelopen.
En ze zorgt zelf wel voor wat afwisseling met het longeren. :+

Tam, haha, die vlechtjes, wij doen wel eens een vlechtje in de sik van de bok. :D

Bren, haha, coole foto's! :D
Vervelend van je werk, jammer dat het tegenwoordig allemaal maar makkelijk kan veranderen. :(

Elske, fijn dat Sjaak zich beter voelt!

Rachel, ik heb ook een keer bijna onder een vrachtwagen gelegen, mijn merrie liep achteruit terwijl die heel hard voorbij kwam denderen, we raakten de zijkant net aan en toen was hij al voorbij, het had geen paar seconden eerder moeten gebeuren.
Vooral achteraf denk je daar nog wel even over na. :oo

Hier gaat ook alles wel goed, met Fu hopelijk weer snel beginnen, ik wacht op iets beter weer! :')
Vanmorgen was ik wel verrast, had dit niet verwacht!

Afbeelding

Nikita heeft een filmpje gemaakt van Zos zijn nieuwe trucjes, het was alleen een beetje druk in de stal, iedereen wilde erbij zijn.. :')
[/quote]

En een filmpje van Fu die antwoord geeft op mijn vraag. :j (wel het geluid hard zetten) :P

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 19:38

Briljante filmpjes weer Miran :D

Bren, wat een knapperd is het toch <3 Hijs echt leuk :j
En balen van de griep!

Yildiz, stelde weinig voor dit hoor, dit was puur een combi van geen zin hebben vanwege net een hagelbui over dr heen krijgen, donker, schaduw en een dosis onhandigheid van dr :') Ze galoppeerde vervolgens ook verder met een uitzwaaiend been, wat ze wel eens vaker doet als ze obstinaat of jolig is :') Tjah, en Djuun is ook een beetje een kunstenaar met hoe ze dr voeten neerzet (of niet) :')
Volgens mij had je ook nog gevraagd van Michiel de Ruyter hè? Je hebt een 12+ en een 16+ versie volgens mij. Hij is best wel ehm.. erg bloederig enzo op sommige momenten :+
Maar echt wel een goede film hoor :j

Annika, lief dat je het vraagt! Huis is in de afwerkingsfase dus het is al een heel eind. Mn vader liet me net foto's zien van mn trap die hij helemaal zelf heeft gerenoveerd. Nou, niet meer terug te herkennen :D

Zo, weer een drukke werkweek gehad, of eigenlijk de drukste ooit :') We hebben ons record van totaalomzet aan monsters weer verbroken. Vorige record was afgelopen december, dus dat is eigenlijk al wel weer snel gegaan. Ook wel te merken, veeeel werk!!
Maar gelukkig is het weekend!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:23

Afbeelding

Lekker zo'n longeerlijn. Hoe wel ik dat van gisteren niet meer hoop mee te maken voortaan denk handschoenen aan

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:35

Denk t ok! Gadver die kan ook in t rijtje vieze handenwonden foto's! :D

Ge-wel-DIG Miran! Ik word toch altijd zo blij van je briljante filmpjes/foto's/Posts! _/-\o_ :D

Oeh dus maar niet met de kids ernaar toe. Dacht misschien wel educatief hihi, maar word dus gewoon maar met hubbie alleen samen!

Idd Joyce hoe gaat t met je meidjes?!

Vandaag geheel onverwacht na m'n werk zadel op Nour geslingerd en nog mooi rondje gereden. Hij genoot er nog harder van dan ik, oeh wat ben ik toch dol op dat menneke! ❤️

Enne, we zitten nu geheel geïnstalleerd met z'n allen op de bank; eerste keer gezellig met t hele gezin WIDM kijken! *\o/*

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:54

Rachel, wat een *** bestuurder zeg... Hoe is het nu met Marah? Aaaaauw, ziet er niet fijn uit!! Wat gebeurde er?

Bren, dat beest is geniaal _O- grappenmaker eerste klas of niet :))

Hihi, gezellig daar in de stal Miran! Ik ben gek op Zos :+:

De film lijkt mij ook erg leuk Ersiel, binnenkort maar eens heen met zusje of baasje van GVR1, die ligt momenteel in de lappenmand :(:) loopt op krukken voor de komende 10 dagen met een gekneusde heup.

Gaat lekker met Nour Yil, of niet :D Leuk om te lezen dat jullie zo happy zijn met elkaar :)

Ik heb het vandaag druk gehad _O- Noah dressuurmatig gereden, even met slof ivm oefenen middengalop. Vind het fijn om er dan net even een extra rem bij te hebben mocht hij er doorheen willen denderen, maar was uiteindelijk helemaal niet nodig :+: Dus slofje heeft er losjes bij gebungeld.
Daarna GVR2 gereden, die was niet zo blij met de dressuurbootcamp _O- Hij heeft flink gezweet, ik ook :+ Maar hij liep uiteindelijk erg fijn! Alleen linksom in galop heb ik echt moeite met hem, hij is zo verschrikkelijk scheef!
En vervolgens was GVR1 aan de beurt, die liep als een zonnetje. Behalve als een bepaald paard in de buurt kwam, dan maakte hij even een achterwaartse pirouette, herten huppel of een ninja trap :')

En nu ben ik gezellig bij mijn zusje op haar kamer Hearthstone aan het spelen *D

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:53

Ze schrok en schoot weg richting vrachtwagen tammy. Marah was oké vandaag , wondje weer behandeld met honingzalf en verder rustig aan gedaan , lekker gekriebeld samen

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 07:37

Haha Bren wat is je beestje toch een grapjas :=

Miranda, leuke filmpjes zeg ;)

Even uitrusten na zo'n drukke week Ersilia, even lekker ontspannen met Djuun dit weekend? ;)

Rachel, dat ziet er best een pijnlijke wond uit op je hand! Verzorg die maar goed zodat hij niet gaat ontsteken!

Fijn dat je leuk gereden hebt met Nour Yildiz!

Lekker gereden blijkbaar Tammy :D Fijn dat Noah die middengalop zo goed oppakte :)

Ik ben gisteren opnieuw naar het oefenspringen geweest, en deze keer ging het weer helemaal zoals het zou moeten +:)+ Ik ben gestart in de lagere categorie om het vertrouwen terug te krijgen, en had 1 foutloze omloop en 1x een balkje. Geen enkele weigering dus, ook al stond die rare sprong van vorige keer er opnieuw tussen *\o/*
De categorie hoger ben ik niet meer gestart, want ik heb altijd geleerd om te stoppen als het goed gaat :=

Al bij al was het een heel positieve ervaring deze keer, en ook het trailerladen ging vlekkeloos :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 14:16

Hoe kan dat toch steeds.. Dan hou ik het een paar dagen vol om steeds te reageren, maar langer hou ik het niet vol :Y)

Jeetje Yildiz dat ziet er niet lekker uit! Moest idd gelijk aan de schuiver van Djuun denken
Gaat je hand alweer wat beter? En ziet er goed uit hoor, Nour in dressuuroutfit! Goedgekeurd :D

Joyce echt superleuke foto's van je hondjes! Ik vind ze zo leuk <3 Hoe gaat het met Asal en je mini?Die fotos op fb zijn echt schattig zo dat bolletje wol haha

Bren wat een leuke foto's van Mas haha hij is lekker speels! Dat filmpje ook op fb van je drumband _O-

Rachel, jeetje wat ontzettend k*t.. goed dat je een bericht naar het bedrijf hebt gedaan! Doorrijden is echt asociaal.. Sterkte met je hand, ziet er niet fijn uit!

Fijn dat 't goed gaat Miran! Ik hoop met je mee op beter weer :D Kunnen we weer eens wat doen..

Tam je hebt het er maar druk mee haha, maar wel lekker afwisselend rijden zo! :D

Klinkt goed Eline van je oefenparcours :j En inderdaad, stoppen als het goed gaat en niet meer willen haha ik ken dat! Vaak toch nog èffe dit of èffe dat en dan verpest ik het gevoel weer :') Lekker dat de trailer op goed ging! Dat moeten wij toch maar eens gaan oefenen..

Ik baalde gisteren ontzettend. Heb eigenlijk een hekel aan sneeuw, maar voor foto's is t prachtig! Gister hadden ook wij sneeuw gekregen en er scheen een prachtig zonnetje. Maarrr ik had geen tijd om naar stal te gaan.. Werd ik vanmorgen toch blij verrast met sneeuwfoto's door m'n stalgenootje!

Afbeelding Afbeelding
Puur natuur, lekker vies! Maar gut wat ben ik toch verliefd op der :+: :+:

Dinsdag lag de bak er lekker bij, en maandag kon ik lekker longeren 's avonds waar ze al echt gigantisch graag wilde werken, dus dinsdag maar weer een serieus rondje in de bak gereden en werkelijk zo lekker gereden! Tis bijna alsof dat verplichte maandje rust haar alleen maar beter heeft gedaan want jeetje wat barst ze van de energie en werklust! Nog meer dan dat ze al had!

En vandaag weer een lekker rondje om gedaan in 't heerlijke zonnetje, lekker warme bips op de wollen pad :D Ze was wel weer erg hittepetitterig maar gedroeg zich iig wel :Y) Dus de manieren lijken weer terug te komen haha

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 14:44

Hele ladingen mest verwerkt dus Siel?
Fijn zeg, dat je vader dat allemaal kan en doet!

Rachel, iedereen doet tegenwoordig iets om zijn hand te verwonden, maar je hoeft niet mee toen hoor! :')

Nour is wel een toppertje hoor! :j
Gaat het wat beter al met je hand?

Tam, drie paarden rijden is wel druk ja, vroeger deed ik dat ook wel maar nu is één al een uitdaging.. :+
Ik ben ook dol op Zos, hij heeft hetzelfde karakter van mijn vorige paard. :))

Eline, lekker dat het zo goed ging, ook wel goed dat je gestopt bent, eerst een beetje bevestigen. :j

Shief loopt er lekker bij zo in de sneeuw! Lief koppie!
En met dat koude weer zijn ze allemaal wel een beetje hupsig, als het maar niet gemeen is.

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 15:17

Ik heb eindelijk weer internet, dan mis je toch wel even wat zolang zonder :Y)

Jullie gaan snel zeg!! Het af en toe op het werk snel wat gelezen, maar vanaf nu kan ik lekker meelezen en kletsen.

Ik zal mijzelf en paardlief even voorstellen.

7 jaar gelden Pinczow tegengekomen bij toenmalige familie, hij stond daar te verpieteren, werd niets mee gedaan. Toen werd ons gevraagd of wij hem wouden kopen omdat ik niet bij hem weg te slaan was (ondanks alle waarschuwingen dat hij vaak beet en gevaarlijk was), maarja, meisje van 10 jaar met een jarenlang stilstaande arabier die alleen maar bokte..
Toch gekocht en wat heb ik ongelofelijk veel van hem geleerd! Samen zijn we zo ver gekomen, met heel veel vallen en opstaan. Was zo trots op hem altijd.

Ik heb hem 1,5 jaar gehad toen hij verkocht moest worden wegens omstandigheden thuis. Daar ging mijn maatje, ik was er kapot van.
3 jaar lang heb ik achter de rug van mijn ouders om gespaard en na 3 jaar, 1 maand en 26 dagen kwam mijn grote vriend weer terug! Hij was weer van mij en ik wil hem nooit meer kwijt. <3

Ik ben inmiddels bijna 18 en Pinczow is nu 12.
Samen ontzettend veel meegemaakt en echt mijn grote trots! We rijden veel door de bossen, heerlijk. Verder kan ik al ontzettend van hem genieten als ik hem lekker in de wei zie staan of we even aan het tutten zijn.

Nog even een paar foto'tjes zodat jullie weten over wie ik het heb :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 15:41

Wat een knappert Wieke en wat super dat je hem terug kon kopen.

Mooie Foto,s Shanna ja het is echt lastig op nu regel matig te rijden met dit kwakel weer.

Dat is wat ik ook doe als het goed gaat klaar maar of ik dat nou voor het paard of mezelf doe ............ :o :D . Wel leuk dat het springen zo goed ging Eline.

Echt balen Trusthim maar fijn dat het goed gaat met je paardje tegenwoordig moet je zou uit kijken in het verkeer mensen houden vaak echt geen rekening met je echt belangelijk.

Blijft een leuk stel Miranda heerlijk he lekker met je paardjes klooien.

Ach Bren het is geen moeten hoor Leuk he zoon jonge grapjas blijft genieten van die paarden kleuters.

Sins gisteren gaat het helaas toch weer wat minder met Sjaak terwijl het nu beter zou moeten gaan nou ja mischien nog even aan kijken en anders even met utrecht bellen voor advies.

Als ik jullie berichtjes zo lees heb ik ook echt weer zin om wat meer dingen te onder nemen met onze paarden. Maar ja het weer wat vaak roet in het eten gooit en er moeten er natuurlijk elke dag zes verzorgt worden is dat best lastig. Maar goed ik had het er nog met Erwin over het zou soms best beter zijn wat minder paarden te hebben maar ja ik zou er echt voor geen goud eentje willen missen. En het is lijkt wel ook altijd even dit tijdje straks is het weer lichter enz en dan is het toch weer een heel ander verhaal :D ;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 15:49

Ik zie leuke foto's en euh, een minder leuke van een vinger :+

Ikzelf denk dat ik een gebroken vinger heb en mijn rug is totaal naar de z**, dus ik ga het nog rustiger aan doen dan dat ik al deed :+ Bovenop mijn +- 13 uur slapen per dag...

Ik beloof een bijleespost vanavond! Echt waar, deze keer moet het lukken.

Om mijn mama wat verder te helpen, heb ik voor haar een FB-pagina aangemaakt, voor als iemand graag een schilderij wilt laten maken van zijn/haar paard of ander dier:
https://www.facebook.com/equilarte

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:37

trustHim schreef:
Ze schrok en schoot weg richting vrachtwagen tammy. Marah was oké vandaag , wondje weer behandeld met honingzalf en verder rustig aan gedaan , lekker gekriebeld samen

ik bedoelde wat er gebeurde dat je hand zo toegetakeld is :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 22:17

ze had Marah vast aan de longeerlijn toen ze schrok van de vrachtwagen

verder ben ik even stille meelezer, sorry folks Y;(

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 22:18

De lijn trok Marah door mijn hand, ontvelt en gebrand. Ziet er nu nog erger uit maar niet pijnlijk. Voortaan handschoenen aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 02:24

Ten eerste: Nieuwe mensen welkom!
Ik heb alles meegelezen maar ik maak even van de laatste vijf pagina's een bijleespost :D

Pag 100:
Tieneke, wat een leuk topic van je paardjes :D
Ook weer lieve foto's van Katja en d'r paardjes :+:
Yildiz een mooi buitenritje gereden met Tie
Geshahquille, doe mij ook zo'n nieuwe auto!
Rachel ook een leuk topic!

Pag 101:
Miranda had ook blije pony's in de sneeuw :D
Ersilia, wat een heerlijke rit met Djunnah :D Was het topic van de week tegen gekomen.

Pag 102:
Katja, fijn dat je in ieder geval een nieuwe kamer gevonden hebt. Zal inderdaad wel moeilijk zijn... Als je even afleiding nodig hebt ben je altijd welkom en gelukkig heb je lieve paardjes :)
Yildiz, sterkte gewenst :(:) En je hand ziet er niet echt lekker uit!

Pag 103
Tammy, ik vind het maar knap hoor, jij op die GVR'en :P Niks voor mij! Je sprongetjes zijn voor mij ook al geen sprongetjes meer :')
Annika, wat fijn dat het zo goed met Euforio gaat :) Succes zondag :(:)
JustOneBite, kan me voorstellen dat je Shamal verkoopt. Ook jij sterkte :(:)
Nour onder het dressuurzadel, niet verkeerd :D

Pag 104
Rachel, wat een verhaal met die vrachtwagen! Dat is echt niet tof :(
Ersilia: Gekke Djuun, snap dat je de longeerhulp eraf gehaald hebt :')

Pag 105
Bren: Griep is naar :( Wat een grappige foto's _O-
Miranda: Wat een leuke filmpjes :D
Rachel, auw!
Eline: Wat fijn dat oefenspringen goed ging! Goed besluit om op tijd te stoppen dan :)
Shanna: Wat een mooie Shief foto's in de sneeuw :D
Wieke: Welkom, mooie paardjes heb je!
Tieneke: Sterkte! Klinkt niet lekker :=

Nog een maandje en dan Mish onze kant op bij onze bijrijdpony *\o/* Eline en ik doen ondertussen samen mijn bijrijdpony, erg leuk :)
Verder ben ik ondertussen vanwege medische redenen gestopt met mijn opleiding en nu toch aan het denken om in september HBO te gaan doen ipv universitair. Vandaag open dag gehad en leuke opleiding op het oog :)
Even verder verwacht ik dat Eline en ik er over niet al te lange tijd een pony bij hebben zoals het er nu uitziet, foutje :+ :o :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 02:32

Morgen heb ik les met Dees d'r/onze bijrijdpony :+ Van Joolien @ bokt.

Vind het nog steeds wel spannend want ben er paar maanden terug flink hard af gekletterd en ik merk dat er toch nog wel een stukje spanning is achtergebleven... de eerste maanden ging ik er voor geen goud meer op maar ik heb nu het vertrouwen iets meer wel gevonden. Maar merk nog wel dat zodra hij zich aanspant, ik dat ook meteen weer doe. Lastig hoor.

Rachel, dat ziet er pijnlijk uit, sterkte.
Jij ook sterkte, Tieneke!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 07:31

Wat een leuke foto's Shanna_ :D Leuk dat ze zoveel zin heeft om te werken!

Wieke wat een leuk verhaal! :) Knap dier trouwens!

Tieneke wat lastig, zorg goed voor jezelf :(:)

Ilona, leuk dat Mish bij je bijrijdpony komt!
Fijn trouwens dat je een nieuwe opleiding op het oog hebt, wat wil je gaan doen? :o

Eline, succes met je les, het komt vast helemaal goed ;)

Ik heb straks eindelijk weer een dressuurlesje, ik kijk ernaar uit! Mijn lesgeefster kan maar 1 keer in de maand komen aangezien ze best ver woont, maar ik heb er echt altijd enorm veel aan :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 13:20

!#$%@^#%^& Bijleespost gemaakt en alles is weer weg....
dan maar verkorte versie
@Miran wat een super uitzich en ik vind Zos echt super schattig
@Yildiz wat ik Nour heerlijk veelzijdig, lijkt me prettig paard
@Tamara leuk je nieuwe project. Moet ook niet allemaal gelijk super gaan toch? Heb nu mooi wat om aan te sleutelen
@Shanna ja lief he dat mega pak haar, jou dame blijft 1 van mijn favo's vind haar zo geweldig
@kat logisch toch dat je niet veel aanwezig bent...heb zo met je te doen...
@Bren geweldig die foto met die bak, die blik ook op de 2e foto ge-wel-dig
@Rachel wat een #$@$^vind toch dat de maatschappij verrot mensen houden zelden nog rekening met elkaar en al helemaal met dieren
@Wieke welkom, leuk paardje heb je en woon je nou zo dicht bij het strand??? *jaloers*
@Tieneke beterschap
@Olina nog een paardje?????leuk hoor
@Elien succen met Jolien dr paardje..is hete Jolien uit Almelo?

Op de vraag hoe het hier met de meiden gaat...Ze genieten volop van hun winterstop
Watch and See :D
Afbeelding
Sta je nou al weer foto's van me te maken...ik wordt er zo moe van
Afbeelding
En lieve Lana die voelt zich volgens mij ook aardig thuis bij ons
Afbeelding
Sliding stop :D
Afbeelding
En totale impressie
Afbeelding

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:03

Jolien uit Almelo ja :j Mooie foto's! :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:05

@Elien ja ik ken haar verder niet hoor alleen uit het Almelose ruiterdagen topic, dankje

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 14:39

Wat wonen jullie prachtig Joyce!

Ik neem me ook telkens voor weer actief mee te schrijven/lezen, maar het mislukt telkens _O- En ik heb zelf ook weinig bijzonders te melden wat betreft de paarden, haha! Vies, harig en gelukkig en beide in 'Arabisch Welvaren' conditie.

Wat maakt je moeder mooie schilderijen Tieneke! Vooral die gedetailleerde ogen vind ik prachtig.

Wat een reuzen heb je onder je kont Tamara! In mijn 'manege'-tijd reed ik ook wel grotere paarden, maar moet er nu echt niet meer aan denken, brrr.
Las ook iets over oefenspringen, stoer hoor! Ik wil het ooit weer eens proberen, maar eerst lef verzamelen, hihi.

Mooie foto's van Sharifa!

Wat een ellende met die vrachtwagen! Sommige weggebruikers zijn echt asociaal.
En wat een akelige brandwond. Is je longeerlijn van synthetisch materiaal? Zo niet, een katoenen longeerlijn/halstertouw is dan misschien een idee. Mijn 'wandel/werk' lijnen/leadropes zijn allemaal van katoen.

Ik vind jullie filmpjes altijd zo gezellig Letizia en Ersilia! En knap dat het altijd zo goed gaat met jullie samen. Mijn zusje en ik hadden het er toevallig gisteren nog over. Wij samen en 1 paard zou een oorlog ontketenen :=

Zosja kan zo in het circus!

Wat een leuke sneeuwfoto's Brenda! Lekker gek doen :D

Munir doet mee met de naarling-fase Annika, hihi! Van welke maand was hij ook alweer?

Verder weinig nieuws zoals ik hierboven al zei... Munir heeft weer een nieuw halster, ietsje groter dan maat shetland:
Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 15:03

@Joyce dankje, btw leuk halster voor je stoere kerel. Ik maak tegenwoorden ook halster met bling te verslavend

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 15:09

Ik had er een aantal gezien inderdaad! Ziet er goed uit :D