Top dat jullie het zo lekker hebben gehad! Ben ook wel blij met de extra dagen vrij, klusjes blijven bij ons nogal makkelijk liggen dus nu bijna m'n woonkamer af en alles weer fris in de verf!
Malu, waar ben je allemaal geweest?
Gaaf Jes dat t zo lekker gaat! Wanneer zien we jullie debuut? Ga je ook WRAN starten of enkel DRHA?
Tie gaat ook fijn! Vandaag weer na kleine week weer gereden (was ijzer kwijt), alleen Yul had er afgelopen week op gezeten. Maar ze pakte het weer helemaal goed op! Mooie wissels, cirkels, speedcontrol en gave runs, echt vet!!! Helaas is Irene nog niet terug en thuis geen goede stopbak dus nog geen vette stop kunnen maken, maar hij is weer terug aan t komen, ik voel m zitten!

Rollback ook super, spins... Ik heb er vandaag niet aan gewerkt maar ik geloof dat we t daar nog altijd hard te halen hebben...

En ja Nour... Vandaag was de smid er voor Tie en omdat Nour wel gruwelijk lange hoeven had, wat meiden gecharterd en met de hele bups naar de hengstenwei getogen.
Hij liet z'n halster goed om doen, maar had direct daarna zoiets van Hey, wat is DIT nou?!!!!
Dus twee keer was t ff nodig om te steigeren en weg te springen (mán wat wordt ie sterk, kon m maar nèt houden) en toen had ie zoiets van Ok, volgens mij ken ik dit toch wel en na wat aaien van de smid kon ie rustig bekapt worden. Braverd! Heb m ook gemeten (zo naast m is t echt al wel n grote knaap) en hij is nu 1.40 m.
Daarna natuurlijk nog ff laten lopen en oh oh wat beweegt ie!! Hij wordt zo knap...

Alleen mobieltje bij dus n baggerpic op FB, maar tis wel te zien denk ik?