Moeten nog even wat gaatjes bij geprikt worden, want hij is nog ietsje te groot zo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo zie je maar weer, die vrouwen altijd met al hun gedoe
Staat haar echt prachtig
Vind het ook superstoer! Hebben die van jullie ook alweer zulke teddy vachtjes?
__Nicky schreef:Ja die 20% is altijdEn dan hebben ze ook nog eens zogenaamd uitverkoop. Je moet de prijs die in het zwart staat (dus de echte oorsponkelijke prijs) eens vergelijken met andere webshops. Dan zul je zien dat die prijs velen malen hoger is
Met die 20% eraf ben je uiteindelijk nog wel wat goedkoper uit.
Voorbeeld: Ice Vibe Boots
Divoza: €210 http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... boots.html
Agradi: oorspronkelijke prijs €256En met de kortingen dan €184 http://www.agradi.nl/horseware-ice-vibe ... k-full.htm

Aleeneh schreef:Katja, ik raad je aan om eerst eens voor jezelf de volgende dingen op een rijtje te zetten:
A) Hoeveel budget heb ik?
B) Wat wil ik met mijn laptop? (spelletjes? alleen internet en word? etc)
C) Welke eisen stel ik eraan? (denk bijvoorbeeld aan merk, formaat, gewicht, capaciteit, harde schijf-ruimte, etc)
Daar ben je al een heel eind mee.

__Nicky schreef:Laptops... Het is een investering maar je doet er jaaaaaaren mee, ze worden niet traag en geen virusellende: MacBook

Dan kun je daarna kijken waar je die vandaan kunt halen enzo en of ze die ook op die site hebben.
tenminste niet mijn smaak.
Maar wel goed geluid had dat ding
Daarna een Packard Bell gekocht, die is bijna 5 jaar mee gegaan, niet kapot te krijgen
Naja, wel letterlijk, maar hij deed het nog wel goed
Alleen was ik het zat dat mn H niet meer op mn toetsenbord zat en mn touchpad ook kassiewijle was
Maar met zo'n onderzetter en muis was er niets aan de hand 
Kwam er thuis achter dat ik alleen geen cd-drive had

Ik gebruik de mijne alleen voor internet, foto's op te zetten en muziek (iTunes, dus heb aparte cd-drive gekocht, zodat ik cd's kon importeren). 
trouwens!

straks wordt je nog rijk! set_elkol schreef:lekker werken Sielstraks wordt je nog rijk!
Zoveel heb ik niet meer over dit jaar
Heb alles in de laatste vier maanden opgenomen ofzo
Volgende week maar een halve week werken, volgende week woensdag ben ik bij John Mayer
dat wordt Setel-tijd! Overweeg nog om een dagje te gaan treinen om mensen op te zoeken. In elk geval erg chill, en twee weken daarna weer de halve week vrij!
Nouja, hij is over het algemeen wel braaf maar één van zijn achterbenen is geen favoriet.
En dan eind november/begin december nog een lang weekend voor Rome