[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:39

Yus met het borsttuig :D Moeten nog even wat gaatjes bij geprikt worden, want hij is nog ietsje te groot zo.

Afbeelding

Sadira

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:41

Ik heb ook heeuuul veel slechte ervaringen gehoord en gezien met Acer hoor. Mijn ouders hadden er allebei een, nog best dure ook, en allebei waren na 1 jaar al kassie wijlen. Acer is een merk dat ik ten alle tijden zou afraden. Als je een goede te pakken heeft kan hij best lang meegaan, maar er zitten te veel tussen die om de haverklap van alles mankeren.

Sadira

Gaaaf Joyce!

amyz

Ik ben destijds gewoon naar de computerwinkel gegaan en gezegd wat ik wilde. Doe ik met telefoons ook, die mensen hebben er veel beter zicht op wat wel of niet handig is :D

Jas weer thuis, heerlijk!

Asal lekker bezig... Je kan ook maar een vrije dag willen :+

Ohh lijkt me interessant, paard ophalen op vliegveld!

Hier vandaag hoefsmid gehad. Nas deed t super, en ineens.....alsof ze door een wesp gestoken was. Beste man moest zelfs moeite doen om haar hoefjes op het laatst te oliën. Schiet mij maar lek, snap t nog steeds niet. Nas-actie denk ik dan maar.
Daarna Aliyah, ging wel redelijk geloof ik op wat gestuiter na. Toen Shazia die bewees heeeeeeel veel karakter te hebben.
En toen moest Umoyax nog. En met Umoyax is soms elke dag een verrassing....
Maar hij ging er gewoon bij staan slapen :') Zo zie je maar weer, die vrouwen altijd met al hun gedoe _O-

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:42

Thanks!

Ik heb juist enkel goede ervaringen met Acer :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:43

Ohh wat gaaf, Yus! :oo Staat haar echt prachtig :D

Sadira

Zoals ik zei: sommige computers zijn ook gewoon goed van ze, maar het percentage dat veel mankeert is gewoon erg groot bij dat merk. Ik ken heel veel mensen die er problemen mee hebben gehad. HP/Compaq btw ook.

YMJArabians

Thanks! :D Vind het ook superstoer! Hebben die van jullie ook alweer zulke teddy vachtjes? :P

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:44

Laptops... Het is een investering maar je doet er jaaaaaaren mee, ze worden niet traag en geen virusellende: MacBook

Heel gaaf dat hoofdstel en borsttuig! :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:45

__Nicky schreef:
Ja die 20% is altijd :P En dan hebben ze ook nog eens zogenaamd uitverkoop. Je moet de prijs die in het zwart staat (dus de echte oorsponkelijke prijs) eens vergelijken met andere webshops. Dan zul je zien dat die prijs velen malen hoger is :P Met die 20% eraf ben je uiteindelijk nog wel wat goedkoper uit.

Voorbeeld: Ice Vibe Boots

Divoza: €210 http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... boots.html

Agradi: oorspronkelijke prijs €256 := En met de kortingen dan €184 http://www.agradi.nl/horseware-ice-vibe ... k-full.htm

Haha, nou ik kijk wel naar de prijs hoor, er zijn natuurlijk ook geen verzendkosten, ook belangrijk.
Normaal koop ik geen drie kilo vitamines, rijlaarzen en glansspray voor die prijs en zonder verzendkosten, de vitamines alleen kosten dat al. ;)
Je moet wel echt kijken naar de producten, ik vergelijk ook altijd! :))

Joyce, mooi!
Nu het hoofdstel nog!

Volgens mijn man moet je ook een acer nemen, Kat. :j
Geen hdd is weinig ruimte en ssd is een snelle harde schijf daar heb je wat aan met gamen dus niks voor jou, je moet voldoende hdd hebben zodat je kan opslaan. :j
De wijsheid van de man ik weet er geen reet van. :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:48

Aleeneh schreef:
Katja, ik raad je aan om eerst eens voor jezelf de volgende dingen op een rijtje te zetten:
A) Hoeveel budget heb ik?
B) Wat wil ik met mijn laptop? (spelletjes? alleen internet en word? etc)
C) Welke eisen stel ik eraan? (denk bijvoorbeeld aan merk, formaat, gewicht, capaciteit, harde schijf-ruimte, etc)

Daar ben je al een heel eind mee.

heeft niemand hier last van mijn pc-vraag? praat maar lekker om me heen hoor, als iemand zich erg stoort ga ik via pb verder :Y)

-budget: 400-600 euro, liefst meer neigend naar dat eerste
-doel: school, veel worddocumenten uitwerken, internetten, alleen word-documenten opslaan verder geen foto's, geen downloads, geen games. Een beetje capaciteit is wel handig als mijn vaste pc het binnenkort begeeft want dan zal de laptop meer moeten doen (nog steeds geen filmdownloads/games hoor, voor foto's heb ik ook een externe harde schijf). 4gb intern geheugen is goed misschien?
-Liefst onder 3 kilo, en liefst normaal in een tas passend. Ik vind die dunne laptopjes heel mooi maar het is geen must.
-14 a 15 inch scherm
-windows 8, maar dat hebben heel veel op dit moment :j

bedankt alvast voor alle feedback! haha Miran, bedank je vent maar voor het advies!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:02

__Nicky schreef:
Laptops... Het is een investering maar je doet er jaaaaaaren mee, ze worden niet traag en geen virusellende: MacBook

Ik ben ook helemaal verliefd op m'n macbookje :)

@Katja, nee hoor, vind dat het ook best een keer niet over paarden mag gaan hoor ;)
Ik ga eens kijken wat ik kan bedenken voor je :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:08

Tof *\o/*

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:08

http://www.kieskeurig.nl is trouwens een hele fijne vergelijkingssite om naar laptops te zoeken, kun je precies invullen welke specs je hebben wil, welke prijs, etc. Als ik hier bijvoorbeeld wat dingen voor je klik en invul komt dit naar boven:
http://www.kieskeurig.nl/notebook#new=N ... B%5D=97420
Zou als ik jou was eens kijken of deze eisen idd aansluiten bij wat je wil, en of er dan qua laptops iets tussen zit wat jij wat vindt :) Dan kun je daarna kijken waar je die vandaan kunt halen enzo en of ze die ook op die site hebben.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:10

dankje :D die derde Asus lijkt me wel wat, maar ga ze allemaal even bekijken!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:46

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:04

Jas hakkie takkie weg zakkie, fijn dat hij het goed doet.
Mooi borsttuig, dat mag met dressuur niet :+

Roux fijn he zo maatje :j

Tentenkamp....zucht, snap niet dat ik er nog heen gaat.
Ik wilde een regen deken.
100 grams hebben ze niet, dus dan maar met fleece.
Maat die ik wilde hadden ze er niet tussen liggen.
Medewerker gaan zoeken boven.
Komt hij terug met twee lelijke dekens 8-) tenminste niet mijn smaak.

Onder tussen stond er een rij waar je gek van wordt.
Dus doorgereden naar EJ.
Stickers plakken :D

geslaagd: 100 grams deken van 69.95 voor 52 euro.
Had ook nog wat op me kaart staan :j
Moest wel de eerste deken ruilen, die viel wel heeel ruim :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:08

Mooooie paddock Baukje!

Silver met zijn mooie witte snoet <3 herlijk bekkie. Als ik een paard was wilde ik wel in die paddock rollen :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:12

Mijn eerste flaptop was een HP, traag als dikke stront en na 2 jaar compleet op :P Maar wel goed geluid had dat ding :P Daarna een Packard Bell gekocht, die is bijna 5 jaar mee gegaan, niet kapot te krijgen :') Naja, wel letterlijk, maar hij deed het nog wel goed :j Alleen was ik het zat dat mn H niet meer op mn toetsenbord zat en mn touchpad ook kassiewijle was :P Maar met zo'n onderzetter en muis was er niets aan de hand :P
Nu heb ik ongeveer half jaar geleden een Samsung gekocht. Ik weet zelf nooit wat ik moet kopen, maar deze klonk (na wat info opvragen) wel oke en was in de aanbieding _O- Kwam er thuis achter dat ik alleen geen cd-drive had :') :') _O-

Maar ik heb echt geen verstand van flaptops :P Ik gebruik de mijne alleen voor internet, foto's op te zetten en muziek (iTunes, dus heb aparte cd-drive gekocht, zodat ik cd's kon importeren).

Joyce, wat een mooie set heb je bij elkaar, je hoofdstel sluit straks mooi aan. Borsttuig is idd wel ietsie te groot nog :P

:wave: trouwens!

Gisteren maar 12 uur gewerkt en vandaag vond ik een half uur overwerk meer dan genoeg :Y)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:14

Oeeh gave paddock Baukje :D

Jassie weer thuis, gelukkig alles goed gegaan! Wel een opluchting zeker?

Hypodrama ben ik echt al heeeeeeel lang niet meer geweest :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:16

Ha iets waar ik op kan letten dus, een cd drive :P

huh keek finaal over joyce dr foto heen, gave set alvast zo! ben benieuwd naar het hoofdstel erbij :j

lekker werken Siel :+ straks wordt je nog rijk!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:20

set_elkol schreef:
lekker werken Siel :+ straks wordt je nog rijk!

Nee man, kan een extra dag vrij nemen na deze maand _O- :')

Neem tijd voor tijd, heb ik meer aan :') Zoveel heb ik niet meer over dit jaar :') Heb alles in de laatste vier maanden opgenomen ofzo :') Volgende week maar een halve week werken, volgende week woensdag ben ik bij John Mayer <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:21

Lekker, ik heb voor het eerst in jaren herfstvakantie volgende week :D dat wordt Setel-tijd! Overweeg nog om een dagje te gaan treinen om mensen op te zoeken. In elk geval erg chill, en twee weken daarna weer de halve week vrij!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:25

Wat een mooie set Joyce, echt gaaf!

Umoyax braaf bij de hoefsmid, daar kan zijn halfbroertje nog wat van leren :P Nouja, hij is over het algemeen wel braaf maar één van zijn achterbenen is geen favoriet.

Jes geslaagd voor een deken, fijn!

Dankjewel voor jullie lieve reacties! Ik ben super blij dat Jas er weer is. Zou gisteren gebeld worden als hij weer stond maar werd maar niet gebeld, en aargh... ik kan niet tegen die spanning dan! Hij eet goed en is blij weer thuis te zijn, hij was wel erg moe dus die zal lekker slapen vannacht. Jas is wel vreselijk éénkennig dus hoorde al dat hij niet de makkelijkste was daar, hij vond het ook duidelijk niet leuk om daar te staan. Gelukkig laadt hij makkelijk dus gauw op huis aan! Heb net alweer even lekker met hem staan knuffelen, heerlijk!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:25

Hier in het zuiden is het nu herfstvakantie :)

Ik heb in september natuurlijk 3 weken gehad, vorige week vrijdag vrij, volgende week 2,5 dag en de maandag ook nog er achteraan vrij :o En dan eind november/begin december nog een lang weekend voor Rome :P

Maar daarna heb ik dit jaar geen vrij meer :')