Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenminste als ik zo om me heen kijk
Heel tevreden over JP hoe die .e.e.a. oppakt. Inmiddels ook 2 keer les gehad van hem..... Ik had al veel over hem gehoord en kan het nu alleen maar bevestigen nu ik ook les van hem heb gehad.
en stamboem erkenning
maar goed, volgende les ging ie daar naar kijken geloof ik. En nog dieper gaat ze zitten, beter rug gebruik. Ja het kost wat zo'n fulltime training en stalling, maar dan heb je ook wat....
) voor koeien kon worden. Het ging echt heel grappig, oren in de nek en achter de koe aan ... schijnt dat dat gewoon mag zo lang als ze de koe maar niet bijt. Ze vond het echt super leuk. En wat de pony leuk vind, vind ik leuk 
)
Doe vooral dingen die ik ook niet zou kunnen laten!
. Die negeert ze totaal, rent voorbij ze, galoppeerd in 1 rechte lijn naar de ruin van de buren, die bij de grens omheining staat. Ruikt gilt draait der reet en heeft een paar flinke schoppen in de lucht met twee benen...Normaal stond ze te piessen voor hem...de del..
Okay dan...dat is weer geregeld. proest. Daarna ging der hoofd naar beneden en vretsen....ach en die twee zwarten....die stonden erbij en keken ernaar
. Ook goeie middag nirvana....leuk dat je er weer bent... 

). Elk nadeel heb z'n voordeel zeg maar...
Nog even lekker van genieten.