Glenn gefeliciteerd met je huis. Gaaf is bij mij ook nog altijd een droom.
Ja nancy ga je trouwen dan hebben we volgende week in duitsland een feestje of is dat je honeymoon
CounTree
Geplaatst: 01-08-12 10:54
whaha Yilz...ik dacht...hey laat ik mijn status eens veranderen...verhips er staat ook verloofd bij. Zijn we al 22 jaar...Maar trouwen nee hoor dat doe ik niet...moet je na 3 jaar weer scheiden dat schiet al helemaal niet op Tenminste als ik zo om me heen kijk
Ja June gaat super. Van begin af is ze weer opgepakt en nu gaat ze met sprongen vooruit. Loopt veel meer op de achterhand met schouders omhoog, dus het wordt meer 1 paard ipv voorhand waar is mijn achterhand? Heel tevreden over JP hoe die .e.e.a. oppakt. Inmiddels ook 2 keer les gehad van hem..... Ik had al veel over hem gehoord en kan het nu alleen maar bevestigen nu ik ook les van hem heb gehad. We hebben cq Leen heeft besloten haar waarschijnlijk tot NK te laten staan. Dus vandaar dat ik het formulier nog niet heb ingevuld. Geen idee hoe ze over paar weken loopt. Ze wordt nu vooral op 2 handen gereden, maar jeetje wat is ze al veranderd.
whahaha lees net je reactie Joyce...proest.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-12 14:01
Goh das al lang... 22 jaar! Dat kunnen veel mensen niet zeggen! Dacht dat wij met onze 15 jaar al lang iets hadden, hihi! Hier ook hoor, zie ook de meerwaarde van trouwen niet zo in...
Wij vonden trouwen lekker makkelijk voor de kleine, verder niets romantisch aan bij zo' tweede huwelijk bij beiden,lol.
Ja, JP is zeker goed, ook fair naar zijn paarden en altijd super enthousiast! Ben benieuwd naar de vorderingen van june!
CounTree
Geplaatst: 01-08-12 14:23
Ja idd corine, dat hebben wij destijds ook overwogen zo'n boterbriefje....maar ja...toch maar een dekbewijs gehaald bij de gemeente en stamboem erkenning We zijn al meer dan een kwart eeuw bij elkaar haha.
Ja wissels gaan inmiddels stukken beter, nu ze haar schouders lift. Maar die wissels zitten ook bij mij fout hoor...leer het maar eens af om niet mee te leunen maar goed, volgende les ging ie daar naar kijken geloof ik. En nog dieper gaat ze zitten, beter rug gebruik. Ja het kost wat zo'n fulltime training en stalling, maar dan heb je ook wat....
CounTree
Geplaatst: 02-08-12 22:49
Cyann heeft het prima naar haar zin op ponykamp...ze werd 2e bij de missverkiezing samen met good old Nirvana. hihi die pruik bij Nirvana....ooit eens aangeschaft toen cyann een carnavals feestje had...
Het is ook echte een geweldig stel samen he 2 handen en 4 voeten op een buik
weslyjune
Geplaatst: 03-08-12 10:32
Ik heb afgelopen zondag aan een koeienclinic meegedaan met mijn meisje. Leuk! Ik heb de smaak helemaal te pakken. Ik deed mee om te kijken of ze wat minder bang (of ben ik misschien gewoon bang? ) voor koeien kon worden. Het ging echt heel grappig, oren in de nek en achter de koe aan ... schijnt dat dat gewoon mag zo lang als ze de koe maar niet bijt. Ze vond het echt super leuk. En wat de pony leuk vind, vind ik leuk
Kunnen we niet een arabisch cuttingclubje oprichten? (of bestaat die al en weet ik daar gewoon niks van ... heel goed mogelijk )
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-12 13:09
Gave pic Nancy! Die wil dalijk niet meer naar huis, haha!!
Een vriendin van mij zit met haar mixer in een teampenning clubje. Lijkt mij ook een keer leuk om een koeienclinic te gaan doen! Maar straks vind ik ook dát weer heel leuk (grote kans want ik heb wel eens paarden van A naar B gedreven in Spanje en dat was super!), en ik ben al niet zo goed in keuzes maken, hihi!
Joyce en Nancy, voordat jullie vertrekken... Hele fijne vakantie in Germany! Doe vooral dingen die ik ook niet zou kunnen laten!
CounTree
Geplaatst: 05-08-12 23:22
Thanks Yildiz....over Zweibrucken besproken...nog ff en ik ben sneller in zweibrucken dan dat ik mijn aanbetaling van het EC terug heb.....zucht, moet niet gekker worden...Ze zouden het diezelfde week nog terugstorten...dat is alweer paar weken geleden. grrrrrr
Cyann en nirvana zijn weer veilig en wel thuis. Nirvana meteen in de wei gezet....ze wordt aan het begin van de wei opgewacht door scarlet en bokito . Die negeert ze totaal, rent voorbij ze, galoppeerd in 1 rechte lijn naar de ruin van de buren, die bij de grens omheining staat. Ruikt gilt draait der reet en heeft een paar flinke schoppen in de lucht met twee benen...Normaal stond ze te piessen voor hem...de del.. Okay dan...dat is weer geregeld. proest. Daarna ging der hoofd naar beneden en vretsen....ach en die twee zwarten....die stonden erbij en keken ernaar . Ook goeie middag nirvana....leuk dat je er weer bent...
Uurtje later lag Cyann uitgeteld te slapen in de tuin met naast haar de hond.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-12 07:18
En waarom verbaasd me dat nu totaal niet.... Wat n klote organisatie zeg! Schijnbaar is het EK 2013 in Denemarken zo ongeveer al in kannen en kruiken, ik ben benieuwd...
Hoe staat t met de voorbereidingen van het NK? Zijn er al tijden bekend? Ik kom, onder voorbehoud dat ik t thuis geregeld krijg, supporteren hoor!!
Voor morgen: Viel Spass und Aufwiederschnitzel!!
CounTree
Geplaatst: 06-08-12 10:20
Ja helaas ...wil je het EK zo snel mogelijk vergeten, krijg je ook nog te maken met naweeen. Tja en Denemarken.....dan moet het wel te doen zijn qua afstand, maar ik vrees met grote vrezen...voorlopig heb ik me voorgenomen niet naar denemarken te kunnen ivm de afstand. Hubbie is gek! Deze afstand was net het matje...zullen we maar zeggen.
En het NK ... geen idee! Sluitingsdatum is 23 augustus en eerder schrijf ik niet in. Voor die tijd weten ze ook nog niets over tijden.
Oh ik moet mijn haar uitspoelen....ik had een beetje old fashion look ala grijze haren. Nu weer totally dark
BTW krista...GEFELICITEERD
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-12 12:58
Gefelicitaaaaart Krista!!! Maak er n fijne dag van!!!
Echt Nancy, ik had gedacht juist niet zo ver? Wat denk je dan qua afstand? Het jaar erop dan maar in Nederland?!!!!
Hey, gisterr gearriveerd in zweibrucken, super gezellig met joyce, patrick en kirsten de afstand overbrugt. Vandaag n kijkje genomen bij de stoeterij....hmmmben niet echt onder de indruk, nieman eigenlijk. Anyway leuk stadje, groter dan gedacht. Erg gezellig met ons dawra clubje. En jawel bart en krista zijn er ook ff!! Hahadie gaan morgen door naar zwitserland. Vanavond heerlijk terasje gepakt met zijn alle. Kortom we vermaken ons wel, prachtig weer hier. Auf wiederschnitzel.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-12 07:24
Leuk iets van jullie te horen! Is de omgeving ook zoals verwacht? Maar niet onder de indruk van de stoeterij? Hoezo? Geen slidingbodem?
Omgeving is prima, erg berg achtig gebied, dan besef je opeeens hoe vlak nedl. Is. Prachtige landscappen. Leuk centrum. Vandaag bergen doorgecrost naar oa blotenvoetenpad...lekker hoor, dor water en modder haha, daarna nog door e boomtoppen gewandeld en nog een boswandeling. Euh yilz....ik kwam je adder tegen!! Morgen iig naar grote outlet store.nu ff aan t bijkomen van t geklauter en gewandel....en dat geslinger door de bergen in de auto...had ff idee dat ik nog tolde toen ik uit de auto stapte. Let trouwens niet op mijn spelling, heb cyann der tablet met klein toetsenbord. En niet te vergeten, tot nu toe elke dag zon!!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-12 19:22
Oei dan ben ik toch stiekem wel blij dat het EK niet door gegaan is... Ben echt geen held met de trailer (een half jaar geleden durfde ik nog geeneens te rijden en heb vorige week pas boor de eerste x de trailer succesvol achteruit ingeparkeerd ). Elk nadeel heb z'n voordeel zeg maar...
Had de vrije dagen maar gewoon laten staan dus nu beetje klussen in huis en uiteraard in de tussentijd de kids entertainen. Die zijn er aan toe maandag weer naar school te gaan. Nu ff bij Tie die wegens verlies van ijzer nu een luxetreatment op de trilplaat heeft, haha...
Vandaag wezen shoppen bij outlet store net. Buiten zweibrucken. Allemaal winkels, waaronder een lee wrangler zaak. En laten ze daar nu precies de wrangler stretch broeken hebben die ik in nederland al jarn niet meer kan kopen!!! En zelfs ook in mijn maat en juiste lengte en 50% korting!!! Joehoe...mag ik ff afrekenen ...4 broeken aub!! Perfect!!! Ie broeken zitten zooooooo heerlijk. helemaal happy. Zitten zo super, meteen eentje aangetrokken, haha heb ik nu dus aan!!!
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-12 18:12
Dacht dat ik n shopaholic was, haha! Wen fijne broek is goud waard, passen mij nooit goed, grrrr.... Geniet nog lekker van jullie vakantie!
T schilderwerk schiet lekker op!
Bimmetje
Geplaatst: 13-08-12 16:38
De vakantie bevalt goed lees ik. Goed bezig jullie! Nog even lekker van genieten.
Malu, welkom terug.
En yildiz, gaat het trainen nog lekker? Zag nice pics van nour voorbij komen op fb! Ziet er goed uit zeg!
Ik ben nu de 2e week van me vakantie in gegaan. Gaat allemaal veel te snel. We zijn net terug van het lessen met nada bij wendy. Het ging echt super goed! Ze liep erg lekker! Alles op 1 hand, wissels, spinnen, stops etc.etc. Wendy was zeer tevreden en vertelde ons dat we klaar zijn om op wedstrijd te gaan. Daar doen we het voor he hihi
Maar ga nog niet starten hoor. Als er nog een onderlinge word georganiseerd dit jaar, doe ik wel mee. Maar officiele wedstrijden wil ik volgend jaar nieuw seizoen dus pas gaan starten.
Nu weer verder werken met mn huiswerk die ik mee gekregen heb.
Zo dat klinkt goed jes!! Ben benieuwd. Wij zijn net een paar uur weer terug uit 2brucken. Nu nog ff een weekje mooi weer hier en dan zitten onze 3 weken er weer op.
yeah het geld van EC zweibrucken is weer retour gestort en bijgeschreven....jaja dat krijg je als de knokploeg arriveert daar hahaha. Krista stuurde zo'n soort smsje naar me...toen ze daar plotseling waren...erg grappig hihi. Toch wel blij dat het alsnog rap geregeld is....
haha die krista! Nou kun je mooi nog ff extra gaan shoppen
Ja CT, ook ik zelf ben benieuwd hoe het showen zal gaan op diverse locaties haha Maar nu deed ze het super. De spins waren correct, nu het tempo nog hoger. Maar dat is een kwestie van trainen. Komt vanzelf. Speedcontrol ook super, maar ook daar nog de puntjes op I werken. Ook dat is een kwestie van trainen. Maar gottegod, wat kan ze verzamelen.
oei wat klinkt dat gaaf zeg!!! Moet goed komen zo onder supervisie van wendy.
Op vakantie hebben we ook vreselijk gelachen hoor. We hadden cyann der hartsvriendin bij ons, die kan vreselijk kwekken echt zo'n kakelkip whaha. Dan denk je...dat als ze slaapt dat het dan stil is....Nou echt niet...Kind praat keihard in haar slaap!!! oh men wat hebben we gelachen! En als ze stil is met haar mond, is ze een meester met geluid produceren uit haar k..... Haha wat een varken, maar wat een LOL!!! En ik vind het ook super knap...kind is net 9 jaar en dan toch bijna een hele week weg van haar ouders en ook nog in een vreemd land. haha ja je maakt wat mee