Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:corine1981 schreef:missfcdb, mag ik wat vragen: Hoe moet dat wanneer er iets met vosje gebeurt en er onvoorziene kosten zijn??
als het goed is heeft Vic haar geliefde Vosje goed verzekerd![]()
ps: kleine noot voor Vic zelf: probeer aub zo min mogelijk over je prive-zaken uit te wijden op bokt, hier hebben de mensen niets mee te maken meid. Ik snap dat je het hart op de tong hebt liggen en dat je helemaal in de zevende hemel bent met je meisje, maar let op met wat je post..sommige azen er op om je onderuit te willen halen (iets wat je onbewust) zelf over je af roept..je hebt je hartje op de juiste plaats zitten,maar je moet je goed bedenken dat je hier op een openbaar forum zit, waar iedereen al snel een oordeel over je klaar heeft (ondanks het feit dat ze niet eens weten wie nu de echte Viccy is)...je bent en blijft (ondanks je aparte uitspraken), mijn kleine vriendinnetje
![]()
Observeren, luisteren en proberen te leren van anderen(en houd je afzijdig, tenzij je wat belangrijks te melden hebt, en wat je graag wil delen)...dat zijn de toverwoordjes voor je..niet gelijk in de verdediging gaan meid! Nergens voor nodig, we hebben allemaal elkaar nodig om wat te leren, wie niet openstaat voor een andermans mening, wil niet leren!![]()
Geef Vosje een dikke knuff van me!
griebels schreef:Ik heb totaal geen problemen met de Kentaur, erg fijn zadel vind ik het!
missfcdb schreef:Ik heb altijd kieffer gehad die is ook goed of stubben.
Griebels ik ben niet echt bekent met het zadel kentaur zit die lekker?
missfcdb schreef:yousra je hebt echt een hele leuke arabier en ook hele leuke foto's gemaakt.
Griebels ik onthou het het merk en ik ga het in de toekomst eens uit proberen.
griebels schreef:een zadelmaker wil het liefste dure zadels verkopen
Maar het moet wel wat betaalbaar blijven hoor
Zit nu met DA kosten van Liekie dus heb erg weinig te besteden na inruiling van mijn zadel wat ze nu heeft.