Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb wel op GVR1 gereden, die was lief
Wel ineens een 180 draai toen hij ergens van schrok en wat vrolijke uitspattingen in de galop, maar och wat zit dat beest verder toch heeeeeeerlijk in galop

Ik neem me iedere keer voor om weer wat actiever mee te posten, maar merk ik dat er gewoon de energie niet voor heb op het moment. Moe van de zwangerschap, gedoe op werk kost veel energie en ik vind het toch ook wel moeilijk om zondag Dos over te dragen aan m'n verzorgster merk ik (hoewel ik nog steeds 100% achter de beslissing sta!).
Nog even geholpen met binnenzetten, wat is ie toch lief, braaf, toegankelijk etc. etc. Superrustig knap ventje, helemaal trots op hem
Bij de opfok zijn ze ook blij met hem, hij geeft nooit problemen en past prima in de groep. 
Kan me die leegte voorstellen... is ook gewoon K*T en daar mag je je best rot over voelen. Er komen vast weer hele mooie dingen op je pad in de toekomst!
) het zo fijn doet! En Noah ook natuurlijk!
Eerst de paddock gedaan en toen al helemaal doorweekt, bloed chagrijnig want m'n kruiwagen was te zwaar en viel om
dus heb ze maar naar buiten gegooid, vanavond maar even kijken hoe het weer is (mietje hè, ik weet het
)
Verwacht je niet van zo een reus!
Hoe jong is u geworden?
)

Slim idee van je om morgen even het weer af te wachten, voorspelling is erg slecht ja 
wel lekker gereden 
Puntje van aandacht, maar voor de allereerste keer vond ik het niet verkeerd 
Black tie gala paard 

Ik hoorde je steeds zoo enthousiast over Vegas en had het gevoel dat dat in mindere mate zo was bij Shamal, ondanks dat je uiteraard ook gek op hem bent
Kan ook zo verrekte zeer doen een hand 

En behandelen was een ramp bij dr 

Knapperd!
Springen ziet er goed uit!
Knappe vriend 

Heb bijna een uur op de wc doorgebracht, dus voelde me echt topfit op mn werk 

Heb toch mooi flink kunnen besparen
hij zit verschrikkelijk in galop, en is een echte douwer. Of zoals Kat zegt, een tank
Maar wel lief en op zijn eigen manier ook leuk, het is wel een uitdaging. Het gaat al stukken beter nu ik mijn eigen zadels er op gebruik
Fijn dat het zo lekker gaat met Euffie!!
Super leuk en weer eens heel wat anders!
Ja asfalt kussen is nie fijn nie! Vandaag met m'n hand wat beter maar nog wel last van m'n elleboog en rug, oud wijf hahaha!
Foto's op FB gespot, echt heeeeel mooi!

).