Bedankt voor de tip Canisia ik heb nu voor een maand Gastrogard in huis maar wie weet als hij straks nog langer op medicijnen moet dat Abler een optie is.
Ik heb Noah uiteindelijk even in de trainingsmolen gezet, bedacht me dat ik de hele week geen school heb en het dus eigenlijk wel makkelijker zou zijn hem een dagje onbelast te laten hobbelen Heb wel op GVR1 gereden, die was lief Wel ineens een 180 draai toen hij ergens van schrok en wat vrolijke uitspattingen in de galop, maar och wat zit dat beest verder toch heeeeeeerlijk in galop
Jeetje Yil, zomaar onderuitgegaan met Tie? Gelukkig geen grote verwondingen, maar je hand ziet er wel pijnlijk uit
Joyce die met dat touwtje werkt goed! Heb ik ooit eens moeten doen nadat ik mijn klauwtje gestoten had en een hele dikke vinger kreeg
Zo, aangekleed en gevoed, op naar stal. Denk dat ik wat ga springen met Noah, en misschien ook een paar kleine hobbeltjes met GVR2. Kijken of die echt zo brutaal is als ze zeggen
Annikab
Geplaatst: 28-01-15 11:41
Ik kom ook weer even aanwaaien Ik neem me iedere keer voor om weer wat actiever mee te posten, maar merk ik dat er gewoon de energie niet voor heb op het moment. Moe van de zwangerschap, gedoe op werk kost veel energie en ik vind het toch ook wel moeilijk om zondag Dos over te dragen aan m'n verzorgster merk ik (hoewel ik nog steeds 100% achter de beslissing sta!).
Prachtige foto's van je mooie paarden, Katja! Weet dat ik er altijd voor je ben he
Mooie ritjes maak jij toch, Yildiz, en ik ben ook zo benieuwd naar je veulen! Sterkte met Yul, hoop dat de medicatie goed aan blijft slaan! Flinke klap heb je gemaakt met Tie, schrikken!
Beterschap met Sjaak, Gelske, wel fijn dat je nu weet wat het is en dat je het kan behandelen! Wat zijn je kinders toch leuk!
Mooie foto's van Fuego en Zosja, Miranda!
Leuk, zoveel leuke paardjes om te rijden, Tam!
Ik ben afgelopen zaterdag even langs Euforio geweest. Toen ik aankwam, waren ze net lekker bezig met speelkwartier, achter elkaar aan rennen, steigeren etc. Super leuk om te zien hoe leuk hij het heeft daar! Schimmeltje op z'n hoofd is helemaal weg, dus hij is weer mooi zwart Nog even geholpen met binnenzetten, wat is ie toch lief, braaf, toegankelijk etc. etc. Superrustig knap ventje, helemaal trots op hem Bij de opfok zijn ze ook blij met hem, hij geeft nooit problemen en past prima in de groep.
Brrrr met paard en al onderuit, gelukkig viel het mee
JustOneBite
Geplaatst: 28-01-15 14:39
Kleine bijleespost telefoon werkt niet mee
Fijn dat er een diagnose en behandel methode gevonden is voor Sjaak.
Oh Yildiz dat is niet prettig, hoop dat het zowel met yul als met jouw hand gauw beter gaat!
Wat word ilya groot Katja! Jeetje!
Hier een beetje dubbele gevoelens shamal is officieel te koop aan geboden. Het is voor hem beter, maar wel heel moeilijk voor mij. Dus mocht iemand hier nog een super huisje weten?
Pfff wat een weer hier, erg harde wind en regen. Net de paarden even buiten gehad dacht dat vinden ze vast fijn....nou niet dus. Lana ging in de schuilstal en Asal deed poging om zelf naar de stal terug te keren, hele tijd hinniken dus snel de stallen gedaan en de divas staan al weer op stal....Vanmorgen ook nog een fotoshoot gehad met de hondjes in een foto studio ben onwijs benieuwd naar het resultaat. We werden gevraagd en uiteraard slaan we dat niet af @Ilona gefeliciteerd!!!!!!!! @kat viel mij idd ook al op dat ilya al zo groot was wel super gaaf kleurtje hoor, echt zo niet leuk van je relatie, gelukkig kun je wat afleiding zoeken bij je toppers @ tam leuk hoor zon bijrijpaard en hupsjes super leuk...ik ga het springen ook weer oppakken na mn winterstop. Manlief heeft belooft me te helpen, zodat we ook wat vaker naar het parcours bij zijn broer kunnen gaan om te oefen. Heb er nu al zin in @annika heb ik net zo, komt iedere keer weer wat tussen maar gelukkig gaan de dames nu niet zo snel meer dan ze ooit gedaan hebben dus het is wel bij te benen. Lastig dat alles je zo leeg trekt....fijn dat het met euf zo goed gaat @geshahquille Esmee wat het??? niet leuk van je horsie, heeft hij medicijnen gekregen?? @miran ookal zulke lekkere winterfoto's
@yildiz.....jou handen.....wooow dat ziet er niet echt fijn uit
IlonavL
Geplaatst: 28-01-15 15:39
Niet leuk voor Sjaak, maar gelukkig kun je nu wel gericht gaan behandelen!
Kat Kan me die leegte voorstellen... is ook gewoon K*T en daar mag je je best rot over voelen. Er komen vast weer hele mooie dingen op je pad in de toekomst!
Aii niet fijn Yildiz!
Leuk Tam dat GVR1 ( ) het zo fijn doet! En Noah ook natuurlijk!
Dat is top om te horen Annika, fijn dat hij het daar zo goed heeft!
Zal hem in gedachten houden Esmé, kennissen van ons zoeken wel een (half) arabier maar ook weer niet heel actief.
Pfff.. ja hier ook! Wilde lekker even in de bak met Jassie maar ik ben zo geen wintermens en al helemaal niet als het regent Eerst de paddock gedaan en toen al helemaal doorweekt, bloed chagrijnig want m'n kruiwagen was te zwaar en viel om dus heb ze maar naar buiten gegooid, vanavond maar even kijken hoe het weer is (mietje hè, ik weet het )
Thanx Joyce, ik vier het zondag maar voel me toch wel jarig door de felicitaties!
YildizArabs
Geplaatst: 28-01-15 16:00
Je bent n bibie aan t maken dus ja dat kost bakken met energie. Luister goed naar je lichaam Annika, wat niet gaat gaat niet heel simpel! Fijn te horen dat Euf zo goed gaat! Je mag al altijd foto's spammen hoor!
Zag de ad voorkomen idd Esme. Niet leuk maar soms moet je gewoon keuzes maken. Nie leuk nie. Sterkte ermee en hopelijk vindt hij snel n goed baasje.
Wow Tammy draai van 180 graden! Verwacht je niet van zo een reus!
Haha, Ilona zie je al gaan met die kruiwagen! Maar uhm... Moet jij vandaag niet taartjes eten?!! Hieperdepiep Hoeraaaaaah!!! Nogmaals proficiat! Hoe jong is u geworden?
M'n hand toch beetje onderschat, ziet er nu echt vreselijk uit, pus komt eruit lopen en volgens de kids kan ie zo als zombiehand bij Michael Jacksons Thriller in de videoclip (en bedankt jongens! ) Ook vanochtend in ene een pijnlijke elleboog, toch wel flinke klap gemaakt blijkbaar. Maar ja, wel m'n vrije ochtend en aangezien er Kl*te weer aankomt toch de boel maar ingetapet en Tie geladen. Heerlijke interval training gehad!
En ze begint er nu aan te wennen
Maar ja was niet bevorderlijk voor m'n hand. Eigenlijk zou ik Tie morgen naar reiningtraining brengen voor Jes maar is best eind met de trailer en met m'n hand en de weersverwachting durf ik t gewoon niet aan. Dus doe maar eens verstandig.
Yildiz lekker eigenwijs, intapen en gaan Slim idee van je om morgen even het weer af te wachten, voorspelling is erg slecht ja
Ik heb Noah uiteindelijk dressuurmatig getraind, had het dressuurzadel er al automatisch op gelegd wel lekker gereden En met GVR2 heb ik voor het eerst een sprongetje gemaakt, hilarisch! Hij werd steeds enthousiaster, en dan is ie nogal sterk voor mij Puntje van aandacht, maar voor de allereerste keer vond ik het niet verkeerd
Ohja, en ik heb zijn sokken gevlochten Black tie gala paard
Set_Elkol
Geplaatst: 28-01-15 21:20
Fijn om te weten wat er mankeert Gelske, succes met het herstel!
Ilona gefeliciteerd
Yildiz lekker van je hand, klinkt niet heel goed zeg. misschien weken in gekookt water met soda
Succes Annika met zondag en alle vermoeidheid en bijkomende dingen
Wat een tank Tam! wel gaaf zo'n joekel en die strikjes zijn geweldig
Tam die vlechtjes!!!! Echt geweldig! Leuke filmpjes ook!
Weer n leuk fototopic van je kanjer Katja!
geshahquille
Geplaatst: 28-01-15 21:52
Dank jullie wel ik hoop uiteraard ook dat mijn vriend snel weer beter is.
Wat een weer en het schijnt er ook niet beter op te worden bah bah en nog eens bah.
Dat is minder Yildiz balen van je hand anderen pijntjes lijken altijd wel de volgende dag te komen na een val.
Ja dan heb je wel wat onder je billen tammy.
Waarom is shamal te koop ik heb dat denk ik gemist?
Ahh ja valt niet mee Annica en zwanger en je meisje los laten die je zo goed hebt opgevangen. Wel leuk dat het zo goed gaat met je kleine ventje en dat het nog steeds zoon lieverd is nou dat blijft ie ook echt wel.
JustOneBite
Geplaatst: 28-01-15 22:08
Omg die vlechtjes! Die filmpjes zijn ook geweldig om te zien!
Gaaf topic Katja!
Shamal staat te koop omdat ik wederom heel erg met m'n neus op de feiten gedrukt ben dat de klik er onder et zadel echt niet is, maar hij dit wel ontzettend leuk vind. Dus heb ik na bijna 3 jaar proberen en aanmodderen en hopen eindelijk het knopje samen om te kunnen zetten toch besloten om hem de eerlijke kans bij een ander goed huisje te gunnen.
Esme, wat balen dat je Shamal weg gaat doen. Jammer hoor, maar gezien je uitleg begrijp ik het wel. Jij verdient een paard waar je 100% een klik mee hebt en Shamal verdient dat ook in een eigenaar
Vandaag naar de Welkoop geweest, weer wat spulletjes voor Mish gescoord (nieuw halster want dr was er WEER een stuk, en een hoofdstelhaak) en rondgekeken naar dingen als een voerton enzo. Voelt zo goed dat ik straks haar weer dichtbij genoeg heb om voor dat soort dingetjes te moeten gaan shoppen
Nouja het probleem is vooral ik heb dat paard inmiddels al... En daardoor weer harder met de neus op de feiten gedrukt omdat ik nu 'vergelijkingsmateriaal' heb zeg maar... En het Steeds moeten vechten onder et zadel breekt gewoon op, je wil hem toch wel beweging geven en alleen longeren en grondwerken en wandelen is niet genoeg voor hem helaas. Dus dan maar zoeken naar een huisje waar hij het beter zal krijgen dan bij mij
Ik had al een beetje zo'n vermoeden overigens hoor Ik hoorde je steeds zoo enthousiast over Vegas en had het gevoel dat dat in mindere mate zo was bij Shamal, ondanks dat je uiteraard ook gek op hem bent
@tamara moet je niet enorm wennen aan zon *groot* paard? die vlechtjes whahah geweldig @esmee zo niet leuk van je verkoop, je vind er vast een goed huisje voor @eline shoppen voor mish wat vervelend whaha @yildiz weer lekker wezen rijden, geniet altijd zo van je pictures
ik heb wat fotos ontvangen van de honden shoot van vanmorgen en ze zijn gaaf!!!!!!!!
Yil, hopelijk slaat de nieuwe medicatie aan. Heftig hoor, voor je zoontje! Auw, zomaar gevallen! Gelukkig alleen beperkte lakschade bij beide, maar toch pijnlijk van je hand Kan ook zo verrekte zeer doen een hand
Weet niet of jullie allemaal nog weten van die val met Djuun afgelopen juni? Djuun is toen met dr hoofd langs de bermversteviging (pokkedingen!) geschoven...
Op de eerste dag duidelijke koppijn bij dr na, heeft zij er gelukkig niets aan overgehouden. Het heeft wel een tijdje geduurd eer alle haren waren aangegroeid En behandelen was een ramp bij dr
Zelf had ik een kapotte elleboog, een mooie paarse plek op mn heup en kwam er thuis na een paar uur pas achter dat ik een zere rib had. Paar keer door mijn werkgever recht gezet (hij is o.a. osteopaat), want in mn nek zat het ook vast door de klap. Allemaal erg geluk gehad, want mn moeder en stalgenoot (die er bij waren) dachten dat ik onder Djuun terecht was gekomen, maar dat was gelukkig niet zo, heb een mooie buikschuiver over het asfalt gemaakt
Ilona, gefeliciteerd!
Kat, had het al gezegd, maar mooie foto's Knapperd!
Gelske, wat balen van die maagzweer, maar fijn dat je nu iig wel weet wat er aan de hand is en je kan gaan behandelen! Hopelijk slaat het snel aan!
Tam, druk druk druk zo te lezen!! Die vlechtjes hahaahah Springen ziet er goed uit!
Annika, wat leuk dat Euf zo goed gaat Knappe vriend
Esmé, wat een moeilijke keuze! Succes met alles!
Joyce, zag wat op FB staan, mooooi
Maandag erg slecht geslapen vanwege eten wat totaal verkeerd was gevallen Heb bijna een uur op de wc doorgebracht, dus voelde me echt topfit op mn werk 's avonds ging het gelukkig wel weer, dus toch maar ff op Djuun gekropen. En was een goede keuze, wat liep ze fijn Helemaal weer opgeladen
Gisteren naar de Zeeuwse première geweest van Michiel de Ruyter-film, en dikke vette aanrader
En vanavond tussen alle andere gekken de MM ingedoken om een tv en wasmachine met de BTW-actie te scoren Heb toch mooi flink kunnen besparen
het is heel erg wennen hij zit verschrikkelijk in galop, en is een echte douwer. Of zoals Kat zegt, een tank Maar wel lief en op zijn eigen manier ook leuk, het is wel een uitdaging. Het gaat al stukken beter nu ik mijn eigen zadels er op gebruik
Annika, rustig aan he Fijn dat het zo lekker gaat met Euffie!!
Iloon happy birthday!
Lastig van Shamal, maar wel begrijpelijk als je er zo mee zit
YildizArabs
Geplaatst: 29-01-15 14:47
Fijn zadel scheelt echt hoop idd! Super leuk en weer eens heel wat anders!
Jeetje schrik weer van die pics! Ja asfalt kussen is nie fijn nie! Vandaag met m'n hand wat beter maar nog wel last van m'n elleboog en rug, oud wijf hahaha!
Joyce tof te lezen! Foto's op FB gespot, echt heeeeel mooi!
Over heel wat anders gesproken; omdat ik de reiningtraining met Tie had afgeblazen gestart met de training van Nour. Let wel: de dressuurtraining! Wil voor hem wat riddens meepakken en western ridden is nog even brug te ver. Vriendinnetje die eigenlijk ijsco wedstrijdruiter is vond t wel leuke uitdaging dus vandaag even gekeken of het klikte. En yup KLIK!
Ging echt super en wat is hij ook onder t dressuurzadel rete chique! Totally in love Again! Wat stomme phonepics maar voor t idee:
Hij heeft nu een ijsco hoofdstel in wat goed past (met roze bling bling ). Mag je hiermee starten? Zit gewoon snafflebitje in maar heeft geen keelriem.
Zit al terug te zoeken in FEI en KNHS regels maar kan er niets over terugvinden? Weet iemand van de dressuurprikkers dat?
JustOneBite
Geplaatst: 29-01-15 15:37
Aleeneh er gaat heel veel mis, we kunnen nooit ontspannen een rondje rijden altijd is het een gevecht en plezier hebben zit er al ruim een jaar niet meer in terwijl het bij m'n bijrijdster zo ontzettend goed en leuk ging. Dus na 3 jaar en een ander paard verder denk ik dat het voor hem eerlijker is hem een nieuw baasje te gunnen waar het wel mee klikt.
Jeetje die wonden van mish zeg... Had ze al gezien maar bah het blijft heel vervelend om te zien.
Oh wat is Nour ook stoer zo zeg! Leuk om te zien. Bij mijn weten mag het niet maar ik heb er niet zoveel verstand van