Ik had mijn bril weer eens niet op. Ik zag hondje.. Maar er stond paardje. Sorry! Haha.
Wel gaaf zoiets! Er zit vlakbij Volendam zo'n Horse Hotel. Daar ben ik eens wezen kijken. Daar gaan die paarden zo'n quarantaine (klinkt erger dan het is, want het is prachtig!) in alvorens ze het vliegtuig in gaan. Toen ik er was was er een of andere rijke Sjeik die twee rete-dure knollen naar Saudi Arabie ging exporteren.
Deze parden zijn al in quarantaine geweest, op schiphol komen ze dus aan en gaat ze naar dit hotel nja die van ons bleven er dus niet en vanuit daar konden ze mee naar huis maar het was wel op schiphol
katjen
Geplaatst: 16-10-13 15:05
Wel intressant joyce had dat hotel wel is op internet gezien zeker geen staf om daar ff testaan.
En word het weer warm ik hoop et zo ,maar eerst zien dan geloven. Ze voorspelen zo veel
Set_Elkol
Geplaatst: 16-10-13 15:09
Hellup, weet iemand van jullie iets van laptops? ik moet er een aanschaffen voor de opleiding, en heb weinig budget. Nu is er zo'n website speciaal aangeraden door school, waar je in 12 maanden af kan betalen. Dikke prima maar ik heb dus geen idee wat een goede laptop is, enz. Misschien kan iemand hier helpen
Joyce gaaf zo op Schiphol, elke zondag is nu op Veronica een programma over een dierenquarantaine op een luchthaven ergens, heel leuk
Poeh, ik ben wel een redelijke computernerd, alleen werk ik met Apple. Maar Acer laptops zijn prima, HP ook. Gewoon een aantal types voor jezelf uitkiezen en op papier zetten, en dan even Googelen wat de recensies zijn.
Set_Elkol
Geplaatst: 16-10-13 15:16
Ja ik zit dus nu eerst op die site te kijken die via school op afbetaling kan, daar staat de Samsung ATIV Book 9 Lite op, verder kreeg ik Lenovo aangeraden maar dat lijkt me echt niks, en Toshiba's. We hebben erg veel Toshiba's in de klas overigens. Maar wat jij zegt, op papier zetten lukt me al niet want voor mij is die hele beschrijving abracadabra behalve hoe zwaar die is en hoe dik, en dat het 4 gb dan wel 6 gb intern geheugen is maar dan nog zegt me dat niks of het veel of weinig of oke is alvast bedankt! Die Samsung sprak me wel aan omdat ie extra dun en licht is, maar misschien heeft dat wel negatieve bijkomstigheden.
Ik heb zelf nul ervaring met Samsung. Toshiba heb ik wel ervaring mee, en deze zijn prima. Het ligt er bij een laptop altijd aan wat je ermee wil doen. Wil je hem gebruiken om een beetje te internetten en de tekstverwerker te gebruiken, dan heb je niet een giga intern geheugen nodig. Ook is een handzame laptop wel erg fijn. Je zou eigenlijk gewoon eens naar zo'n BCC of Mediamarkt ofzo moeten gaan, en je daar goed laten adviseren over laptops die je hebt gezien op die school site. Dan ga je vervolgens goed onderlegd via die site je laptop aanschaffen .
Set_Elkol
Geplaatst: 16-10-13 15:27
Ik ben geen downloader, en foto's staan op mijn vaste pc. Ik ga m vooral voor school gebruiken, dus internet en teksten. Ja je hebt wel gelijk Ze zijn verbonden aan NoRRoD dus daar kan je sowieso persoonlijk laten adviseren.
Lieve doortje, haha helemaaaal niet brutaal aan de foto te zien
Wat een leuke ervaring Joyce!
Niet veel verstand van laptops Kat, heb mn broer zowat alles laten beslissen toen ik er een kocht is trouwens wel een samsung ook.
Jas is blij om weer thuis te zijn en wij ook! Op de heenweg stond hij te stampen in de trailer, niet normaal. Achteraf denk ik dat hij boos was omdat hij niet zo goed bij het hooinet kon want nu was hij de rust zelve en het hooinet was leeg. Of hij was nog een beetje onder de indruk, hij fleurde meteen op toen hij thuis was
Ach geeft niet ik val ook een beetje lastig hier met mn laptopkeuze twijfel nu nog tussen twee, maar het grootste verschil is het formaat. Een Samsung die is wat kleiner en dunner en dus handzamer, maar ook kleiner beeld (14inch) en een Toshiba die is wat dikker en groter met een groter beeld. Scheelt wel 70 euro, de Samsung is duurder. Maar in 12 termijnen is dat nog te doen.
Mooi zo! Gelukkig is alles goed gegaan, voelt hij (of nu eigenlijk zij) zich goed? Hij eet in ieder geval wel goed, altijd een goed teken.
Doortje alweer 1 maand! Vervelend dat mams niet meespeelt, kun je haar misschien wat hooi geven?
Kat, mijn man kiest zijn laptop uit op hoe goed er games op gedraaid kunnen worden...scheelt wel dat de baas betaald. Maar verder hebt ik er niks geen verstand van..
Leuk Joyce, om eens te zien hoe dat gaat op schiphol, ben alleen heel blij dat Fuego dat niet hoeft, in een vliegtuig..
Met rijden als je het een tijdje niet hebt gedaan is Fuego superbraaf! Ik longeer hem dan altijd eerst voor de zekerheid (vooral als Nikita erop moet) maar das eigenlijk niet nodig. Hij loopt natuurlijk wel altijd los dan heeft hij geen stalmoed. Ik heb hem vandaag weer eens gewoon los gelongeerd, meestal heb ik hem aan de lijn en bijgezet..hij liep reuze lekker! De laatste tijd helemaal wel, lekker losjes en ruim en lekker pittig.
@miranda moet er zowiezo nie aan denken dat asal weggaat @ilona wat een mooierd is het toch ook @katja ik heb er ook echt geen *^&$( verstand van
Ben net weer eens flink geschrokken Asal dacht ach weetje dat ik mijn neus kapot had is al best weer lang geleden wat zal ik nu eens doen...Nou ga gek doen en sla met de voorbeen gewoon even over het lint vd bak en haal even fijn je been los........Niet erg diep maar bloedde toch even en zit lapje vel los.....niet leuk assie
MirandaMalik
Geplaatst: 16-10-13 18:06
Nou je kan ook zelf weggaan en je paard meenemen natuurlijk, maar wat lijkt me dat eng, je paard met het vliegtuig! Asal wilde een dagje vrij...zo zie je maar, ze kunnen zo weer wat aan de hand hebben.
__Nicky
Geplaatst: 16-10-13 18:11
Fijn dat Jas weer thuis is en dat ie zich gelijk weer goed voelt Pak van je hart denk ik, had ik ook!
Niet zo slim van Asal... Paarden.... Gewoon niet aan beginnen
Tentenkamp viel tegen. Schade is 30 euro: hesje met lampjes, beugelriemen en een lickit steen
@miranda ja het gekste is dat ze iedere keer weer wat heeft die is zo niet voorzichtig met zichzelf, nja deze paarden ken je nog niet dus ik denk dat het dan makkelijker is, zag ook hondjes nou no way dat mijn hondjes 3 weken in quarantaine gaan dus he
MirandaMalik
Geplaatst: 16-10-13 18:18
Ja, maar als je gaat verhuizen naar Amerika ofzo moet je wel..ik zou ze toch mee willen! En in de koffer is ook niet zo comfortabel.
Asal leert het nog wel..hopelijk.
Tentenkamp was dus niks bij voor je? Het is net wat je zoekt denk ik, ik heb gewoon wat dingetjes bij agradi besteld, lekker makkelijk.
Agradi is heel fijn! En redelijk goedkoop. Veel troep bij Tentenkamp. Heb nog wel een hele mooie grijs/bruine Anky en prachtige transportbeschermers in m'n handen gehad maar ik heb me in weten te houden
Er is heel veel korting nu bij agradi, alles 20% eraf, heb vitamines voor de knollies en rijlaarzen voor Nikita en glansspray voor 45 euro bij elkaar, das geen geld!
Ja die 20% is altijd En dan hebben ze ook nog eens zogenaamd uitverkoop. Je moet de prijs die in het zwart staat (dus de echte oorsponkelijke prijs) eens vergelijken met andere webshops. Dan zul je zien dat die prijs velen malen hoger is Met die 20% eraf ben je uiteindelijk nog wel wat goedkoper uit.
Katja, ik raad je aan om eerst eens voor jezelf de volgende dingen op een rijtje te zetten: A) Hoeveel budget heb ik? B) Wat wil ik met mijn laptop? (spelletjes? alleen internet en word? etc) C) Welke eisen stel ik eraan? (denk bijvoorbeeld aan merk, formaat, gewicht, capaciteit, harde schijf-ruimte, etc)
Daar ben je al een heel eind mee.
Set_Elkol
Geplaatst: 16-10-13 18:36
Ja die eerste twee lukken me wel maar ik weet dus niks maar dan ook niks over merken en capaciteiten en harde schijven. Formaat weet ik alleen, niet enorm groot en zwaar en liefst 14 a 15 inch beeldscherm. Ik ben een n00b verder maaaar het gaat vast wel lukken, mijn vaste pc desktop heb ik ook op gevoel gekocht, was n goeie
Sadira
Geplaatst: 16-10-13 18:38
Als je die vragen hier nou eens beantwoordt wil ik je wel helpen zoeken Ga je de laptop vaak meeslepen? Heb je er een tas voor waar hij in zou moeten passen? Of blijft hij gewoon op dezelfde plek staan?