Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik moet er een aanschaffen voor de opleiding, en heb weinig budget. Nu is er zo'n website speciaal aangeraden door school, waar je in 12 maanden af kan betalen. Dikke prima maar ik heb dus geen idee wat een goede laptop is, enz. Misschien kan iemand hier helpen 
behalve hoe zwaar die is en hoe dik, en dat het 4 gb dan wel 6 gb intern geheugen is maar dan nog zegt me dat niks of het veel of weinig of oke is
alvast bedankt!
.
Ze zijn verbonden aan NoRRoD dus daar kan je sowieso persoonlijk laten adviseren.
iets met ruimte en harde schijf toch? Geen HDD is dat negatief.
ben happy voor je! 
is trouwens wel een samsung ook.
twijfel nu nog tussen twee, maar het grootste verschil is het formaat. Een Samsung die is wat kleiner en dunner en dus handzamer, maar ook kleiner beeld (14inch) en een Toshiba die is wat dikker en groter met een groter beeld. Scheelt wel 70 euro, de Samsung is duurder. Maar in 12 termijnen is dat nog te doen.
Iloontjeehh schreef:
zich goed?
En dan hebben ze ook nog eens zogenaamd uitverkoop. Je moet de prijs die in het zwart staat (dus de echte oorsponkelijke prijs) eens vergelijken met andere webshops. Dan zul je zien dat die prijs velen malen hoger is
Met die 20% eraf ben je uiteindelijk nog wel wat goedkoper uit.
En met de kortingen dan €184 http://www.agradi.nl/horseware-ice-vibe ... k-full.htm
maar ik weet dus niks maar dan ook niks over merken en capaciteiten en harde schijven. Formaat weet ik alleen, niet enorm groot en zwaar en liefst 14 a 15 inch beeldscherm. Ik ben een n00b verder
maaaar het gaat vast wel lukken, mijn vaste pc desktop heb ik ook op gevoel gekocht, was n goeie