Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ditatje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 10:18

yildiz ik heb ook altijd last van zenuwen daarom ben ik nooit gestart in de dressuur nu ik western heb ontdekt ben ik er over aan het nadenken maar toch durf ik niet. maar het wordt dus nooit minder?? ..

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 12:10

Jewelll, het wordt wel minder! De laatste keer niet eens Bachdruppeltjes genomen en ik kan ook steeds meer genieten van het showen (anders zou ik er ook mee ophouden, het moet wel LEUK blijven ;) ).
Alleen dan weer iets nieuws, waar ik eigenlijk nog niet helemaal klaar voor ben, en dan BENG!!! Daar zijn ze weer hoor...

En het beste om met angsten cq. zenuwen om te gaan is het toch gewoon aan te gaan!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:49

oh ja ...jij en je (teveel) backdruppeltjes hihihi.

Hey corine....foto dat ie ze aan heeft???

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:47

Als ik ze aan doe dan maak ik natuurlijk foto.s!!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 11:28

Welkom Basarova, mooie paarden heb je!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 21:35

Alles opgeruimd en terug van een geweldig gezellige dag op de AVS Western Riding Cup van de DAWRA.
And the results are:
1e SMS (2 deelnemers)
1e Pleasure w&j (3 deelnemers)
1e pleasure beginners (4 deelnemers)
2e HMS (4 deelnemers)
1e Reining (2 deelnemers) met een score van 65.

Ons reiningdebuut wilde ik 's ochtends (na een nacht van slecht slapen) liefst cancellen. Toen ik de andere deelnemer zag rijden, zonk me de moed helemaal in de schoenen, Tie was moe, ik was moe... Maar heb me gefocused op wat mn trainster altijd zegt: Laat zien wat je kunt en niet wat je niet kunt! En dat hebben we gedaan. Ben heel trots op Tie! <3

Als klap op de vuurpijl nog de titel Allround Champion Beginners binnen gesleept! Joehoe! *\o/* Ik drijf nog wel ff op mn roze wolk...
:D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:43

Yildiz wat een toppers zijn jullie!!!

En die reining...whoehi wat gaaf yildiz!!! En nog 65 punten ook...das heel veel!! Wie had je als tegenstander?? Geweldig dat er toch nog 2 waren.

Ik hoor het al...dat wordt een heeeeeeeel pittige L3 WRAN straks!

BTW..ons feessie gister/vannacht was heel leuk. om 03.00 uur gingen we weg. En vandaag werd Cyann om 14.30 wakker. :z :D :+

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 21:57

Sooo... Dat was een gezellig feessie of niet dan?! Maximaal genoten dus! ;)
Jullie wel gemist hoor!

Andere deelnemer was Maxima, vos merrie die ook in Beverwijk mee reed?
Had twee maal overspin.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:02

super yildiz! Wat een mooie resultaten. En je reining debuut dan whoehoeeee super joh! Gefeliciteerd, blij jij maar even lekker op je roze wolk zotten. Helemaal verdiend. ;)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 23:07

ja klopt dat is maxima, die reed idd in Beverwijk mee. Die heeft twee ruiters...volgens mij ook moeder en dochter. Moeder rijdt L4 en dochter reed in Beverwijk L3 reining.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 07:13

Jeetje yildiz, geweldig resultaat weer!! Super goed!!

Wij waren pas zo laat klaar met opruimen na de feestjes dat naar hth rijden geen zin had. Dus zijn we lekker gaan zwemmen :)

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 08:33

Goed gedaan dus Yildiz! Super!

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 09:50

Gefeliciteerd Yildiz, prachtig resultaat!

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 12:18

Wauw, goed van je Yildiz!!!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:15

Super gedaan, Yildiz!

Ik zit op het vliegveld in Wenen inmiddels , nog 2 uur wachten en dan door naar sofia.. Helaas erg verkouden dus oren doen goed zeer...naja zo maar weer pijnstillers, neusspray en earplanes in en bikkelen!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 17:31

:o Bedankt voor jullie toffe reacties!

Corine, had ook stiekum beetje naar jullie lopen uitkijken..Maar had het al wel gedacht hoor, het was ook zulk lekker weer, ik was ook lekker gaan zwemmen! Hoe vaak hebben we dit weer nou? (Ja, als Yildiz weer moet gaan werken, vandaag eerste werkdag gehad ;) ).
Dus die bootspic houden we tegoed he?!

Hoe vind je mn oranje EK outfit? }:) Helaas geen Toto meer gezien.

Ja Nancy, moeder reed tegen mij en dochter tegen Linda. Beide keren een DQ dus wel heel jammer want ze deden alleen Reining mee. Linda...man man, daar heb ik alleen al van genoten bij het inrijden. Wat een gave combinatie! <3 Was echt weer zo'n ongelofelijk verschrikkelijk gezellige dag bij de aller gezelligste club van Nederland! Echt waar, zelden zoveel sportiviteit gezien bij een PAARDENvereniging. Normaal is dat toch altijd haat en nijd, tenmisnte dat herinner ik me nog van de ponyclub van vroeger. Vandaar dat ik wedstrijden rijden nooit leuk heb gevonden.

Geniet iedereen lekker van het weer? Wij hebben de paarden nu s nachts buiten en overdag binnen, want die dazen... :x

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:50

haha dan heeft mijn pr praatje tijdens Beverwijk waarschijnlijk geholpen! Ik sprak toen met de moeder en vertelde dat ze bij de DAWRA wel konden reinen en toen e.e.a. uitgelegd. Geen idee of deze bijdrage ertoe heeft geholpen, maar het is wel heeeeel toevallig.

Ja je EK outfit, die wil ik irl zien, want dat is altijd stukken mooier dan van een plaatje weet ik inmiddels met al die bling. Maar als ik denk dat het eruit zal zien....is het vast schitterend!!! Blanket erbij...mooi!!

En ja Linda gaat goed! Ipv EK pakt ze nu de DRHA wedstrijd. Ben benieuwd wat haar score daar zal zijn. Wordt leuk met het NK straks! June staat volop in training ...dus laat die arabieren maar knallen in het onderdeel waar ze niet geschikt voor zijn :D !

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 18:58

Aha! Dus jij zat er achter! Leuk! :D

Ja die blouse is echt gaaf! Wordt m'n nieuwe zomer outfit, hihi!
En ja... Heel erg... Heb nog 1 mooi nieuw setje liggen, voor t najaar, hihi! Moet dringend afkicken.. :roll: .

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:04

FOTO!! kleur??? :P whaha.

Trouwens, krijg net bericht van de DAWRA. Cyann heeft 33 punten en mag in principe Amateur starten, moet nog niet.

Voorlopig heb ik zoiets van....laat nog maar ff beginner blijven, ze moet nog zoveel ervaring op doen. Nou ja..hoef nu nog niet te beslissen..heb nog wel ff tot de volgende wedstrijd na het NK...dat is pas december??

Dan zie ik wel hoe ver ze inmiddels gegroeid is, menig L3 WRAN wedstrijd heeft ze dan al achter de rug.

Oh trouwens...ik heb natuurlijk Cyann verteld over je super resultaten! Ze vond het helemaal geweldig. Haar eerste reactie was op je reining debuut...oh waarom doet ze opeens reining? En toen ik zei dat er 2 meededen en dat je 1e was zei ze meteen met een ondeugende glimlach "ja dat komt omdat ik niet mee deed, anders was ik eerste geweest." :') _O- . Dus ik weer..."oh ja? Nou dan moet je wel je pattern onthouden := :+ .
Vervolgens vertel ik dat je amateur wil gaan starten volgend seizoen...zegt ze: "Ja zeg, dan kan ik niet meer tegen haar rijden, dat is ook niet leuk! Dan moet ik tegen die andere mensen" Ikke weer: Jawel in de L3 WRAN....Maar toch vond ze het niet zo leuk, blijkbaar vindt ze het echt gezellig met je. :(:) *\o/*. Dus ja Yildiz, misschien gaat ze nu hard oefenen om je bij te houden ;) .

Ach we zien wel hoe het allemaal verloopt...nog tijd zat voor de juiste keuze.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 22:02

Haha, lekker ding die Cyann!!! :D

Heb zon zelfde bericht idd ook ontvangen. Ik kan de show in december van de DAWRA niet rijden (verjaardag van Yul, m'n jongste) maar kan natuurlijk wel oefenen in de L3. De patterns, de tegenstanders, het is nu eigenlijk te hoog gegrepen voor ons. En zo zijn er nu een heel stel denk ik die gaan of moeten promoveren en er misschien voor hun gevoel nog niet helemaal klaar voor zijn.
Maar jee...het is wel een mooi streven want je kunt je ook echt aan dat niveau omhoog trekken! Je kunt de lat maar hebben liggen ook! Moet je je voorstellen hoe gevuld die DAWRA klasses er volgens jaar NK gaan uitzien!!! Das toch vet! *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 22:04

PS Nee, dat setje is nog geheim... :7 ;) <<)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 14:48

Kirsten, nog bedankt voor de über gave pics! Mag ik er een paar voor mijn site gebruiken, wil m binnenkort weer updaten? (uiteraard met naamsvermelding)

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:32

thnkx voor de complimentje yildiz ... doet me goed :) tuurlijk mag dat !!! je mag er nu mee doen wat je zelf wilt.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:37

Voor de mensen die er zondag niet waren of waar ik het vergeten ben tegen te zeggen. de overige foto's kan je kopen voor 10 euro op een zelf gezorgde usb stick onbewerkt. mocht ik voor de rest van de ''overige '' mensen niks horen zal ik ze op een andere site neerzetten zodat er mischien een aantal fotos bij bestelt kunnen worden. daar moek de kosten nog ff voor bereken.

ook ben ik nu inmiddels fotos aan het ''extra'' bewerken. die zullen ongeveer met een weekje op me eigen site komen te staan.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 07:45

Wow, Yildiz, super wat een gave combi, zowel in de pleasure, horsemanship, ... reining combi!!
Doe zo verder meid, het gaat je super goed in de scores!! Go arabian power!!!

mvg Glenn