Anatomie vond ik altijd het leukste vak

Zwemmen in de sneeuw Miranda
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kom ik bij dream, vind ik het halster van kuray daar, om vervolgens te ontdekken dat dream zijn halster ook af heeft. En met zijn ongeduldige karakter is het niet prettig om eerst het land af te zoeken, dus meestal loop ik liever terug om een ander halster te halen, maar nu hoefde dat niet
ik had die van kuray 
af en toe kreeg ik hem even stil en dan ging ie na 2 passen weer... Tot hij plotseling na het opnieuw wegsprinten ineens vol op de remmen ging: er stond een paal tussen hem en mij in en als ie doorgelopen was had de paal afgebroken als een luciferhoutje of ik had moeten loslaten. Briljant nadenkend paard. En met dat heb ik een nieuwe missie voor hem: we gaan vrijheidsdressuur doen
Gewoon omdat hij stiekem briljanter is dan ik dacht, en omdat ik denk dat ie het heel leuk vind ook
En ik denk dat hij het ook snel leert.

Hoe een ieder ander dat doet is eigen keus, maar kom dan niet aan met de vraag waarom het paard zo druk is en meteen begint te rennen en te bokken als je op wil stijgen terwijl deze 23,5 uur per dag op stal staat 
)...
... In de nacht staan ze wel binnen in de winter, met ook dan onbeperkt hooi.
Ik vind Jas echt een knapperd